Zatím nemám žádný důvod přijít

912 32 1
                                    

Asi jsem musela usnout, protože mě Probudilo prudké otevření dveří.

Rychle jsem si sedla do sedu a rozhlížela se co se děje.

"Ahooj" řekla vysmátá Zoe.

"Ahoj" řekla jsem a nechápavě se na ni dívala.

Pak jsem si uvědomila, že vlastně byla s Lucasem.

Nahodila jsem svůj typický vyptávaci pohled.

"Tak jak co se dělo?" zeptala jsem se.

"Nooo..." řekla a usmála se.

"Jak sme se procházeli tak sme se hodně nasmali no a šli jsme k hřišti a tam zrovna nikdo nebyl. Sedli sme si na hřiště a začali si povídat. Zeptal se mě na minulou noc a já mu nakonec řekla že o ní vím. No a on mi odpověděl:tak to je dobře, protože já taky. No a pak mě políbil no a tak sme se libali a povídali si a No prostě CHÁPEŠ TO!!?!? " řekla Zoe,ktera byla rozzářena jako sluníčko.

" On věděl o tom včerejšku? "dostala jsem do sebe v tom šoku, co na mě Zoe vychrlila.

" A je to skvělé "řekla jsem a usmála se.

" Já vím "řekla a celá šťastná mě obejmula.

" Tak já půjdu ještě ven jo? "řekla.

Kývla jsem a Zoe vystřelila jako raketa.

No to snad není možné, kdo jim to mohl říct.

Vždyť jsme se domlouvali že to nikomu neřekneme.

Jedině...

Ne to Není možné.

Musím to nějak zjistit kdo to byl.

Asi už půjdu na nástup je nejvyšší čas.

Když jsem si to řekla zrovna nás začali svolavat.

Šla jsem vcelku rychlím tempem na nástup.

Stoupla jsem si vedle Andy.

Dala jsme se do řeči a pak když mi něco vyprávěla jsem si všimla že se vcelku blízko nás objevil Chris.

Vzpomněla jsem si na to co se stalo ve sprchach a pro sebe jsem se usmala.

"Tak dneska bude Teda jenom jedna hra, která bude právě teď. Tato hra spočívá v tom, že budete muset nasbírat co nejvíc zlatých mincí. Ale nebude to tak jednoduché zlaté mince jsou rozmístěné  v kruhu. Zachvili vám ukážeme jaké jsou hranice. K tomu kruhu vede jenom jedna cesta, která je rozmístěná na pásma. V 1. Pásmu se musíte plázit. Ve druhém musíte chodit jako kačenky
Ve třetím musíte skákat jako žáby. A v 4. Musíte chodit na raka. Pak už můžete doběhnout ke kruhu a z tama si vzít jednu minci. Oběhnete pásmo. Ne že tam vletite ale Oběhnete to a dáte mincí na vaše stanoviště "do vašeho domečku". No a takhle se to vlastně opakuje celou dobu. Než nevysbirate všechny mince. Tak se snažte a přeji vám hodně štěstí! "dořekl Mark.

Všichni si šli najit svůj domeček.

My sme ho měli hezky uprostřed.

No jsem opravdu zvědavá jak to uděláme protože se mi Teda moc plazit nechce ale co už no.

" Všichni se nachystejte k prvnímu pásmu! "zvolala Lucy.

Jak řekla tak to všichni udělali.
Bohužel sme se ale všichni nevešli do první lajny tak ty lajny byli 3.

Ja jsem byla hezky ve druhé.

A Chris byl přímo za mnou.

Dost mě to znervózňovalo.

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat