PSYCHO 💗 : {33}

1K 44 0
                                    


Minmin berpeluh didalam almari. Ini memang gila. Sudah 2 jam lebih minmin duduk di situ. Ini semua kerana kegilaan taehyung.

Dia dipaksa untuk bermain sorok-sorok. Jika   dirinya dijumpai pasti dirinya akan melayan taehyung dari segi nafsu bukan lagi cinta. Kerana itu minmin tidak berganjak keluar kerana takut akan hal itu.

"minmin...... Eodiya?. Pandai kan sayang sembunyi kan diri daripada oppa "

Seretan bunyi benda tajam menjadi bunyi latar. Minmin tahu itu gari. Kegunaan nya untuk mengikat dirinya nanti.  Lagi bertambah takut minmin nak keluar. Taehyung singgah ditempat persembunyinya. Jantung minmin berdegup laju.

'jangan singgah sini.. Jebal jebal!! '

"dah jumpa! "

"arhhggg.. Tae anii!! Jangan macam nih!! "

"tae dah jumpa.. Jadi tae nak hadiah tae sekarang "

Badan minmin diangkat keluar dari almari dan dibawa ke katil. Badan minmin dihentak dengan kuat di katil. Minmin bangun dan mengesot ke belakang apabila taehyung membuka butang bajunya. 

"ani! Hiks jebal min tak nak! "

"peraturan tetap peraturan sayang.. "

Taehyung tarik kaki minmin dan minmin terbaring semula. Baju minmin terselak sedikit mendedahkan perut.

"ani!!ani!! Hajima  "

Minmin capai bantal yang berdekatan dan pukul taehyung bertubi-tubi. Cengkaman taehyung terlepas kerana tangannya mahu mempertahankan diri. Minmin segera lari ke tingkat bawah.

"sayang nak main kat bawah kew? Ouh so sweet  sayang tunggu tae.... "

Taehyung ikut jejak minmin dari belakang. Minmin dengan perasaan berdebar-debar turun anak tangga. Dengan segera minmin berlari ke pintu. Tapi malang pintu dikunci.

"eotteoke hiks!!! "

Digoncang tombol pintu  dengan ganas masih juga tidak terbuka. Minmin terduduk tangannya masih ditombol pintu. Dia menangis dicelah-celah tangan seolah-olah pasrah.

Bau minyak wangi yang amat dia kenali berada dibelakang nya. Makin kuat minmin menangis.

"sayang kenapa....oh pintu tak boleh buka eh?  Nak ke mana malam-malam macam nih hmm "

"ani taehyung jebal! hiks hiks le-lepaskan min. Min tak nak!! "

Taehyung capai tangan minmin dan tarik menghadapnya. DEngan rakus taehyung menciumi minmin.

"umphh umphh "  minmin meronta-ronta.

Krakk!!!

baju bahagian bahu dikoyak habis. Tubuh minmin dibawa berbaring. Ciuman tidak lepas.  Taehyung beralih ke leher minmin.

"ja-jangan taehyung!! "

Prang!!!

Tingkap  bersebelahan pintu dipecahkan dari luar.

"MINMIN!!! "

Taehyung dan minmin menoleh ke arah suara itu. Minmin bersyukur ada orang yang selamatkannya manakala taehyung terkejut.  Tubuh badan minmin dipeluk dari belakang tapi masih lagi dalam keadaan duduk.

"hyu-hyuna.. "

"minmin hiks. Apa awak nak buat nih taehyung!! Awak dah gila kew!! "

"kau diam!! Aku gila sebab dia!! Dia milik aku sorang. Kau datang nak ambil minmin aku kan. Jangan harap! "

Badan minmin dipeluk erat dqri belakang dan taehyung mengesot ke belakang. Minmin sudah tiada tenaga nak membalas. Dibiarkan saja bqdannya dibawa taehyung.

"minmin.. "

"sosaengnim hiks to-tolong "

"kau buat apa nih taehyung. Kau cakap kau cintakan dia tapi kenapa kau seksa fizikal dan mental dia "

Taehyung pandang namjoon dengan tajam.

"sebab aku tak nak dia lari dari aku. Aku nak dia teman aku sampai aku mati tapi apa dia...dia lari sebab nak jumpa jantan lain dan jantan tu kau!!  Aku cuma bagi pengajaran dekat dia.  Dah kena 'sentuh' pun dia tetap degil!!! "

Namjoon sedikit terkejut. Tapi dia pandai mengawal riak wajahnya.  Namjoon pandang minmin. Dia yakin minmin banyak menderita tambahan lagi disentuh tanpa rela.

"Encik Kim Taehyung anda ditahan kerana menculik dan merogol jangan berbuat apa-apa dan serah diri anda! "

Bantuan pihak polis juga sampai setelah beberapa minit.  MInmin lega dan akhir dia pengsan. Tak lama dari itu taehyung ditahan. Ambulance sampai.

" sosaengnim, sehun terima kasih sebab tolong saya  "

"ini tugas saya untuk pastikkan pelajar saya selamat "

"anything for you princess  "

Hyuna tersenyum.. Dia menuju ke minmin yang terlantar di katil. Hyuna teman minmin sampai di hospital kerana dia saudara yang terdekat.

"encik namjoon dan encik  sehun terima kasih kerana beri kerjasama dalam tangkapan psyco siblings. "

" sama-sama  tapi encik psycho siblings maksudnya? "

Sehun mengangguk tanda sepakat dengan namjoon.

"psycho siblings  encik taehyung dan encik jungkook. Mereka adalah dikehendaki para polis tapi mereka pandai meloloskan diri dengan bantuan konco abang mereka. Sampai sekarang kami masih belum menjumpai mereka "

"abang?... Siapa abang mereka? "

" kwon jiyong  encik berdua kenal ke?."

"ani saja tanya.. "

"kwon Jiyoung merupakan satu-satunya abang mereka tapi malanganya kwon jiyoung meninggal dunia dalam usia muda jadi kalau tak dew apa-apa lagi  saya minta diri dulu. "

Namjoon dan sehun hanya mengangguk kepala. Setelah polis beredar mereka masih disitu .

"saem. Jungkook macam mana? "

"buat masa nih mungkin dia tak akan muncul kan diri tapi saya nak kamu berhati-hati  "

"nae "

Mereka meninggalkan perkarangan rumah taehyung. Tanpa sedar seseorang memerhatikan mereka dengan menangis. Bukan hanya menangis sebarangan tapi menangis dalam keadaan yang sangat geram 

"taehyung.. Kook janji  kook akan bebaskan tae. Jangan risau kesayangan kita kook dah urusan "

[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」Where stories live. Discover now