PSYCHO 💗 : {24}

1K 48 3
                                    

Namjoon tergesa-gesa ke hospital besar. Baru saja pagi tadi dia menerima panggilan dari pihak hospital bahawa anak muridnya ditemui dalam keadaan cedera parah.

" chanyeol apa jadi? "

"saya tak tahu sosaengnim, malam tu kami semua lepak sama tapi sehun keluar entah kemana kami pun tak tahu last-last kami dengar sehun dah masuk hospital "

Namjoon mengeluh perlahan. Tangan sebelahnya dicekak pada pinggang. Dia pening sekarang nih dengan hal kelas, hal minmin yang berturut-turut tidak hadir ke sekolah.

Dia juga perasan taehyung tak de. Dia syak taehyung ada terlibat dengan minmin. Pasti ada yang tak kena!

"sehun how? Okay? "

"dia okay tapi sekarang dia tengah tidur"

"bila sehun dah bangun nanti cepat-cepat oncall saya, sekarang nih saya ada hal yang perlu diuruskan. Bolehkan?"

"nae sosaengnim ".






"hyuna.. Chagi kat mana? Kook dah bawa sarapan nih "

Sarapan diletakkan pada meja. Jungkook cari kelibat hyuna. Tandas tak dew dia turun bawah. Kebetulan dia terjumpa taehyung.

"tae.. Tae nampak Una tak? "

"tae baru nak tanya kook min ada tak dew hyuna "

Jungkook ketap  bibir bawah. Badannya mula mendadak rasa panas.

"una takde min takde! Jangan cakap mereka lari dari kita! "

" shitt!!! Papli kook ambil kunci kereta. "

Hyuna dan minmin berpegangan tangan lari.  Dengan kaki yang tidak beralas apapun menyebabkan tapak kaki mereka melecur.

"una.. Ki-kita berpecah dekat sini, ingat tanggal kita bersama waktu pergi sungau Han kita jumpa dekat sana "

"nae. Hati-hati nanti kita jumpa "

Mereka berpecah. Hyuna berlari tanpa menoleh ke belakang. Dia melintasi jalan tanpa melihat kiri kanan. Mungkin perasaan takut memburu dirinya akhirnya dilanggar dengan sebuah kereta.

"woo kan aku dah cakap, kau mabuk nih tengok kau dah langgar orang! "

"Ak-aku tak langgar lah!!!! "

Kawannya keluar dari kereta untuk check keadaan. Membulat matanya apabila melihat hyuna yang terbaring. Dahi hyuna cedera ringan.

"woo yeoja! Kau langgar yeoja "

"bawa masuk kita bawa balik biar hyung tolong rawat kan "

Manakala minmin. Dia tercungap-cungap dek kehilangan oksigen. Dia terlalu lama berlari tanpa henti..

Satu cahaya kereta mula menerangi tempat dimana dia berehat seketika. Kereta itu mula berhenti. Minmin cuak! Baru dia ingin berlari lagi tidak jadi apabila satu suara yang serak memanggil namanya.

"minmin!.. Thanks god saya dapat jumpa awak kat sini "

Minmin menoleh ke belakang. Dia bersyukur dia boleh berjumpa dengan insan ini. Air matanya mulai mengalir dengan perlahan. Dengan pantas dia berlari memeluk tubuh insan itu!.

"so-sosaengnim "




















































Sabar........
Aksi ganas akan menyusul tak lama lagi. Don't worry 👍😉
Chapter berbeza tapi aksi ganas yang sama! 😊

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now