PSYCHO 💗 : {36}

996 50 0
                                    

Namjoon dan sehun masing-masing tidak rasa puas hati. Sudah 2 minggu berlalu tapi mereka berdua baru tahu tentang kehilangan hyuna dan minmin .

"macam mana pekerja encik buat kerja! Kerja senang macam tu pun tak boleh nak buat! Kalau saya tahu keadaan jadi macam nih lebih baik saya tawar diri nak hantar mereka pergi hospital!! "

"encik namjoon kami minta maaf. Kami juga baru dapt tahu hal nih 2 hari yang lepas.  Semua pekerja kami mati ditempat kejadian  jadi berita tentang cik minmin dan cik hyuna langsung tiada khabar! "

"arhh tak guna!! "

Sehun tenangkan namjoon. Dia juga rasa menyesal dan marah tapi hal ini sudah berlalu.

"tuan kami dapat lokasi cik hyuna! "

Namjoon cepat-cepat menuju ke arah pekerja tuan jung. Gambaran yang didalam komputer dilihat dengan teliti.

"hutan mana nih? Daerah mana? "

"sekejap "

Tangannya lincah mencari nama tempat. Sehun juga turut melihat. Berkerut dahinya. Dia kenal tempat ini.

"aku kenal tempat nih! Daerah Itaewon hutan tu ada satu tempat. Rumah anak yatim! Milik tuan Park kalau tak silap aku!"

Namjoon pandang sehun. Kemudian dia pandang ketua polis. 

"memandangkan hal nih dah jadi macam nih saya nak tawar diri. Saya nak sertai penangkapan nih"

"saya juga "

Ketua polis itu hanya mengangguk. Kemudian dua pistol diberikan pada namjoon dan sehun sebagai alat keselamatan.

"kami alu-alu kan tuan berdua. Kami juga mahu berterima kasih kepada tuan berdua kerana mahu bekerjasama dengan pihak kami. Tepat pukul 8 malam kami akan bertolak ke lokasi tersebut begitu juga dengan encik berdua "

Namjoon dan sehun  mengangguk.. Namjoon pandang pistol ditangannya perlahan-lahan pistol itu digenggam dengan erat. Dia tidak akan mengulang lagi kesilapannya. .

Taehyung mula mengemas. Dua beg zip dibuka Kemudia dia beralih pada  wardrobe. Semua pakai diambil dan disumbat begitu saja dalam beg.

Miin hanya melihat taehyung. Tiada hati langsung ingin menolong namun dia pelik dengan perangai taehyung.

"tae-taehyung.. Kita nak pergi mana nih? "

"kita pindah dari tempat nih dan kita duduk di luar negara then kita akan kawin dekat sana "

Membulat mata minmin. Luar negara? Ini bermakna dia akan jauh dengan omma appanya. Minmin menggeleng kecil. Tangan taehyung dicapai..

"tae-taehyung.. Min hiks "

Taehyung tepis tangan minmin dengan lembut. Suara minmin yang serak, riak wajah minmin.. Semua itu dia sudak masak. Ini bermakna gadisnya tisak mahu mengikut arahannya. 

"jangan dekat dengan tae kalau min tak nak sakit lagi "

Taehyung bagi amaran awal-awal. Minmin menggeleng lagi. Dia terus mendekati taehyung. Taehyung mengelak dengan menuju ke arah wardrobe. Minmin ikut taehyung dari belakang.

Minmin peluk taehyung dari belakang. Erat. Taehyung kaku.

"ta-tak boleh kew taetae berubah hiks. Min boleh terima taetae kalau taetae tak macam nih minmin boleh sayang taetae macam taetae nak jebal hentikan semua nih dah kita.. Hiks kita mula balik "

Tangan minmin yang melingkari pinggangnya dilepaskan. Dagu minmin diangkat dan mata mereka berdua bertentangan. Serba sedikit taehyung boleh nampak keikhlasan dari mata minmin.

"be-betul kew minmin boleh sayang dan cintakan tae macam tae nak? "

Minmin mengangguk.

Taehyung tarik minmin ke dalam dakapannya.  Erat dan makin erat taehyung peluk minmin. 

"tae-tae-taehyung! "

"memang tu yang tae nak! Tapi itu dulu!! Semua tu dah terlambat!! "

"taehyung sakit!!! "

Badan minmin diangkat dan dibawa ke katil. Badan minmin terlebih dahulu mendarat di atas katil tapi masih pelukan tidak lepas. Minmin dibawah menahan sakit kerana badan taehyung diatas badannya.

"tidur sayang.. Tae penat "

Taehyung beralih ke tepi dan tarik minmin dekat dengan dirinya. DEngkuran kecil milik taehyung mula berbunyi. Tapi tidak minmin.

"saya sayang awak taehyung hiks "

Pelukan taehyung dibalas. Selama 2 minggu selepas kejadian taehyung merogol dirinya yang kedua kali minmin berlawan dengan perasaannya sendiri. Namun hari ini semuanya terbukti. Dia mula sayangkan taehyung.

Jungkook pandang hyuna dengan tajam. Gadis kenit benar-benar menguji kesabarannya.

"Una!!! Letak balik benda tu "

Di sebelah tangan kiri hyuna ada pisau yang selalu jungkook bawa ketika kecemasan manakala disebelah tangan kanan ada pistol.  Hyuna terjumpa benda itu secara tak sengaja. Dia mahu letak balik tapi masa yang sama jungkook masuk ke dalam bilik.

"HYUNA!!!  "

Hyuna terkejut dengan tengking jungkook yang kuat. Terlepas kedua benda itu dari tangan. Jungkook dengan cepat mengambil. 

" kenapa dah gila dah nak bunuh diri hah!!! Tak sayang nyawa?? "

Hyuna menunduk dan menggeleng. Jari jemarinya bermain. Kecil besar kecil besar jungkook tengok hyuna. Dah buat salah tapi buat-buat tak tahu.

"una... Una cuma nak ke- "

"sudah!!! kook tak nak dengar dan jangan berani nak sentuh benda nih lagi "

Jungkook pergi je arah almari. Dibuka dengan kasar tanda dia betul-betul marah.
2 minggu dikurung di sini, satu kerja pun hyuna tak boleh buat. Semua kerana jungkook yang terlalu mengongkong kehidupNnya. 

Hyuna ikut jungkook dari belakang. Mulut jungkook kumat kumit sambil meletakkan benda itu.

"kook mi- "

Serentak dengan itu jungkook memalingkan tubuh badannya ke belakang tanda sengaja terlanggar badan hyuna dan akhirnya hyuna jatuh.

Hyuna pegang perutnya. Terasa sakit pada masa yang sama bahagian wanitanya rasa sakit dan ngilu.

"ju-jungkook sa-sakit! "

Jungkook kaku. Dia panik. Dengan segera dia menolong hyuna bangun. Tak lama dari itu cecair merah mula mengalir dari kewanitaan hyuna hingga pergelangan kaki. Hyuna makin sakit.

"kook sa-sakit!!!"

"chagi kenapa nih? "

Terus hyuna pengsan. Jungkook dengan pantas menahan badan hyuna daripada terjatuh. Dia takut kalau-kalau terjadi apa-apa dekat hyuna.

" chagi... Mi-mian maafkan kook tolong lahh bangun!! " 

Pipi hyuna ditepuk dengan lembut. Namun hyuna masih juga tidak sedarkan diri. Akhirnya jungkook telefon doktor peribadinya.









Hahaha pelik bukan...
Sepatutnya dah nak the end tapi ada sedikit perubahan.
Jangan marahh yaa ✌

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now