DUYURU - KİTAP OLUYOR !

2K 46 47
                                    

 Ah! Nasıl da mahcubum sizlere karşı... 

Uzun bir süre psikolojik olarak zor bir zaman geçirdiğimden dolayı yazmaya ara vermiştim. Bu nedenle KALP SIZIM kitabıma devam edememiştim. Gelgelelim ki, nişanlımda kötü bir ayrılığın ardından barışmamız sonucu tekrar aşka inancım arttı ve kitabı tamamladım.  :)

 Kitabı baştan aşağı düzenledim ve burada paylaşmış olduğum son on bölümü silerek kurguyu değiştirme isteği uyandı içimde. Kitabın bir kısmını tamamen değiştirdim ve sonuna da beklenmedik sürprizler siz okuyucularıma hazırladım. :) 

KALP SIZIM'ı tamamladıktan sonra  HERDEM KİTAP'tan gelen teklif ile sözleşme imzaladık. Gerçekten bu eserin kitap olacağı için çok heyecanlıyım. Umarım siz de bu haberle birlikte heyecanıma ortak olursunuz. :) Kitabın çıkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim ancak güncel paylaşımlarımı instagram hesabımdan yapacağım. 

İnstagramdan takip etmek için tıklayın: 

yzrsibelcilek https://www.instagram.com/yzrsibelcilek/


Yayıneviyle yapılan anlaşma gereği kitabın ilk 5 bölümü harici diğer bölümleri kaldıracağım. Anlayışınıza sığınıyorum. Yakında en güzel haliyle tamamlanmış bir şekilde okuyabileceksiniz inşallah.... 


Son bir sürprizim daha var sizlere... 

Kalp Sızım kitabımız basıma hazırlanırken siz okuyucularımı hazır yeniden heyecanımı kazanmışken yeni bir kurguyla buluşturmak istedim. 

Çok yakında yeni bir kitapla sizlerle olacağım. Takipte kalın sevgili okuyucularım... 

Tanıtımını birazdan paylaşacağım... ;)

KALP SIZIM (CASUS) - KİTAP OLDU! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin