PSYCHO 💗 : {35}

1K 49 2
                                    


Hyuna mula terjaga. Terasa tengkuknya kejang. Mungkin gaya tidurnya tidak kena tambah lagi dengan baring di atas lantai.

Dia tidak mahu tidur di atas katil. Ibaratkan dia bersetuju dengan jungkook untuk tinggal bersama dengannyA.

Matanya mula celik perlahan-lahan. Membulat matanya. Lehernya terasa panas kerana hembusan nafas milik jungkook.

Hyuna tolak badan jungkook agar jauh darinya tapi jungkook pantas tahan belakang hyuna agar hyuna tidak dapat larikan diri daripadanya.

"lepaskan saya jungkook!! "

"hurmmm stay macam nih! Dan jangan bising kalau tak kook senyapkan una! "

Ugutan jungkook langsung hyuna tak endahkan. Jungkook geram dia mula bangun dan tindih hyuna. Hyuna mula cuak.

"kan aku cakap jangan bising! Tu pun susah sangat ke kau nak dengar cakap aku hmmm? "

Jungkook menurunkan sedikit badan dan dia mula bermain dicuping telinga hyuna. Hyuna mula rimas. Tanpa disedari cuping telinga hyuna dimasukan dalam mulutnya. Membulat mata hyuna.

"arhhhhhh yahhh hajima!!! "

Terjerit hyuna dibuatnya. Tangannya menolak badan jungkook daripada terus menerus meninih dirinya. Jungkook mula  bengang.

Pang!

"susah sangat kew nak diam hah!! "

Terdiam hyuna apabila menerima tamparan dari jungkook..

Pang!

"cakap lahhh!! Kenape diam! "

Terasa pijar kedua pipinya. Kedua matanya dipejam erat saat jungkook menengking dirinya. Dia terlupa insan didepannya ini seorang psycho.

Kedua bahu dicengkam erat dan digoncang dengan kasar sungguh jungkook geram.

"JAWAP LAHHH!!!  Nak kena penampar baru nak jawap! Tadi beria sangat bising!!"

"tak nak hiks! Jebal kook le-lepaskan u-  "

Pang!!

Buat kali ketiganya jungkook menampar hyuna. Panas hati nya apabila hyuna minta dilepaskan. Ingat senang kew nak lari dari polis semata-mata nak culik, nak stay dengan orang tersayang..

Tapi hyuna.. Dari awal hingga akhir.. Bibirnya asyik meminta agar dilepaskan!.

"sekali lagi aku dengar perkataan tu keluar dari mulut kau..... Heh 😏 tak sia-sia kau kena rogol buat kali kedua araso! "

Hyuna mengangguk. Air matanya mengalir tanpa henti. Jungkook tersenyum, tangannya menyeka air mata hyuna.

"don't cry baby girl selagi Una dengar cakap kook.. Kook jamin Una tak kan apa-apa tapi...... Kook tak janji sebab....."

Bibirnya bertemu bibir hyuna. Jungkook mengalih ke kiri dan ke kanan seakan-akan mengurut bibir bawah hyuna. Hyuna tidak membalas. Dia menunggu sambungan dari jungkook.

Pautan bibir dilepas. Mata tajam jungkook menentang mata hyuna yang basah kerana air mata.

"........... Sebab hyuna sentiasa goda kook dalam diam that why i can't control myself"

Jungkook kembali menciumi hyuna. Tapi kali ini merata tempat. Jungkook mula liar dan aregesif.

"hajima!! Kook u-una mohon hiks "

Jungkook berhenti daripada kelakuannya. Hyuna dipandang bagai nak tembus. Melihat hyuna yang menangis teresak-esak jungkook mengeluh.

Badan hyuna diangkat dan diletakkan pada katil. Hyuna terus membelakangi jungkook.

"tidur atas ni kook tak nak una tidur bawah nanti una sakit. Kook pergi bawah dulu.. Una rehat dan mandi nanti breakfast kook hantar "

"hmmm "  hanya itu yang hyuna mampu balas. Disangkakan selepas taehyung ditangkap jungkook dapat dijejaki dan mereka hidup bebas rupa tidak.

Jungkook keluar dari bilik barulah terdengar suara tangisan kecil milik hyuna. 

"apa aku nak buat... Ak-aku hiks nih semua salah aku! Mianhae minmin jeongmal mianhae "

++

Situasi minmin-taehyung.

Minmin mula sedar. Badannya lenguh dan sakit sana sini. Dia mahu bangun tapi badannya mula terasa sejuk.

Selimut diangkat. Membulat mata.

"macam mana... Ke-kenape? "

Bilik air dibuka. Muncul taehyung yang berpakaikan tuala disekeliling pinggang. Mata minmin mula memanas.

"ouh sayang dah bangun "

Ujar taehyung dengan suara serak basah. Rambutnya juga lembap. Minmin ketap bibir bawah dengan kuat. Pandangan juga dialihkan. Dia gagal jaga dirinya buat kali kedua.

Kedengaran tapak kaki menuju ke arahnya. Minmin pejam mata dengan erat. Bahunya yang terdedah diusap dan dicium lama..
Bergetar teruk badan minmin.

"sayang...."

"jangan sentuh saya taehyung!! Keluar saya nak sendiri "

"sayang mianhae...." 

bahu minmin dipegang tapi pantas minmin menepis. Selimut yang hampir mendedahkan bahagian asetnya pantas dipegang.  Minmin mahu bangun tapi..

"arhh.. "

Terasa sakit di celah. Taehyung cepat-cepat ke arah minmin. Diangkat minmin agar duduk di atas katil.

"sayang jangan gerak nanti sakit tambah teruk"

"saya sakit sebab awak! Awak buat saya macam nih awak treat saya macam binatang!!! "

Pang!!!

"aku jadi macam nih sebab kau! Kalau kau tak lari dari aku tak mustahil aku buat benda nih dekat kau! "

"saya benci awak taehyung!! Saya benci awak!!! "

Tangan besar taehyung mula di leher minmin. Seakan-akan mahu mencekik minmin.  Taehyung hanya buat separa kuat.

"le-lepas-kan sa-saya tae-hyung! "

"kau benci aku hmm.? Aku sayangkan kau separuh mati tapi kau!! "

Dalam keadaan dicekik minmin ditampar sehingga lebam. Bibir minmin juga terluka kerana tamparan taehyung kuat. OKSigen dalam badannya juga makin menghilang.

"tae-hyung sa-kit!! "

TAehyung lepaskan minmin dengan kasar. Serta merta minmin jatuh.

"uhuk!!uhuk!!n haaa uhukk!! "

"kau!! Jangan cuba-cuba nak lari kalau kau lari siap! "

Taehyung kembali masuk dalam bilik air meninggalkan minmin yang hampir nyawa-nyawa ikan. Darah yang mengalir disapu dengan belakang tangan..

Minmin buntu. APa yang perlu dia buat sekarang.  NAk lari celahannya masih sakit. Fizikalnya juga masih tidak seperti dulu..

"hyuna... Mana kau uhuk!! "

Terus minmin pengsan.

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now