Vzbudila jsem se až když mě něco hladilo po tváři.
Otočila jsem se na břicho a zabořila hlavu do madrace.
Ale pak mě začal hladit po ruce a nakonec přejížděl po celé délce mého těla.
Ja jsem se znovu otočila na záda a podívala se na něj.
On se usmival jako sluníčko.
Ja jsem se taký usmála a pak se trochu protáhla.
On se na mě pořád díval.
"Co je?" zeptala jsem se.
"Nic jenom že máš úžasnou postavu" řekl a znovu mě začal hladit po celém těle.
"Nekecej" řekla jsem mu a zasmála se.
"No bez těch věcí by to bylo lepší" řekl a sjel mi pod tričko.
Ja jsem mu chytla ruku a dala ji pryč.
"Co je?" zeptal se nechápavě.
"Nic jenom teď nemám náladu" řekla jsem.
"Aha" řekl a stoupl si.
"Co je?" zeptala jsem se.
"Nic" řekl.
"Jako ty si myslíš, že když se spolu jednou vyspime tak že s tebou budu spát tak jenom když si řekneš" řekla jsem trochu naštaveně a sedla si na kraj postele.
Mavl nad tím rukou a chtěl odejít.
"Kam jdeš!?" zařvala jsem a stoupla si.
"Do sprchy" řekl a odešel.
Dělá si ze mě prdel?
Takže to jako když mu nedam tak se takhle naštve.
A já si myslela že je jiný.
"Bože já jsem pitomá." řekla jsem a stoupla si.
Achjo no doufám že ma jenom nějakou blbou náladu.
A že není takový jaký se teď zdá .
Opravdu nevím ,co si mám teď myslet .
Ale jsem opravdu naštvaná ...Nebudu mu dávat jen tak na počkání.
No teď to řešit nebudu počkám až se uvidíme.
Radši zajdu za holkama je zkontrolovat.
Vyšla jsem pomalu z chatky a šla k té naší.
Otevřela jsem pomalu dveře a vešla dovnitř.
Byl tu Ethan s Amy a holky,které seděly ma posteli.
Už vypadaly všechny mnohem líp a taky to vypadalo ,že je jim dobře.
"Ahoj!" řekly radostně všechny a Bianca mě šla obejmout.
Objetí jsem ji opětovala.
"Tak co tu řešíte?" zeptala jsem se a přitom sem se posadila na svou postel.
"No nějak se snažíme přijít na to co se dělo včera ,protože jsme to trochu přepískly s pitím" řekla Bianca a i s ostatníma se zasmála.
Při zmínce o včerejšku jsem si vzpomněla na to co se stalo mezi mnou a Chrisem.....ale to mi taky připomnělo,co se stalo ještě před chvilí.
Docela by mě zajímalo ,kde je protože bych si s ním ráda o všem promluvila a taky o tom jak to teď s námi bude ,když už zítra odjíždíme.
Což mi připomnělo,že bych se dnes měla pořádně rozloučit s holkama a i s klukama .
Sice sme se bavily o tom kde kdo bydlí a není to tak daleko ,což je úžasné ...
Ale víte jak to chodí,většinou než se sejdeme tak to bude trvat hodně dlouho tak proto radši to pořádné rozloučení .
"A kam jste se včera vytratili?" zeptala se mě Zoe s jemným úšklebkem.
Docela jsem se zlekla téhle otázky,věděla jsem že přijde ale nemyslela jsem si ,že tak brzy.
Podívala jsem se první na holky a pak na Ethana.
" Dobře tak já už půjdu,doufám že nepřijdu o nějaké skvělé novinky" řekl dal Amy malou pusu a šel ke dveřím.
"Drbno!" neodpustila jsem si,když odcházel.
On jenom ukázal prostředníček a oba jsme se zasmáli.
Ale smích mě hned po chvíli přešel,když jsem viděla netrpělivý výraz holek.
"Tak povídej" řekla Amy celá napjatá.
Nadechla jsem se a začala jim vyprávět co se dělo.
"No víte....už před nějakým tím dnem jsem Chrisovi naznačila .že bych s ním chtěla strávit své poprvé . Ano s tím Chrisem ...protože k němu cítím opravdu něco víc než u kohokoliv jiného.No a jak byla ta diskotéka tak jsem se ho zeptala jestli se nechce jit projít,podle mě už tušil o co se jedná. Šli jsme spolu na naše tajné místo no vy víte které a tam sme si chvíli povídali a pak jsme to udělali..." dořekla jsem a sledovala jejich pohledy...
Budou mě soudit za to že jsem se vyspala tady s nejvyhlášenějším děvkařem tábora i když se podle ostaních dost změnil když jsem se tu objevila?
Holky seděly na místechs doslova otevřenou pusou a sledovaly mě.
"COŽE?" vykoktala ze sebe nakonec Amy a tím prolomila tohle opravdu divné ticho.
Já jsem se na ni jen podívala.
"Takže ty...a Chris....vy ste spolu ...?" řekla zmatená Bianca .
Podívala jsem se na ní a jenom souhlasně přikývla.
Teď už jsem čekala jen na reakci Zoe tvářila se neutrálně
"Bože holka já tě žeru!" řekla najednou a šla mě obejmout.
Dost mě i holky tahle reakce překvapila ale vřele jsem jí objetí opětovala.
"Ale já opravdu nevím jestli jsem udělala správné rozhodnutí.."řekla jsem trochu sklesle.
"Jakto?" zeptala se ustaraně Amy.
"No teď když jsem byla s ním na chatce tak chtěl tak zvané druhé kolo..no ale ja odmítla a vypadalo to že se naštval a pak odešel do sprchy" řekla jsem a podívala jsem se na holky.
Bianca mě chytla za ruku.
"Rose podívej já Chrise znám už opravdu dlouho a vždy se choval jako arogantní kretén a děvkař ,ale teď co si dojela ty ho vůbec nepoznávám ...Je jako vyměněný ,dívá se na tebe s takovou upřímnou láskou a celkově je z něj úplně jiný člověk. Já věřím že by tě jen tak neodkopnul nebo nevyužil,ale kdyby jo postarám se o to aby za to zaplatil."řekla Bianca a já se na ní děkovně usmála.
Vypadalo to ,že něco chtěla říct i Zoe ale přerušilo nas opět svolavaní na nástup.
Proto jsme se všechny zvedly.
Vyšly z chatky a mířily si to přímo na nástup.