V chatce sme se všechny osušily a vydaly se na oběd.
Na oběd byla dneska čočková s chlebem.
Otrávené kuchařky nám nandaly hroudu čočkové a my se vydaly k našemu obvyklém stolu.
Jedly sme a u toho sme si povídaly.
Holky se smály tomu, jak u Ellie a Karol tekl Make-up proudem a ony z toho byly totálně na prášky.
Já jsem ale svým pohledem projížděla celou jídelnu.
Ale nikde sem neviděla Chrise.
Asi neměl hlad.
Co já se vůbec u takového kretena starám může mi být úplně jedno.
I když po tom jak sme si povídali na lavičce se ve mě asi možná něco změnilo.
Nemusím ho tak nenávidět.
Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Lucy, která nám něco chtěla sdělit.
"Tak děcka jak už všichni víte dneska máme discoteku a proto sme se rozhodli, že si odpoledne zahrajeme jenom nějaké lehčí hry na hřišti, mezitím tedy budete mít odpolední klid! Ale nezapomeňte na rozpis služeb! " s radostí oznámila.
A teď sem si vzpomněla co chtěl Chris za ty záchrany.
No nějak to zvládnu.
Jdu se s holkama podívat na rozpis služeb.
My sme schytali úklid tábořiště, no furt lepší než záchody a sprchy.
To už se v jídelně objevil Chris a podíval se na rozpis.
Zase nám začal rozdělovat úkoly.
"Takže prostě to bude jednodušší když se rozdělíme na 5 a 5 každá skupina půjde jiným směrem a pak se potkáme." řekl a začal nás rozdělovat.
Já, Andy, Laura, Cam a Chris sme byli spolu a zbytek neboli "Denny, Tom, Max Melanie a Beth.
Všichni sme se vydali svým směrem.
Po cestě sme našli dost odpadků tak sme to posbírali a šli dal.
Kluci si povídali ve předu a my s holkama v zádu.
Andy se furt pokukovala po Camovi a tak divně se culila. Vůbec nás nevnímala
" Andy volá země haló ozvi se!" řekla jsem po chvíli.
"Co co co je?" vykoktala ze sebe Andy když si uvědomila že nás neposlouchá.
"Co ty máš s Camem?" zeptala se opatrně Laura.
Andy totálně zrudla.
"JÁ já nic!" řekla rychle.
"No jasně tak povídej" řekla jsem ji.
"No dobře no" povzdechla si Andy. A s uvědomněním že ji nenecháme být dokud nám to neřekne se rozmluvila.
"No víte mě se Cam líbí už nějaký ten tábor zpátky ale nikdy sem neměla možnost s ním mluvit nebo něco takového a teď když je se mnou v týmu doufám že bude nějaká příležitost" řekla zoufale.
"Neboj určitě bude" řekla ji povzbudivě Laura.
"A doufala sem ze mě třeba pozve k tanci dneska na discotece" řekla s sklesle.
"Neboj dobře to dopadne" řekla jsem povzbudivě.
Zrovna když sem to dořekla sme se potkali s druhou skupinkou.
Všichni sme šli naše plně pytle vyhodí do koše.
Pak sme měli volno a my se vydali kazda na svou chatku.
Hned co jsme přišla jsem sebou mrskla na postel.
A taky jsem se holek na něco zeptala
"Tak kdo měl dneska WC a Sprchy."
Ozvala se Zoe která byla stejně zabořená do postele jako já před chvílí.
Jenom sme se s holkama rozesmali.
Rozhodla jsem se že si půjdu lehnout před menší hrou.
A hned co jsem se trochu uvelebila do postele tak sem usnula.
▪️▪️▪️▪️
Někdo se mnou třásl a furt mi opakoval ať vstávám.
Jenom sem zabručela a otočila se na druhý bok.
"Dělej máš tu návštěvu!" na tohle sem se rychle vymrštila do sedu a dívala se kolem sebe.
"Spíš měla si návštěvu" vydala ze sebe Zoe.
"Cože?" zeptala jsem se rozespale a u toho si zívla.
"No byl tu Chris a ptal se po tobě jestli tu náhodou nejsi" řekla Zoe.
"Ale když viděl že spíš, tak tě nechal a řekl že to není důležité""Cože? A nic víc?" zeptala jsem se nevěřícně.
Zoe zakroutila hlavou na znak nesouhlasu.
Nechala jsem to tedy být a zrovna jsme šly na nástup.
Stoupli sme si do týmu.
Já jsem stala před Chrisem docela mě znervozňoval.
Najednou se mi nahnul k uchu a zašeptal
"Už nespíš Růženko?"
Projela mnou totální husina.
Dělala jsem ale že to nic nebylo a jenom jsem ho propalovala pohledem.
On nahodil svůj úšklebek.
Pak jsem se zpátky otočila na vedoucí kteří nám šli říct co budeme dělat.
"Tak jo děcka teď budeme hrát různé hry na hřišti nebudeme je bodovat má to spíš být zábava a hlavě nemůžeme dát těžkou hru před discotekou" řekl Mark.
Všichni byli rádi.
Už sme všichni stali na hřišti a vedoucí nás rozdělovali co teď budeme dělat.
My šli hrát vybíjenou.
Ta hra mě bavila.
A taky sme vedli.
Já jsem stala u prostred pole a snad všechny rány jsem chytala a vybijela ostatní.
Až ale když jsem Ucítila na sobě něčí pohled jsem se otočila a viděla jsme Chrise jak se na mě upřeně dívá.
To mě znejistilo na tolik že jsem si neuvědomila že na mě někdo střílí.
A vybili mě.
Achjo to se může stát jenom mě.
Řekla jsem si naštvaně.
Sedla jsem si a čekala až ostatní budou taky vybití.
Mezitím jsem si šla sednout za Zoe a povídali sme si