taehyung menghentak kasar stereng kereta. Dari pagi sampai malam bayang-bayang minmin masih tidak dijumpai. Sungguh dia geram dengan yeoja itu."sial!,sial!! Sial!!.Kau kat mana min! Arghhhhhh!!! "
Taehyung terpaksa berpecah dengan jungkook supaya lebih cepat mencari. Tapi sampai sekarang masih belum ada berita.
"min... Jebal balik tae janji tak pukul min lagi.... Hahahahaha! "
Keadaan mentel taehyung tidak begitu baik selepas kehilangan minmin.
"aku tak kira.. Kat mana pun kau lari aku tetap jumpa kau. Kau milik aku!! Hak milik kim taehyung! "
Tuala basah di letakkan pada dahi hyuna. Sudah nak masuk 3 hari hyuna masih tidak sedarkan diri.
"woo? How ada perubahan tak? "
"tak de hyung.. Dia tetap macam nih. Suhu badan dia makin naik walaupun woo dah letak benda nih "
"sabar je lahh, nanti dia sedar lahh "
Eun woo mengeluh perlahan. Ditenung wajah hyuna yang sedikit memerah punca suhu badan naik. Tapi satu benda yang menarik perhatian.
Bibir hyuna.
Bibir yang pucat, penuh lembam sana sini dan sedikit cedera dihujung.
"dia nih lari dari rumah kew kena dera?."
Tanpa sedar dia mengusap hujung bibir hyuna dengan tangannya. Dahi hyuna berkerut, mungkin terasa sakit apabila bibirnya disentuh.
"ermmm "
Eun woo terus menarik tangannya apabila dia melihat hyuna mahu sedar. Matanya dicelik perlahan-lahan.
" awak dah sedar "
Tahkala mendengar suara namja. Hyuna bangun secara mengejut dan mengesot di hujung katil belah kirinya.
"a-awak siapa? Sa-saya kat mana.nih? Apa a-awak nak buat dekat saya? Jebal le-lepaskan saya "
Eun woo bangun dan menghampiri hyuna. Makin galak hyuna menarik selimut dengan kemas.
"jangan takut. Saya cuma tolong kau jer. Sebenarnya saya nak minta maaf sebab langgar awak malam tu. Jadi buat mase sekarang awak bawah tanggungan saya sampai awak sembuh sepenuhnya. "
"a-awak........ Langgar saya? "
Eun woo cuma mengangguk. Eun woo cuba menghampiri hyuna tapi lain jadinya apabila hyuna memberontak secara tiba-tiba.
"jan-jangan dekat!!! Tolong lah hiks... Je-jebal sa-saya merayu "
Eun woo berhenti. Badan hyuna menggeletar dengan teruk. Dia trauma sebenarnya. Memorinya penuh dengan seksaan jungkook terhadapnya.
"to-tolong lahh keluar hiks "
Eun woo menghormati keputusan hyuna. Dia terus keluar dari bilik tu.
"apa yang jadi pada dia? "
Namjoon menghulurkan mug pada minmin. Sempat juga namjoon memerhati fizikal minmin. Berbeza dengan sebelum.nih. Ini hari ke 3 minmin duduk dengan namjoon tapi minmin langsung tidak bagitahu hal sebenar pada namjoon
"min... What's wrong with you hmm? , awak nampak kurus sangat.. Saya juga perasaan lengan awak luka! Why? Tell me what your problem "
"sa-saya tak apa2 saem.. Cuma saya.... Jarang makan jea "
Namjoon makin curiga. Dengan lengan berbekaskan biratan dan dia juga nampak masih ada luka yang baru.
"okay kalau macam tu, tapi kalau ada masalah cepat-cepat bagitahu saya, saya ada untuk tolong awak. Jangan segan dengan saya arrachi? "
"nae saem."
"malam nih awak tidur dulu dekat rumah saya, and saya nak keluar sikit nak.beli makanan awak stay jangan keluar "
" hurmm "
Namjoon bangun dari meja.makan. Dompet dan kunci kereta dicapai minmin memerhati gelagat namjoon. Hatinya mula tak tenang. Hanya sebelah tangannya yang menyentuh tombol pintu dia berpaling ke belakang.
"min ada apa2 nak pesan? "
"ani..... Cu-cuma sa-saya harap ssaem balik dengan selamat, tu jea. "
Namjoon tersenyum sehingga menampakkan lesung pipitnya. Dia mengangguk dan keluar dari rumah..
"tuhan.. Harap tiada apa yang berlaku "
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] PSYCHO LOVE 💗「JEON JUNGKOOK feat KIM TAEHYUNG 」
Fiksi PenggemarEnjoy hehehe