Tvoje egoistka

821 30 0
                                    

Stoupli jsme si jako obvykle a čekali až nám budou vysvětlovat první hru.

Ja jsem stala před Chrisem a zádama jsem se o něj opírala.

On mě držel jednou rukou okolo pasu.

"Musím vás znovu pochválit za tu dopolední práci byli jste prostě skvělí!" začala Lucy.

"K dnešní odpolední hře..... Bude spočívat v tom, že z každého týmu bude vybrán jeden člověk. Ten člověk bude hodně důležitý pro celý tým. Jeho úkolem je se nenechat odnést od ostatních týmů. Z čehož vyplývá ze ostatní týmy se snaží toho člověka dostat pryč že svého domečku a přemístit ho do toho svého. Ale ten člověk ma jednu výhodu že může vybijet kohokoliv na svou obranu, kdo je vybity, tak se jde 'dobýt' do svého domečku, což znamená že se dotkne stromů, který je v tom jejich domečku. Ale je tu ještě jedna záchrana. Když nějaký tým vezme toho člověka tak ten člověk co je v samém týmu jako ten unesený člověk ho může zachránit a to tak, že si ho přetáhne od nich. Jinak ty lidi vybíráme my. Tak asi mužem začít."

"Takže já bych dala..... Naši povedenou čtyřku" řekla Lucy a usmála se.

"Amy Bianca Rose a Zoe!" řekla a všichni se na nás otočil.

"Ach bože" řekla jsem a otočila se na Chrise, který se mi vysmál.

Ja jsem ho opět bouchla do ramene.

On mě obejmul a já ho taky.

"To vybrali tu pravou vždyť tě každý přehodí přes rameno a co budeš dělat?" řekl rozesmátý Chris.

"Náhodou tam všechny trefim a nikdo mě neunese" řekla jsem.

"No tak hop zpátky do reality" řekl Chris.

Nad tím jsem jenom převrátila oči vsloup.

"Ale neboj já si tě přijdu přetáhnout" řekl a dal mi malou pusu do vlasů.

Ja jsem se odtahla a řekla.

"To nebude třeba" a jelikož už všichni pomalu odcházeli směrem do lesa vzala jsem ho za ruku a společně jsme se vydali na další hru.

"Já fakt nechápu, proč do všeho vybírají mě" poštěžovala jsem si.

"No protože tebe nikdo nepřehledné" rypl si do mě Chris.

Převrátila jsem oči vsloup.

On se ale zastavil a mě tím taky zastavil.

Tazavě jsem se na něj podívala.

On se přiblížil a rukou mi zmáčkl pusu tak že jsem ji měla jako kapr.

Podívala jsem se znovu tazavym pohledem.

On mi dal malou pusu na tu mou.

"Vybírají tě protože nikdo jiný je asi nezajímá " řekl.

Pak mi pustil pusu a já mu řekla.

"No já vím že jsem nejlepší ale že až tak. "řekla jsem a dala mu malou pusu na líčko.

"Egoistko" řekl.

"Tvoje Egoistka" opravila jsem ho.

"Vím ne" řekl a chytl mě zapas a políbil mě.

"Prosím tě dělej jinak ani ten 'obětní beránek' nebudu" řekla jsem a usmála se.

Chytla ho za ruku a dohnali jsme ostatní.

Našli jsme si svůj domeček a tam sme se sešli celý tým.

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat