DOĞUM GÜNÜ

122 22 28
                                    

Odama pat diye Eymen girdiği için paketi açamadım.

"Yavaş! Kapıyı çalar insan."
"Pardon kuzen."
"Elinde ki ne senin?"
"Doğum günün kutlu olsun kuzenlerin en güzeli."

Ahh ben nasıl unuturum bugün benim doğum günümdü.  Sabah Eymen ayısı sayesinde aklımdan çıkmıştı.

Eymen'in elin de 1 tane hamburger ve hamburgerin üstünde de 1 tane mum vardı.

"Bu mu doğum günü pastam?" dedim gülerek.
"Evet . Dilek tut üfle bakalım."

Gözlerimi kapatıp dileğimi diledim.

Gökyüzü kadar saf , temiz ve parlak bir hayat diliyorum .

Tekrar gözlerimi açıp mumu üfledim.

"Sen ye hamburgerini pardon pastanı ben çıkıyorum." deyip kutuyu aldı.
"Onu nere-. " cümlem bitmeden odadan çıkmıştı.

EYMEN'DEN

Kutuyu alıp odama girdim. Hemen Uzay'ı aradım.

"Alo."
"Oğlum kutuyu Alya görüyordu az kalsın."
"Gösterme oğlum ben arayınca ver kutuyu . Siz nasıl geleceksiniz ayrıca?"
"İzin alıcam teyzemden."
"Onu demiyorum. Alya?"
"Elbiseyi giyiceği için mecbur anlayacak."
"Elbiseyi ben aldım dışarda kutlayalım falan de sorarsa."
"Tamam kardeşim hadi görüşürüz."
"Ben arayınca ona göre unutma."
"Tamamdır hadi eyvallah."

UZAY'DAN

Alya'ya elbiseyi almıştım ama yanlışlıkla Eymen'in odasına gideceği yere Alya'nın odasına gitmişti.

İyi ki açmadan Eymen paketi almıştı. Yoksa bütün plan bozulurdu.

Mekan 3 katlıydı.  Biz 3. katta duracaktık.  Yiyecek ve içecekler garsonlar sayesinde masalara düzgün bir şekil de yerleştirilmişti. 

Işıklar ve şarkılarda hazırdı.

Planım şöyleydi ; herkesin için de Alya'ya doğum günü şarkısı söyleyecek ve partinin sonlarına doğru terasa çıkıp saat tam 00.00'da ona özel şarkı söyleyecektim ve havai fişekler patlayacaktı.

Son hazırlıklarda bitince Eymen ile Alya geleceklerdi .

Ben gitarımı ayarlarken Güney,  Nehir ve Ayça geldi.

"Oha ya süper olmuş  burası ." dedi Ayça etrafa göz gezdirirken .

Mekanda mor ve gri renkler ön plandaydı.  6 kişilik daire şeklinde masalar vardı.  Bir duvarda komple 'doğum günün kutlu olsun Alya ' yazısı asılıydı.

"Aynen harika olmuş.  Eminim Alya bayılacak." dedi Nehir.
"Teşekkür ederim hadi bir kaç şey kaldı onları da yapalım hazır ondan sonra her şey." deyip kalan işleri anlattım ve yapmaya başladık.

ALYA'DAN

Annem her doğum günüm de yaptığı gibi bu doğum günümde de fotoğrafımızı sosyal medya da paylaşıp altına; ' Bugün en güzel annenin biricik kızı mı doğmuş 😊 . Şu güzelliğe bakın.  Kimin kızı?' notunu düşmüştü. 

Hem doğum günümü kutluyor hem kendini övüyor bu nasıl anne yahu?

Telefonumu kapatıp masanın üstüne koydum ve yatağıma uzandım. 

Çok yorulduğum için 1 - 2 saat uyumaktan zarar gelmez deyip gözlerimi kapattım. 

🌌🌌🌌

"Happy birthday to you , happy birthday to you , çişini yapta uyuu."

Cırtlak bir ses ile gözlerimi açtım.  Ve tahmin edin bunu yapan kim ? Evet doğru cevap EYMEN!!

KALBİMDE UZAY VAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin