Rychle jsem došla až do jídelny. Sedla si na naše obvyklé místo a vzala si oběd.
Přitom jsem vlastně promýšlela co mu řeknu.
Čekala jsem že se ukáže na obědě a vyměníme si nějaké pohledy.
Ale on nepřišel...
Asi už tam čeká.
Jedla jsem svůj oběd a přitom si vlastně v hlavě formulovala co mu tak nějak řeknu.
Mezitím přišel zbytek a sedli si za mnou.
Něco jsme si povídali.
"Jo kluci ne půjdete prosím teď do vaší chatky? Potřebuju tam s Chrisem něco probrat a bylo by fajn kdyby ste nás nevyrušili... Jestli mi rozumíte" řekla jsem.
Všichni se lišacky usmáli.
"Jak minule že?" rypl si do mě Ethan.
Nad tím jsem jen prevratila oči vsloup.
"Ale prosim až budete projednávat tu věc tak buďte trochu potichu... Nechce to vědět celý tábor" mrkl na mě Lucas.
Holky se jenom celé téhle situaci smáli.
"No ale doufám že má Chris kondomy, protože jinak nám tu bude běhat nějaký malý Chris nebo malá Rose a věřte mi to nechceš" řekl Fred a všichni se začali smát.
"No tam tu záležitost jsem nemyslela" řekla jsem.
"Ale neboj na to taky dojde" řekl Ethan.
"No aby ste mě ne předběhli" rypla jsem si do nich na zpatek.
"Vas nikdo neboj, ale prosím pak to po sobě uklidte a nejlépe si to provozujete jen na Chrisove posteli. Chci pak v noci spát s čistým svědomím že moje postel nebylo pokřtěna Chrisem" rypl si do mě znovu Ethan.
Z toho všichni až na mě dostali záchvat smíchu.
"Být tebou tak jsem ticho jinak ty tam tu věc už dělat nikdy nebudeš" řekla jsem mu.
"Ouuu" řekli všichni.
Ethan se jen ušklíbl.
"Vidis já tady Velim" řekla jsem hrdě.
"Chudák Chris ona je ta dominantní" rypl si znovu Ethan.
Nad tím jsem jen prevratila oči a začala znovu přemýšlet co mu všechno řeknu.
Z mého přemýšlení mě vyrušila Lucy.
"Tak moc děkujeme že jste se všichni tak dobře zapojili do své práce. Odvedli jste to na jedničku. A proto máte celý odpolední klid volno a nebudeme vás otravovat! Jinak bližší info co se bude dělat pak vám sdělíme až při nástupu po klidu. Tak si všichni pořádně odpočiňte nebo se vyřáděte a dobrou chuť! "řekla a jídelnou se ozval potlesk.
Ja jsem dojedla své poslední sousto zvedla se a šla odnést svůj talíř.
Pak jsem co nejrychleji odešla ven.
Venku jsem ale trochu spomalila tempo a courala se do chatky.
Kde už na mě čekal Chris.
Ja opravdu nevím proč z toho dělám takovou vědu, ale prostě je to důležité.
Takova věc se nezatajuje ve vztahu prostě ne.
A navíc bych reagovala úplně jinak kdyby mi to řekl on a ne že jsem se to dozvěděla od Dennyho a k tomu ještě to že má skoro každý tábor jinou holku...