Počkej on ti to neřekl?

801 28 0
                                    

Došli jsme společně na nástup a jako obvykle se seřadili do svých týmu.

Dnes se jako první ujala slova Lucy.

"Je tu dost práce, které vám já v týmu rozdělím, takže se mi prosím nemichejte. Budete chodit za mnou postupně z leva" řekla Lucy.

A jelikož jsme byli my úplně na pravo, tak z toho vyplývá, že my půjdeme jako poslední.

"No tak to jsem zvědavá koho mi přidělí" řekla jsem a přitom sem se otočila na Chrise.

"No ale jelikož Melanie tu už není, tak nejhorší varianta si ty" řekla jsem.

"Ta NEJLEPŠÍ varianta" opravil mě Chris.

"Si nějak fandíš" řekla jsem přistoupila k němu blíž.

Dneska bylo docela  chladno na to kolik bývá normálně.

Je to tak na leginy nebo dlouho gatě.

A hádejte co... Já měla kraťasy.

Ostatní měli na sobě dlouhé gatě a byli v pohodě.

Ale mě začínala být docela zima.

Proto jsem si odmotala ze sebe Chrisovu mikinu a dala si ji na sebe.

"Ty bys nepřežila ani minutu na severním pólu" řekl Chris.

"No určitě bych to tam vydržela Dyl než ty" rypla jsem si do něj na zpatek.

Jen převrátil oči vsloup a přiblížil se k mě.

Asi čekal že ho obejmu, ale já to neudělala.

Znovu tedy převrátil oči a sám mě obejmul.

"Kdo říkal že chci obejmout a že mě vůbec můžeš obejmout ?" znovu jsem si do něj rypla.

"Drž pusinku ano? A objimat si tě můžu kdy chci jak chci a proč chci" řekl.

"Ha ha tak ten byl dobrý" podotkla jsem.

Nakonec on vzal mé ruce a obmotal si je kolem svého pasu a mě udělal to samé akorát se svýma.

Ja jsem si položila hlavu na jeho hruď a čekala až na nás přijde řada.

"Ještě před nějakým týdnem by si mě tu jako vždy na nástupu jen propaloval pohledem a teď...." řekla jsem.

" A teď tě tu jako největší debil přede všemi objímám... Chtěla si říct?" doplnil mě Chris.

"Jo" řekla jsem.

Začal mě jemné hladit po vlasech a pak si s nimi i trochu 'hrál'.

Ale mě to bylo příjemné, tak mi to nevadilo.

"Vlčí smečka!" zavolala na nás Lucy a tím vyrušila naši chvilku.

Ja jsem se od Chrise odtáhla a společně jsme šli za ní.

"Tak vy to tu nemáte zas tak hrozné..." začala.

"Jako první tu máme úklid kuchyně. To si může vzít Beth s Laurou. Pak je tu shromažďování a sekání dřeva na oheň a tak....... To si vezme Max, Tom a Chris. Je tu i uklizení té místnosti kde se schovává nářadí.....to bude mít Andy s Camem. No a jako poslední je to lakování prken na lavičku a to si vezme Rose a Denny. "řekla Lucy.

No Chris se moc nadšeně netvářil.

Upřímně se mu ani nedivím, když pořád vykládám jak s ním budu chodit atd...

Ještě než jsme všichni odešli tak jsme si s Chrisem vyměnili povzbudivé pohledy a každý si šel za svou práci.

Denny tam byl dřív než já a už pokládal prkna vedle sebe aby si dali natřít.

Ja jsem si vzala štětku, lak a šla k prvnímu prknu.

"A proč si sem vlastně přijela?" zeptal se.

"Rodiče mě donutili" řekla jsem a převrátila oči vsloup.

"Ale teď si ráda že tu jsi ne?" zeptal se mě když procházel kolem mě a přesunul se na druhou stranu, kde natiral svoje prkno.

Jenom jsem kývla.

"A ty ses tu ocitl jak?" zeptala jsem se.

Abych vám to objasnila.....Denny vypadá jako takový ten typický kluk co holce zlomí srdce ale je s ním opravdu prdel a navíc se s  ním dá i někdy pokecat...... Ale není jako Chris.

"Já už jsem jezdím hodně dlouho začal jsem jezdit stejně jako Chris. I když se to nezdá tak se známe dlouho a i se bavíme ale on se tady baví víc s Ethanem, Fredem a Lucasem jednoduše prostě s těma nejznámějšíma z tábora." a u konce byl dost ironický.

"Ale je fajn, že chodí s tebou.... Třeba mu to konečně vydrží až do konce potěch letech." řekl.

Přestala jsem podívala se na něj pohledem co si myslíš že to doprdele říkáš.

"Jak to myslíš?" zeptala jsem se a byla stále naštvaná.

"On ti to neřekl?" zeptal se mě.

"Ale co?" "zeptala jsem se.

" No jasně..... Typicky on "ironicky se uchechtl.

Teď už jsem vůbec nevěděla o co mu jde.

" Chris je nemocný" řekl.

" Cože!?! "zařvala jsem na něj.

" No měl nějaké problémy celkově s plicmi a i se srdcem.... Dřív to bylo hrozné skoro celý tábor býval na ošetřovně...ale to mu samozřejmě nebránilo k tomu aby sbalil každou druhou. Byl to takový taborovy románek. Začne na táboře a tam taky skončí. Většinou se výmluví na tu nemoc. Ale teď když už je téměř úplně zdraví, tak nejde poznat že není vůbec nemocný,tak ji jednoduše odkopne. A s tou holkou si i užije.... "řekl... Řekl to jakoby vlastně na ničem nezáleželo.

Ja jsem vůbec nechápala už co pomalu říkal.

" Počkej on ti to neřekl? "zeptal se mě.

" Takže on byl celou tu dobu nemocný a nic mi neřekl... "řekla jsem.

" Ale teď už je skoro zdraví dostal se z toho takže žádné riziko něčeho vážného není.... Nebo aspoň myslím.... Ale vím že se může chovat a fungovat jako normalni kluk "řekl.

"Ale o to tu teď vlastně ani nejde.... Tady jde o to že mi to ještě ani neřekl..." řekla jsem a byla docela naštvaná.

"A taky o to že teď před celým táborem vypadam, jako bych byla jen další, která mu na všechno skočila a že jsem laciná kurwa..... DOPRDELE!" zanadávala jsem si.

"On ti to nějak objasní" řekl Denny.

"No to bych mu radila" řekla jsem naštvaně.

Byl to pomalu jediný člověk kterému jsem věřila a on mi zatajil takovou věc..... Ale nadruhou stranu to měl už tak v životě těžké a já bych mu to nijak moc neulehčila..... Ale teď potřebuju znát pravdu ať se děje co se děje.

Nechci být na něho hnusná protože je to jediný člověk kterého jsem kdy opravdu milovala ale chci to vědět a i kdyby byl teď zdraví měl mi to říct....

"Konec!!" začala řvát přes cely tábor Lucy.

A to mi bylo zrovna v hod.

Rychle jsem se sebrala a stejným tempem se vydala směrem ke Chrisovi.

Zastavila jsem se přímo před ním.

"Ahoj" řekl.

"Potřebuju s tebou o něčem mluvit... Třeba v odpoledním klidu hned po obědě půjdeme k vám na chatku" řekla jsem otočila se a odešla na oběd.

Vím bylo to ode mě docela hnusné ale co by ste na mém místě dělali vy?

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat