Byli sme tu úplně první.
"Já nechci rozcvičku" zakňučela jsem a podívala se na Chrise.
"Ale neříkej že si unavená" řekl zašklebil se a přistoupil blíž.
"Se divíš když jsem kvůli nejmenované osobě vstávala brzo jen proto aby mě mohl cicmat na trávě" řekla jsem a taky se zašklebila.
"Ale to klidně nemusím" řekl odstoupil si krok a dělal že mě nevidi.
"To nevydržíš" řekla jsem posměšně.
Čekala jsem nejakou reakci nebo aspoň drobné podívaní ale nic...
Stal tam a dělal že je tu sám.
Přistoupila jsem k němu blíž a jemně ho bouchla do ramene.
Ale on znovu dělal že je tu sám.
"Chrisi" řekla jsem.
Ale on znovu nic.
"No taaak" řekla jsem a zabořila mu hlavu do hrudi.
Věřte mi že Chrisovu vůní bych mohla čmuchat 24/7 kdyby to bylo možné...
Ale pořád nic.
Odtáhla jsem se a vyslekla si jeho mikinu.
Podívala jsem se na ni a pak mě napadlo.
Prostě jsem ji po něm mrskla a otočila se zády k němu.
Což on jak jsem očekávala nečekal a proto už dělal že mě vnímá.
"Pche....... A pak že já to bez tebe nevydržím" mluvil na mě.
Ja jsem chvíli neudělala nic a pak jsem se na něj jen otočila.
"No ale Teda věci si taky moc vážit neumíš" rypl si do mě.
"Hm no nic tak asi to o čem sme mluvili na lavičce ruším... Zeptám se Dennyho ten bude určitě souhlasit a vlitnem na to hned" rypla jsem si do něj na zpatek.
On co nejrychleji přistoupil ke mě chytl mě jednou rukou za pás a tou druhou mi chytl jednou ruku...
Čímž mi zabránil cesty k jakémukoliv úniku.
"A já si myslel že si to za tu dobu pochopila..." začal.
"Ale očividně ne tak dovol abych ti to pravě připomenul" pokračoval.
" 1. Ty jsi MOJE holka ničí jiná....." řekl a dal mi jemnou pusu.
"2. Jediný s kým budeš dělat svoje poprvé tak jsem já...." řekl a znovu mě políbil.
"3. tu mikinu si vezmeš hezky zpátky...."
"4. Jsem ten nejideálnější partner pro všechno co se dělá ve vztahu" řekl s dal mi jemnou pusu.
"A 5. Já na to vlitnu taky klidně hned a bez keců" dořekl a tentokrát mi dal polibek, který jsem já prohloubila.
"Takže doufám že je ti vše už jasné pokud ne, tak budu muset asi zahájit jinou metodu aby si mě chápala" řekl.
Ja jsem mu věnovala další polibek který tentokrát on prohloubil.
Pak se přiblížil k mému uchu a zašeptal.
"A z té rozcvičky se můžeme vyvliknout" a kousl mě jemné do ušního lalůčku.
"Jak?" zeptala jsem se když se odemě trochu odtahl.
"Počkáme na vhodnou příležitost, kdy Lucy nebo Mark dopovi svoje typicke kecy a pak jednoduše místo rozcvičky se vypaříme do jídelny, aniž by si nás kdokoliv všimnul... Tedy pokud nebudeš dělat scény jak máš ve zvyku" řekl a ušklíbl se.
Ja jsem převrátila oči vsloup a pak se mu podívala do očí.
On mě pustil že svého bloku a roztáhl svou mikinu.
"Zvedni ruce" řekl a dal mikinu nademě.
Ja jsem zvedla pomalu ruce a on mi navlékl svou mikinu.
"Tak konečně zase budou všichni vědět že jsi jen moje" řekl a dal mi malou pusu.
"Hmm tím bych si nebyla tak jistá" rypla jsem si opět do něj.
"Tak ty si mě před chvílí neposlouchala?" zeptal se.
"Nooo hmm myslíš ty tvoje KECY?" rypla jsem si znovu.
"No jak chceš" řekl.
Znovu si mě přitáhl k sobě.
"Milá zlatá ale teď už to nebude slovně" řekl a jemně se usmál.
"Hmm a jak tedy?" zeptala jsem se.
Nic neřekl s doslova ke začal vášnivě líbat.
Ja jsem mu samozřejmě všechno oplácela pak mi z úst sjel až ke krku kde mi dával jemné polibky.... Až nakonec mi udělal cucaka.
Pak se odthal a jen se lišácky zašklebil..
" Hmm tak v tom případě tě budu štvát častěji" řekla jsem a zasmála se.
"No jo..." řekl a přitáhl si mě do objetí.
Které jsem přijala s taky ho obejmula.
Ale ani ne o chvíli později nás vyrusili ostatní když se sem dobelhávali ještě celí ospalí.
Proto sme se s Chrisem od sebe odtahli.
On si stoupl za mě a já se o něj mírně opřela.
Začalo se to tu postupně plnit, až nakonec tu každý stal na svém obvyklém místě..
Na řadu přišel typicky dlouhý proslov.
Dnes si ho vzal Mark.
"Tak Dobré ráno všem přeji!" začal.
V tom mi Chris nahmatal mou ruku a popletl si se mnou prsty.
Ja jsem se jenom uculila.
"Dnes nás čeká dopolední hra pak odpoledni klid s nakonec místo normální odpolední hry budou různé hry na hřišti jako například volejbal, házená, basketbal fotbal vybíjená, přehazka a tak dál... Na místě se rozhodneme co si ještě zahrajeme takže uvidíme.... Jinak Teda večer vás čeká vaše druha discoteka takže doufám že všichni dorazíte a pořádně se tam vyřadite a užijete si to! Taky chci ještě připomenout, že doufáme, že po Discotece vás ráno nenajdeme holky kluci napokojich dohromady a k tomu holky budete v jiném stavu... Ale to snad všichni víte jak to chodí.... Jinak to je zatím vše víc k dopolední hře vám vysvětlím na snídani takže teď už si dáte jenom rozcvičku s vedoucím Dannym a můžete jít na snídani.... Tak děkuju za pozornost a předávám slovo Dannymu! "všichni začali tleskat a pak přišel Danny.
" Tak jo děcka dáme si 3 kolečka kolem tábora pak nějaké ty dřepy atd... Však uvidíte takže asi to nemusím dal okecavat a můžeme běžet! "zakřičel a rozběhl se.
Všichni znechucení a pomalý za ním až na nás.
My jsme se pomalu ale jistě rozutekli do jídelny.
▪️▪️▪️
Happy B-day Andy_rvs