Už jsme se všichni chystali až zapiskaji.
Nervózně jsem přešlapovala z místa na místo.
Najednou se ozvala píšťalka.. Všichni vystartovali.
Chris mě chytl za ruku pořádně ji zmačkl a rychle vyběhl.
To bylo poprvé co jsme se drželi za ruce.
Myslela jsem že asi umřu furt jsem se mu vyklouzavala.
Tak se zastavil a propletl nám prsty "Ať mi furt nevyklouzaváš" dodal znuděně a vyběhli jsem znovu.
Vtrhli jsme do lesa a hledali kartičky.
Zaradovala jsem se když jsem našla jeden podemnou.
Rychle jsem ho vzala a pomohla najít Chrisovi jeho.
Když jsme našli i pro něj tak jsme rychle běželi do našeho domečku.
Takhle se to opakovalo mockrát.
Ale když jsme běželi z lesa tak jsem si před sebou nevšimla pařezu a spadla.
Byla jsem celá odřená. Chris mě jenom rychle zvedl a utíkali jsme do domečku.
Zrovna když jsme přiběhli tak zapiskali konec.
Chris mě ale furt nepustil nechápala jsem.
Sama jsem se mu proto vyvlékla a začala se obhlížet.
Byla jsem dost odřená a hodně to štípalo.
"Ježíši co se ti stalo" došla za mnou starostlivá Andy.
"Ale to nic jenom jsem trochu spadla" řekla jsem a dělala že mě to nebolí.
Mezitím Chris už sestavovat naší raketu.
Bylo nás 10 a měli jsme povolených 8 noh 9 rukou a 9 oči (1 oči = 1 pár očí)
To znamenalo že se jeden z nás musel na někom vozit.Proto jsme se rozhodli že na záda půjde těm nejlehčí a nejmenší.
A hádejte kdo to byl... Správně byla jsem to já.
Ale nevěděla jsem kdo mě ponese.
"A kdo mě Teda ponese?" zeptala jsem se.
První se ozval Cam. Podívala jsem se na Chrise jak se mračí. Nechápu ho.
Začali jsme se skládat. Na jednom konci jsem byla já na Camových zádech jsme stáli úplně vlevo. Měla jsem ještě k tomu závázané oči. Držela jsem se ho obouma rukama. Za ruku ho držela Andy ji držel Denny pak Laura potom Max, Beth a nakonec Melanie která byla totálně přilepená na Chrise který z toho nebyl zrovna 2x nadšenej.
Zase se ozvala píšťalka a my rychle vyběhli.
Nic jsem z toho neviděla ale po delší chvíli běhání se zase ozvala píšťalka a všichni jsem se začali oddělovat. Cam mě sundal ze zad a rozvázal mi šátek.
Řeknu vám, že zase vidět bylo super.
Naši zástupci šli vedoucím odevzdat kelímky s kuličky a vedoucí to začali počítat.
Všichni jsme šli do hlavní budovy na oběd.
Při obědě začali vyhlašovat výsledky první hry.
"Na čtvrtém místě s počtem 16 kuliček se umístil tým... Zelené monstra!" všichni začali tleskat. V tom týmu byla Zoe a nebyla Teda moc nadšená.
"Na třetím místě s počtem 20 kuliček se umístil tým.... Ohnivý draci!" zase začali všichni tleskat. V tom týmu byla
Amy a vypadala spokojeně."Na druhém místě se 28 kuličkami se umistil tým.... Zrzavé lišky!" zase sme všichni tleskali v tom týmu byla Bianca.
Takže to znamená že jsme první. Tak aspoň něco.
"A na prvním místě s 40 kuličkami se umístil tým vlčí smečka!" následoval velký potlesk. Chris vypadal spokojeně. Takhle jsem jo viděla poprvé.
Pak jsme doobědvali a měli jsme odpolední klid.