[ 15% +] 😂
Setelah sampai di rumah jungkook. Hyuna dengan pantas keluar dari kereta. Dia mahu masuk ke bilik secepat yang mungkin. Tangannya menggelentar teruk menyentuh tombol pintu. Pinggangnya ditarik dari belakang.
"arhhh jungkook!!! Una tak nak "
"kenapa tak nakk! Kook cuma rindukan una jer "
Rambut yang berjuntai ke depan menutup muka hyuna pantas disingkirkan. Jungkook mula menyembamkan mukanya ke arah leher hyuna.
"ko-kook jangan macam nih! "
Badan hyuna dipusing agar menghadap dirinya. Dan dia kembali menyembamkan mukanya ke leher hyuns. Hidung jungkook mula bergesel lembut pada leher hyuna. Dia seakan taksub dengan aroma hyuna.
" una wangi kook suka "
Chup! Chup! Chup!
Bertubi-tubi jungkook mencium hyuna. Tangan hyuna berada didada jungkook. Dari tadi dia cuba menolak badan jungook jauh darinya tapi tiada hasilnya.
Jungkook berhenti mencium leher hyuna dan pandang anak mata hyuna."stop tolak kook! Kook tak suka una buat macam tu!!! "
"jebal lepaskan una hiks "
" No Never!! "
Jungkook mencium bibir hyuna dengan kasar sampai kan mata hyuna terpejam erat apabila jungkook menggigit sedikit.
Merata-rata jungkook menciumi hyuna."arhh!!!! Kook! Una tak nak sa-sakit jebal jangan macam nih!! "
Jungkook tersenyum sinis. Bangga dengan tindakannya yang meninggalkan cop mohor pqda leher hyuna. Jungkook menyusap lembut tanda pada leher hyuna.
" Dengan tanda nih una tak boleh dekat dengan namja lain.! Una milik kook selama-lamanya.! "
Minmin membuang sampah di luar rumah setelah itu bakul sampah diletakkan pada tepi kakinya. Topi dibetulkan pakaian sukan jer dibetulkan. Minmin merenggangkan otot tangannya.
"segar betul angin hari nih... "
Ujar minmin. Serentak itu kedua tangannya didepakan. Satu tangannya menyentuh bahunya dari belakang serta merta dia kaku. Peluh dingin mula terasa.
"hey " serta merta minmin menepis dengan kasar.
" jan-jangan!! " matanya dipejam, tangannya menepis sebarangan.
"hey hey nih saya namjoon "
Namjoon tangkap tangan minmin dan bawa minmin ke dalam.dakapannya.
"sosaengnim... "
"mian saya tak bermaksud nak buat awak takut macam tu "
Minmin jarakkan diri daripada namjoon. Air matanya diseka dengan belakang tangan.
"mian.. Sa-saya pukul sosaengnim tadi sa-saya ingat 'dia' mian.. "
"saya faham min.. Tapi tak baik duduk lama dekat luar nanti ada orang yang kenl awak macam mana? "
" sosaengnim.... Hmmm boleh saya jalan-jalan sekitar sini? Saya janji saya akan balik awal "
Namjoon mengangguk. Dia tahu pasti minmin rasa bosan kerana asyik berkurung di rumah.
"araso.. Balik sebelum saya balik arachi! Saya pun nak keluar nih ada meeting dengan lecture lain "
Minmin mengangguk. Namjoon yang sudah lama bersiap mula berangkat. Pintu rumah dan pagar rumah dikunci dan kunci rumah itu disorakkan pada pasu bunga.
Minmin mula keluar dari halaman rumah namjoon. Dia berjalan di persisiran pantai, sempat juga dia bermain dengan gerigi (?) pantai.
"wahh.... Lama min tak keluar rumah! Min rindu una min rindu appa omma.. "
Dia duduk tanpa beralaskan apa-apa. Matanya tertutup menikmati tamparan angin.
Tit tit tit
Alarm Telefonnya berbunyi. Kasut dicapai dan pasir yang melekat dilunggung dikipas. Dalam perjalanan balik minmin mula rasa tidak kena. Ditoleh kebelakang tapi tiada siapa. Langkah kakinya makin laju. Makin jelas kedengaran tapak kasut ya g sedang menuju ke arah nya.
Ditoleh lagi ke belakang sambil berlari tanoa sedar dia terlanggar seseorang didepan.
" encik - encik tolong saya tadi sa- "
"min... "
Suara minmin seakan-akan tersekat di kerongkong. Suara itu.. Minmin mendongak. Dia tergamam..
"tae-taehyung.. "
" sayang.... I miss you so much "
Tak lama dari itu minmin pengsan kerana terkejut. Taehyung tersenyum sinis lagi senang kerjanya.
"tak sangka tae dapat jumpa min dekat sini.. So lucky! "
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
FanfictionEnjoy hehehe