On Sekizinci Bölüm

6.5K 367 16
                                    




Kenan, sabırsızca acilin kapısında bekliyordu. Ceketini çıkarmış sandalyenin üzerine atmıştı. Gömleğinin manşetlerini dirseklerine kadar katlamış, yakasındaki iki düğmeyi de açmıştı. Böyle gergin bir gece geçireceğini hiç tahmin etmemişti. Panikle ambulansla otelin yakınlarındaki özel bir hastaneye Arzu'yu getirmişlerdi. Yaklaşık bir saattir acilin kapısında doktordan Arzu'nun durumuyla ilgili birkaç cümle duymayı bekliyordu ama hala ses seda yoktu.

Acilden çıkan hemşirenin önünü kesti hemen. "Arzu Kapla-durakladı ve içten bir küfür savurdu-Arzu Solmaz ne durumda bir bilgi alabilir miyim?" diye sordu gergin bir sesle. Yakışıklı yüzü endişeliydi. Simsiyah saçları dağılmıştı.

"Doktor Bey birazdan sizi bilgilendirecek."

"Ne zaman!" diye diretti sabırsızca Kenan. Sesi artık yüksek çıkmıştı. Sabrı tükeniyordu. Daha önce biri için bu kadar endişelendiğini hiç hatırlamıyordu. Arzu'nun kollarındaki son hali aklına geldikçe kötü hissediyordu. Bir kadını hiç bu kadar savunmasız ve güçsüz görmemişti. Özellikle güçlü olduğunu düşündüğü Arzu'yu bu halde görmek onu fazlasıyla şaşırtmış ve endişelendirmişti.

"Doktor Bey hastanızla ilgileniyor. Üzgünüm kesin bir süre söyleyemem."

Kenan, başını çevirdi ve derin bir nefes aldı. Sağ eliyle çenesini ovuşturdu. Yapı gereği zaten fazlasıyla sabırsızdı. Asla beklemekten hoşlanmıyordu. Şimdi bir de üstüne endişe ve korku eklenince iyice kontrolden çıkmıştı.

Nihayet acil kapısından doktorun çıktığını görünce iki büyük adımla yanına ulaştı. "Doktor Bey, nasıl oldu?"

Kenan'ın  bu hastanenin başhekimiyle arası iyi olduğu için Doktor hemen tanıdı Kenan'ı. "Merhaba Kenan Bey, siz hastanın nesi oluyorsunuz?"

Kenan, bir an için tereddüt etti. Ne diyeceğini bilemedi ama sonra kısa sürede toparladı. "Kız arkadaşım. Yakınıyım. Lütfen durumu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum?"

Doktor Bey, fazla sorgulamadı bu durumu ve Kenan Bey'i fazla kızdırmadan hemen konuşmaya koyuldu. "Endişelenecek bir durum yok. Hastamız şimdi sakinleşti. Sakinleştirici verdik. Bazı testler yaptık bu nöbetin nedenini tespit etmek için... Kanda yüksek dozda alkol tespit ettik. Şu anda net bir şey söylemem mümkün değil ancak bu nöbetin psikolojik etkenlerden dolayı olması mümkün. Hastayla konuştum uzun yıllar alkol ve uyuşturucu tedavisi gördüğünü söyledi. Birkaç test sonuçları daha var beklediğimiz. Onları da değerlendikten sonra yeniden konuşalım isterseniz."

Uyuşturucu ve alkol tedavisi mi?

Kenan, bu gece daha ne kadar şaşıracaktı bilmiyordu. Kısa bir süre yaşadığı şaşkınlığı atlatmaya çalışırken, "T-tamam teşekkür ederim. Hastayı görebilir miyim?" diye sordu.

"Tabii buyurun. Odaya alacağız hastayı. Bu gece burada misafir edeceğiz."

Kenan, başını salladı ve hiçbir şey söylemeyerek acilin kapısından içeriye girdi. Hızlıca içeride göz gezdirdi ve kahverengi saçlarından hemen Arzu'yu gözleri yakaladı. Hızlı adımlarla yanına yaklaştı.

Arzu, sakince hastane yatağında uzanıyordu. Kolunda serum bağlanmıştı. Kenan'ı görünce hafifçe gülümsedi. Başını utanarak kenara çevirdi ve gözlerini kaçırdı.

Kenan, yanına ulaşır ulaşmaz, "Nasılsın?" diye sordu merak eden bir sesle.

Arzu, gözlerini ondan kaçırıyordu. "İyiyim," dedi genç kız kısık bir sesle.

Kenan, yavaşça onun eline dokundu. "Zayıf anına şahit olduğum için kötü hissediyorsun anlıyorum. Bunu kimseye söylemeyeceğime söz veriyorum."

KALP SIZIM (CASUS) - KİTAP OLDU! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin