#20

497 14 1
                                    

Multimedia da Helen'in giydiği elbise var.

Eğer hayat sizi yoruyorsa,siz de onu yorun. Peşimden koşturacak birilerini değil benimle beraber yürüyecek insanlara ihtiyacım var. İşte bu yüzden artık şu depresyon halimden çıkıp gerçek "Helen" e dönmek zaman aldı. Tabi şu an ekinle gece kulübü yolunda olduğumuzu es geçersek. Sanırım ikimizinde rahatlamaya ihtiyacı var. Biraz içip biraz da dans etsek bu geceyi mahfedecek hangi engel çıkabilir ki? 1 aydır kendi başıma açtığım belalar hariç diğerlerinden hiç ses yok. Sanırım benimle uğraşmayı bıraktılar. Ve artık ne var biliyor musunuz,iyi hissediyorum. Oldukça iyi.
"Burası" ekinin sesini duyduğumda ani refleksle gözlerimi ona kitledim. Yanımda böyle biri olduğu için şanslı olmalıydım. Babam bana çirkin bir koruyu da bulabilirdi. Bir şey demeden kapıya yöneldim. Araban indiğimde gece kulübü tüm mükemmelliğiyle karşımdaydı. Türkiyenin en ünlü gece kulübüne gelmiştik,ve bu geceyi bozacak hiçbir şey olmayacaktı. Olmamalıydı.
Ekine döndüğümde beni süzdüğünü farkettim. Üzerimde kısacık göğüs ve omuz dekolteli siyah bir elbise vardı.
"Bunu giydiğini farketmemiştim helen" dediğinde gözlerimi kısarak
"Bu kıyafetin nesi var?"
"Sorun da o. Hiçbir şeyi yok. İçeri böyle giremezsin."
"Yapma ekin. Sıradan bir bara gelmedik,burada sapıkların olduğunu düşünmüyorum,en basidinden buraya verecek paraları bile yoktur,endişelenme koruyucu." En fazla 2 adım ötemdeydi. Onu da hızlıca kapatarak belimi kavradı ve beni kendine çekti
"Sapıklar için söylediğimi nereden çıkardın?"
"Ne için söylüyordun?"
"Karşımda bile böyle durmamalısın sonuçlarına katlanacak olan ben değilim,biliyorsun" alnını alnıma yasladı ve devam etti
"Ve seni temin ederim ki bunları "koruyucu" başlığı altında sarfetmiyorum." Pekala bu iş gittikçe seksi bir hal alıyordu. Bir an önce içeri girsek iyi olacaktı.
"Pekala fakat şuan başka bir seçenek göremiyorum. İçeri girelim ve bu gecemi mahfetme" dudaklarıma bakarak geri çekildi benden. Önümde yürümeye başladı. Ekini incelediğimde tanrı aşkına! Çok seksiydi. Tavırları bakışları her şeyi. Üzerinde siyah dar kot ve beyaz v yaka bir tişört vardı. Saçları uzamıştı. Koyu kumral saçlarını rampa gibi yapmış ara sıra eliyle düzeltiyordu. Ve deri ceketi onu kaçınılmaz bir seks makinası yapıyordu. Yürüyüşünden bile asalet akan bir çocuğun gerçekten bu kişi olduğuna inanmıyordum kesinlikle başka bir şey vardı. Ona yetişerek içeri girdim.
Fazla ışıklar,son ses müzik ve dansa kendini kaptırmış insanlar. Bir anda içimde uyanan "Eski helen" in ışığını farkettim.
"Voov" bu bir mutluluk sesiydi. Ekini elinden tutup
"Hadi biraz eğlenelim" dediğimde içki yerini gösterdi. Mesajı almıştım. O içecek ben eğlenecektim. Kendi bilirdi,kalabalığa karıştım.

Ekin'den

"Ne isterdiniz?" Diye soran barmene yönelttim bakışlarımı.
"Vodka"
Gözlerim helendeydi. Kız iyi dans ediyordu. Ve onun süzen erkekler.. Bu ben buradayken sinir bozucu bir durumdu.
İçkim geldiğinde helen e bakmayı kestim. İçkimi yudumlarken bir yandan da bu kızla ne yapacağımı düşünüyordum.
"Genelde gece kulübüne dertli insanlar gelmez ama" Yanımda en fazla Helen'den 3 yaş büyük bir kız vardı. Helen'in aksine saçları sarıydı ve boyaydı da. Çekici bir kızdı. Hoş göğüsleri onu daha da ön plana çıkarıyordu.

"Dans etmeyi sevmem,sevdiğim başka şeyler var" dediğimde mesajı almış gibiydi. Kalkıp elini bana uzattı sadece arkasından yürümekle yetindim.

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin