A je to tu... Ten den... Den kdy mě rodiče odvezou k autobusu a já pojedu s neznámými lidmi na neznámé místo.
A to všechno jenom proto, abych se seznámila s novými lidmi. Ale to že já nechci, to nikoho nezajímá.
Ptáte se kdo jsem? Jsem 16 léta obyčejná holka . Mám fialové vlasy. A taky nějaké to tetování.
Ptáte se proč fialové vlasy? Protože se chci lišit od ostatních holek v mém věku. A taky na protest rodičů, abych sem nemusela jet, ale ani to je nezastavilo.
Sedím v autě opřená o okno a poslouchám písničky. Mezitím si mí rodiče povídají jak to bude pro mě skvělé.
Auto pomalu přibržduje až úplně zastaví. A to znamená jen jedno. Oficiálně opustím civilizaci na 2 týdny a vydám se neznámo kam.
Neochotně vystoupím a naskytne se mi pohled na plac plný puberťáku v mém věku.
Rodiče mi podávají zavazadla a pomalu se odebíráme k jednomu dospělému.
Očividně se znají. Říká jim nějaké další informace a pak si všimne mě a proto ke mně přistoupí. "Vítej na táboře, určitě si tu všechny oblíbíš". Řekl nadšeně. Já jenom dál blbě na něj zírala.
Pak se se mnou rodiče rozloučili a odjeli. Já jsem přistoupila blíž k autobusu kde si ostatní dávali zavazadla do kufru.
Když jsem se dostala na řadu rychle jsem tam položila svůj kufr s batohem a nastoupila do autobusu.
Našla jsem si volné místo a sedla si na něj.
"Ahoj prosím tě, je tu volno?" zeptá se mě blondýnka. Jen jsem přikývla a moc jí nevěnovala pozornost.
"Jmenuju se Zoe a ty?" usměje se a sedne si vedle mě.
"Já jsem Rose" řeknu a mírně se usměju.
"Ty jsi tu poprvé, že? Můžeme být spolu na chatce jestli chceš"
"Jo jsem.. A dobře" stejně tady neznám nikoho jiného tak proč ne.
"Super ještě s námi bude Bianca a Amy. Neboj pak tě s nimi seznámím" řekla nadšená Zoe
Jen jsem přikývla a dívala se z okna.
Po chvíli přišel do autobusu ten chlap co se bavil před tím s mými rodiči.
"Vítejte táborníci, letos zažijete úžasné 2 týdny mimo domov ostatně jako každý rok, ale ještě před tím než odjedeme tak přečtu seznam jmen a vy se budete postupně hlásit nebo vykrikovat" zde " abych se přesvědčil že jste všichni."
"Zoe Adams?" řekl.
"Zde" výkřikla blondýnka vedle mě.
"Rose Parker ?" zeptal se
"Zde" výkřikla jsem a ostatní se na mě podívali.
Ignorovala jsem ostatní jména až dokud neřekl jedno které mě nevím ani čím.. Něčím prostě zaujalo.
"Chris Reed?" zeptal se.
Ze zadnich sedadel se ozvalo "Zde" a já se tam otočila.
Seděl tam kluk s černými vlasy a s arogantním úšklebkem.
Nedalo mi to a zeptala jsem se Zoe kdo to je.
Ta mi odpověděla "To je Chris největší " bad boy " tábora a taky pěkný kretén. Má hodně tetování a nějaký piercing. Asi každá holka z tábora ho chce.A ti kluci co sedí s ním tak jsou v jeho takové"partě " no a oni tady dělají nějaké ty průsery a tak " řekla Zoe a přitom se na ně dívala.
" A proč se ptáš?" zeptala se mě
" Jen tak " odpověděla jsem ji, ale sama jsem nevěděla proč.