PSYCHO 💗 : {30}

1.1K 46 0
                                    

minmin menangis teresak -esak di dalam bilik mandi. Lagi sakit hatinya bila bekas-bekas gigitan di lehernya jelas memerah dan hampir lebam.

"a..aku hiks aku berdosa! Mianhae omma appa "

Tangannya menyental kasar pada bahagian tubuhnya. Dia berharap 'kotoran ' ini akan hilang... Tapi malangnya ia masih berkekalan sampai bila-bila.

"aku teruk! Aku tak pandai jaga diri!! Kenapa perlu aku yang kena!! "

Ujar minmin dengan sedikit menjerit. Taehyung yang masih terlena pun terjaga. Tangnnya menggosok di tempat tidur minmin. Ia kosong. Pantas taehyung bangun.

"sayang.. "

Selimut dicapai dan balut dirinya. Dia turun dari katil dan mula berganjak ke bilik air. Dia tahu minmin ada di dalam buktinya masih jelas bunyi tangisan walaupun perlahan. Pintu diketuk.

"sayang.. Sayang okay?, tae minta maaf, tae buat macam tu sebab tae rindu sngat dekat sayang! Jebal buka pintu! "

"pergi... Saya hiks saya nak sendiri! Jangan ganggu saya!! "

Taehyung mengeluh perlahan. Dia turutkan saja apa kata minmin. Dia tahu dia agak melampau kali ini.

"aku buat sebab aku tak nak kau jauh dari aku.! Aku nak kau terikat dengan aku! "

Beberapa minit kemudian minmin keluar dari bilik mandi siap berpakaian lagi. Jalannya tidak normal seperti biasa, terhinjut-hinjut berjalan, tangannya pula menahan di bahagian perut. Minmin berhenti sekejap.

"ahh... Sa-sakit "

Ingin mencorak langkah lagi tapi malang dia terduduk di lantai. Sakit makin terasa.

"auw "

Pintu bilik dibuka. Taehyung yang sudah siap bersihkan diri menjamah pandangan. Minmin pandang tempat lain apabila taehyung menuju ke arahnya.

"sayang!. Sayang okay tak nih? "

"jangan sibuk pasal saya! Saya tak suka!"

Taehyung sentuh bahu minmin tapi di tepis dengan kasar. Dia tidak peduli malah badan minmin diangkat dan diletakkan pada katil.

"duduk kat sini sayang "

"ta-tak nak saya tak nak.!!! "

"sayang please!!! Ikut  cakap tae dan jangan cuba runtuhkan.kesabaran tae!! "

Minmin diam. Hujung baju digenggam dengan erat. Takut barang kali.










++++++++++++++++++++++++++++++















Hyuna menuju ke arah pembantu jungkook Iris yang sedang berjaga di pintu utama. Kawalan lagi ketat daripada sebelum nih.

"awak..."

Iris menoleh dan bow.

"yeer puan ada apa-apa yang boleh saya tolong "

" tak dew cuma... Awak dan kawan awak tu dah sarapan belum.kalau belum mari masuk "

Iris dan kawannya pandang bersilih ganti. Hyuna juga pandang gelagat mereka.

"tak pew puan.. Kami okay "

"tapi dari malam tadi awak dan kawan awak belum makan. Balik pun tak kan! Mari lahh masuk "

"tak puan.. Kami betul-betul okay. Kami dah biasa macam nih "

"hurmm."  hyuna mengeluh panjang.

Hyuna menunduk. Dia masuk dalam dengan riak.wajah sedih. Iris dan Hyuk rasa serba salah. Mereka tahu niat baik hyuna tapi dalam masa yang sama mereka takut dengan jungkook.

Sarapan di hidangkan.atas meja.. Hyuna menuang air teh dalam.cawan tiba-tiba pinggangnya ditarik dan tengkuknya  dicium bertubi-tubi. Ini kerana hyuna mengenakan bun styles.

"morning chagi... "

"hurmm "

Pinggang hyuna dilepaskan dan dia berganjak ke kerusi. Mata jungkook tak lepas melihat hyuna tapi ada sesuatu yang tak kena.

" una waeyo?.. "

"tak dew apa pun."  hyuna diam tapi tangannya tak lepas mencedok nasi.

"jangan nak tipu kook! Bagitahu kook ppalli "

"una.. Sebenarnya una kesian dengan bodyguard kook, mereka belum makan kan dari semalam.. "

"jadi? " hyuna pandang jungkook.. Tangannya jungkook juga mula dicapainya.

"kita ajak mereka breakfast sama boleh?"

"hurmmm "  hyuna tersenyum riang apabila dapat keizinan dari jungkook.  Langkahnya terus ke pintu utama.. Beberapa minit dari itu. Iris dan hyuk berada di meja makan.

"duduk lahh. "

ujar hyuna. Tangannya capai sandwich dan letak pada pinggan hyuk dan iris. Jungkook di sebelah hanya melihat. Perasaan cemburu mula datang.

Siap sarapan hyuk dan Iris mula kembali bertugas. Hyuna masih tersenyum sendiri sambil kemas meja.

Pap!

Meja diketuk dengan kasar. Kerusi juga ditolak sehingga mahu jatuh. Bahu hyuna terhinjut akibat terkejut. Dipandang jungkook dengan blur.

"kook waeyo.? "

Jungkook terus naik tingkat atas. Apron ditanggalkan dan hyuna mula ikut langkah jungkook. Hyuna tiba dipintu bilik. Tombol pintu dipulas.

"ju- humphhh."

Serta merta bibirnya diserang. Tangan hyuna mula tolak badan jungkook akhirnya terlepas.

"apa nih! "

"seronok layan namja lain! Sampai aku pun kau abaikan!!"

Hyuna mula berundur kebelakang apabila jungkook bergerak kearahnya..

"awak merepek apa nih, tu kan bodyguard awak! Tak de- "

"it same too me! Kau layan diaorang lebih daripada aku. Aku tak suka kau rapat dengan diaorang. Aku takut nanti diaorang rampas kau dari aku! Dan aku tak itu........ Jadi mulai dari hari ni aku nak kau layan aku sorang jer arachi!!! "

Serentak dengan itu bibir hyuna dijamah dengan kasar.

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now