#3

991 32 1
                                    

Tam kim olduğunu soracakken..

"Merhaba helen. Ben ekin. Senin koruyucun." Dedi çarpık gülümsemesiyle. Nicholas ona hayran hayran baktığımı farkedecek ki elimi sıktı. Toparlandım. Nich e baktım. Hala çocuğa bakıyordu. Derin bir nefes alıp

"Merhaba. Galiba babam söylemedi koruyuca gerek yok sevgilim benimle birlikte kalacak" dediğimde çocuk gülmeye başladı. Nicholas hiç beklemediğim sert bir tavırla

"Sorun ne ahbap? Komik olan ne?!"

Büyük ihtimalle beni kıskandı. Ekin denen çocuk çabucak bizi içeri ittirip kapıyı kapadı ve "bak kızım çok meraklı değilim koruyuculuğunu yapmaya babandan paramı ve emrimi kesin aldım kaldı ki hapse girme ihtimalimde var o derece sadığım babana. Uyuşturucu için herifler bu evi hedef görüyor. Polisler senin bir suçun olmadığı için babanın peşinde! Herifler gelmeden toparlan" beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Sendeledim. Nich tuttu beni. Dönüp ona sıkıca sarılıp ağlamaya başladım. Ve titreyen sesimle

"Babam.. Beni bilerek bu evde mi.. Bıraktı yani" dedim hıçkırdığımı sonra farkettim. Nich daha da sarıldı bana. Ekin ise "babana ulaşamıyorum güzelim sanırım 3 günümüz var" nich hızlıca beni fırlatıp ekine yumruğu yapıştırdı. Beni öyle bir fırlattı ki yerde inlemeye başladım ekinin burnu kanamıştı. Nich bağırmaya başladı "bana bak! O benim sevgilim. Ona güzelim diyemezsin! Gününüz felan yok siz diye bişey yok. Geldiğin yere git! Sana daha çok para veririm!" Hala inliyodum. Nich duymazdan gelirken ekin nich e yumruk attı. Var gücümle ayağa kalkıp "kes şunu!" Diye bağırdım. Nich e eğildiğimde suratının kan içinde olduğunu gördüm. Canım yanıyordu. Ağlayarak bağırdım öyle çaresizdim ki haykırdım "benim! Paramla! Burdasın! Eğer sevgilime tek bir saygısızlık dahi edersen seni şikayet ederim! Beni duydun mu?!" Dediğimde ellerini havaya kaldırıp güldü. Ah ukala. Nich doğruldu ekine doğru bi adım attığında onu durdurdum. "Boşver sevgilim gel yüzünü temizleyelim" dedim. Daha sonra nich ekine bakarak "burayı temizle pislik herif" dedi. Güldüm. Merdivenden çıkarken. Ekin bağırarak "hizmetçi değilim koruyucunum!" Cevap vermemeyi tercih ettik.

"Kıpırdama" nich acı içinde inlerken batikonu pamuğa tekrar damlattım. Tanrıya şükür geniş bir banyom vardı.

"Bitti mi" diye sordu nich. Yüzü ekşiterek. Eğilim dudağını öptüm. Onayladım.

"O piçi öldüreceğim" dedi sinirli bi şekilde. Ofladım.

"Başka şansım mı var? Eğer dedikleri doğruysa.."

"Bende kal ona ihtiyacın yok bende kal. Seni o çocukla yalnız bırakmayacağım." Birlikte banyodan çıktık. Aşağı inerken elimi tuttu. Ekin bize dönerek bana göz kırptı ve

"Hey! Anladık aşıksınız kızı elinden almaya çalışan yok nich! Sadece korumakla görevliyim."

Nich öne atılarak "her ne yapacaksınız benim yanımda olacak" ekin bana bakarak "helen onun zarar görmesini ister misin? Peşimizde bir çok adam olabilir ki olacaktır da. Aldığım haberlere göre hazırlanıp bu gece gitmemiz gerek eğer yanında onu da getireceksen her türlü tehlikeye hazır ol. Ama sana söyleyeyim nich i öne atmakta çekinmem. Seni korumakla görevliyim onu değil" ağlayarak çocuğa baktım. Baba senden nefret ediyorum! Kaçıp kurtuldun ve ben önümdeki beş sene boyunca saklanıp duracağım. Çaresizim. Nich ten başka kimsem yok. Onu bırakamam ama ona zarar gelmesine.. Bu düşünce beni delirtir. Dönüp nich e baktım. Gözümden bir damla yaş aktı. Onun gözlerindeki acıyı görebiliyordum. Sanki onunla tanıştığım günden bu yana tüm yaşadıklarımızı görüyordum gözlerinde. Hepsine "elveda" demek için çok erkendi oysa. Çok çok erken. Nich başını yere eğdi. Kaldırdığında dolan gözleriyle gülümsedi "seninle gelmek istiyorum helen tüm kalbimle. Beni bırakma" resmen hıçkırıyordum. Boynuna atılıp sımsıkı sarıldım.

"Seni daima sonsuza dek seveceğim nicholas hoult. Sen hep kalbimdesin. Ama orada sana zarar gelirse bende ölürüm. Benim yanımda değilken güvende olursun lütfen" alınlarımız birbirine değerken dudağımdan öpmeye başladı. Onu deli gibi tam da şuan istiyordum.

Bir öksürük sesi tüm sevişmemizi durdururken lanet okudum.

"Gitmemiz gerek helen. Valizini. Siz. Siz adını koyamadığım şeyi yaparken hazırladım." Kafamı salladım.

"Nich bir saniye sevgilim" dedim ve ekine tokatı yapıştırdım. Gülümseyerek "şimdi daha iyiyim"

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin