Sampai saja minmin di halaman rumah, dia terasa ingin lari kan diri tapi perasaan takut menerjah dirinya.Masih teringat bagaimana taehyung treat dia pagi tadi
"tae.. HMm min masuk rumah dulu "
Minmin pusing badan menghadap gate. Entah kenapa terasa seram, tangannya digenggam untuk menyokong dan memberi semangat pada dirinya.
Ttup!
"ark "
Minmin terjerit kecil saat badannya dipeluk dari belakang. Sangat-sangat erat. Taehyung menyembam mukanya pada bahu minmin. Makin dia rasa bersalah kerasa terasa badan minmin menggeletar teruk.
"mianhae.. Tae-.. Hiks salah.. Tae salah sebab buat min takut dengan tae mian ,.mian jeongmal mianhae minmin-ssi "
"aa..ani min gwaenchana, jangan lah nangis macam nih, "
Minmin mengalihkan badannya menghadap wajah taehyung yang suram lagi-lagi kemerahan menahan esakan.
Kedua tangan minmin dipipi tae. Perasaan takut hilang serta merta. Anak matanya menikam anak mata taehyung yang sedikit berair dan gementar.
"uljima taetae dah tak comel dah kalau nangis macam nih "
"mian " ujar taehyung sambil tangannya mengusap lembut bibir minmin yang sedikit luka. Minmin mengangguk kecil dan tersenyum manis
"dah.. Kita jumpa esok okay, min janji esok min milik tae sepenuhnya "
Taehyung kucup bibir minmin buat sekian kalinya. Terpejam mata minmin apabila tempat luka disentuh. Ngilu.
"hey tae, lambat kau balik? "
"aku keluar dengan min that's why lambat, kau macam mana? "
"in process don't worry,.. Hurmm tae boleh tak nanti kita duduk asing "
Taehyung yang sedap minum air, mahu tersedak anak tekak.
"why? "
"entah lah, tapi kook rasa cara nih bagus sebab kook rasa akan terjadi like something we're don't know boleh kan?"
"okay terserah, tapi bila kita dapat target masing-masing baru tinggal asing-asing "
"nae.. Gomawo hyung "
Tak tahu kenapa jungkook rasa akan terjadi sesuatu nanti, dia juga harap perkara ini tidak akan berlaku. Hyuna? Dia betul-betul sayangkan yeoja itu.
"tak lama lagi sayang... "
Senyuman sinis diukirkan dibibir merah jungkook.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
Fiksi PenggemarEnjoy hehehe