GÖZLERİMİ ÇOK BEĞENDİĞİNİ BİLİYORDUM

211 24 15
                                    

Sabah uyanınca üzerimde bir halsizlik vardı.

Dün gece fazla uyuyamamıştım . En son saate baktığım da 05.35'di şimdi ise saat 07.20'ydi.

Nehir'in yanına gittim. Hâla uyuyordu ne uykuymuş be doyamadı uyumalara.

"Nehir, hadi kalk."
"Alya, bugün okula gitmesek mi ?"
"Saçmalama ya kalkar mısın?" deyip odadan çıktım.

Bugün bir değişiklik yapıp diz kapağımın biraz üstünde olan siyah elbisemi giydim, saçlarımı su dalgası şeklinde yaptım ve mutfağa gittim.

Nehir de bordo renginde kot etek ve üstüne siyah bir bluz giymişti.

Hızlı bir şekilde mısır gevreğimizi yedik, ikimizde siyah botlarımızı giydik ve yola çıktık.

Dün gece olanları Nehir' e anlatmayı daha düşünmüyordum ne tepki verir bilmiyordum çünkü.

Bugün fizik sınavının sonuçları açıklanacaktı umarım moralim bozulmazdı.

Sınıfa gelince çok az kişinin olduğunu gördüm ben sıramıza geçerken , Nehir'de sınıf defterinde bi şeylere bakıyordu.

Tam kollarımı sıraya koymuş ve başımıda kollarımın arasına alıp uyku mooduna geçmiştim ki Nehir'in çığlığı ile yerimden sıçradım. Bu aralar çok fazla korkuyordum nedense?

"Ne bağırıyorsun be?"
"Güney var ya bizim sınıfa naklini aldırmış."
"Of bu muydu yani Nehir ne var bunda ben de bi şey var sandım." deyip eski halime döndüm.
"Ama Uzay'da bizim sınıfa gelmiş."
Gözlerim Uzay'lı görmüş gibi
açılırken;
"N-ne dedin sen ?" diye kekeledim.
"İkisi de bizim sınıfa gelmişler ya Güney'i her zaman görebilicem." dedi mutlu bir halde.

Sınıf yavaş yavaş dolarken hoca da gelmişti.
Alev hoca hemen yoklama almaya başladı. Uzay ve Güney'de sınıfa girdiler.

Uzay pis pis sırıtarak bana bakarken Güney de 'ben nereye düştüm?' bakışları atıyordu etrafa.

Nehir zaten yerinde duramıyordu bu nasıl bir sevgidir yahu?

İkiside bizim arka sıramıza oturdukları zaman kendimi rahatsız hissettim.

Hoca sonuçları açıklamaya başlamıştı.

'Hakan 35'
'Zeynep 78'
'Ada 60'
'Nehir 80'
'Alya 85' oh be 85 de iyidir.
'Uzay 90'. 90 bildiğimiz 90 eh oha artık inek çıktı bizim odun.

Omzuma dokunması ile korktum hemen arkamı döndüm.

"Ne?"
"Fizik çalıştırabilirim."
"Niye ? Salak mıyım ben 5 puan yüksek aldın diye profesyonel mi oldun?"

Gülmeye başladı. Yok valla bu beni deli eder.

Nehir'de arkasını döndü ve Güney ile konuşmaya başladı.

'Ya aslında çok yakışıyorlar ben bi ara bunların arasını yapıyım.' diye düşünürken Uzay elimin üstüne elini koyunca 2 dakikadır ne yaptığımın farkına vardım.

Eyvaah bittim ben şimdi kurtul kurtulabilirsen.

"Gözlerimi çok beğendiğini biliyordum." dedi gülerek.
"Ne beğencem be dalmışım." dedim başka yere bakarak.
"Gözlerime mi dedi ?" ukala bir şekilde.
"Hı hı aynen gözlerine ." deyip önüme döndüm.

Dersler hızlı bir şekilde geçiyordu.

Öğlen arasına kadar bi daha hiç Uzay'la konuşmamıştım. O da beni rahatsız etmemişti zaten.

8. ders coğrafyaydı . Hoca sınıfa girer girmez; cuma günü ders için 2 günlüğüne İstanbul'a gidiceğimizi söyledi.

Nehir bana bakınca ben de hemen ona baktım ve aynı anda güldük.

Cuma'ya daha 3 gün vardı rahat rahat hazırlık yapabilirdik. Zaten 2 gün kalacağımız için fazla kıyafet götürmeyecektim.

Okul çıkış zili çalınca , Uzay ve Güney'de yanımıza geldi.

Güney,Nehir'in kulağına bir şey söyleyince Nehir gülmeye başladı. Ne söyledi acaba ?

"Alya yarın görüşürüz, Güney bırakacak beni."
"Tamam ." diyebildim sadece daha bugün gördüğü yeni tanıştığı bir kızla bu kadar samimi olması garip gelmişti.

"Gel seni de ben bırakıyım." dedi Uzay.

Bugün çok yorgun olduğum için onunla inatlaşmak bile istemedi canım.

"Bu sefer inatlaşmayacağım hadi gidelim." deyip önden yürümeye başladım.

Arabaya binince ikimizde konuşmadık.

Ben hadi neyse de Uzay bugün bi garipti.

Evin önüne gelince bana döndü ve tekrar alnımı öptü. "Görüşürüz." diyip tekrardan önüne döndü.

Ben kaşlarım çatık bir şekilde arabadan indim Uzay'da ben iner inmez gitmişti. Neyi vardı ki bunun ya .

Eve girince telefonum çalmaya başladı arayan annemdi.

"Anne! Çok özledim seni yarın geliyorsunuz demi?"
"Bizde seni çok özledik canım evet geliyoruz. Nasılsın?
"Ben iyiyim anne de teyzem nasıl?"
"Teyzen iyi kızım şimdi kapatıyorum dikkat et."
"Sizde dikkat edin yarın görüşürüz."
"Görüşürüz kızım." diyip kapattı.

Hâlâ çok yorgun olduğum için pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım.

OY KULLANMAYI UNUTMAYIN.🌌😻

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin