Bu kız delirmiş olmalıydı! Pekala sevişmek benimde işime hatta çok işime gelirdi ama ne dedigini bilmiyordu ve sabah bebek gibi ağlamasını çekemezdim. Gerci bakire olduğunu da sanmıyorum.
"İyi geceler helen"
Dudaklarını büzdü. Tanrım! Seksi olmasın..
"İstemiyor musun" dedi ve üzerime yattı. Yattı. Doğruldu. Aletimin üzerinde ileri geri oynamaya başladı. Bu kadarına sabredemezdim ekin cevatzadeyim ben. Doğrulup dudaklarını yakaladım. Deli gibi öpüşüyorduk.
Helen'
Ekin beni altına aldığında bir an ne yaptığımı düşündüm fakat daha fazla düşünemeyeceğim bir zevke sahiptim.
Ekin altımdaki taytı çıkarmaya yelteniğinde kafamı geriye doğru yasladım. Sevişecektik. Ekini sevmiyordum fakat seksiydi. Sadece iç çamaşırlarımla kaldığımda. Kulağıma fısıldayarak
"Eminsin değil mi?" Dedi. Çok çok seksiydi.
Cevabımı kafamı arkama yaslarak verdim. Boynumu yalıyordu. Alttan elimle aletiyle oynadım. Sütyenime indiğinde..
"Dur!" Evet bunu söyleyen bendim.
Hala devam ediyordu. Tanrı aşkına!
"Ekin! Dur"
"Hayır" dedi oldukça seksi bir sesle ve tek hamlede sütyenimi çıkardı. İstemiyordum hayır! Nicholastan başkasını istemiyordum..
Tam ağzımı açacakken göğüslerimi yalamaya başladı ve itiraz eden bir ses çıkaracağıma zevk aldığımı belirten boğuk bir inilti çıkardım.
Nerden söyledim bu lanet şeyi!
"Ekin daha fazla ileri gitme!" Her söylediğim şeye inat daha hızlı davranıyordu. İki dakika sonra tamamen çırılçıplaktım. Kısa bir an vücudumda göz gezdirdikten sonra
"Mm güzeel" dedi. Ekinin bu halini hiç görmemiştim. Çabucak elime pikeyi geçirip vücudumun üzerine örttüm.
"Odadan çık! Derhal!"
"Gerçekten bir çocuk gibi mızmızlanacak mısın? Bunu sen teklif ettin bebeğim. Eğer bu kadar çocuksan,koruma olayı dışında muhabbet açacak kadar samimi olmayalım" dedi. Ve hızlıca yataktan kalkıp kıyafetlerini alıp gitti.
Aptalsın helen aptal!
Çocuk tamamıyla haklı!
Bu geceyi asla hatırlamak istemiyorum!
Asla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ
Teen FictionHep yalnız uyuyup, yalnız uyanınca Yalnız bitirip, yalnız başlayınca Yalnız boğulup, yalnız kurtulunca, içinde Hep yalnız kırılıp, yalnız onarınca Yalnız vurulup, yalnız kanayınca Yalnız arayıp, yalnız bulununca, içinde kaybolup gidiyorsun.