Došla jsem do chatky.
Po chvíli i holky.
Chystaly se, každá ale jinak.
"A vážně nechceš jít s námi?" zeptala se Amy.
"Ne fakt dobrý, budu hlídat Biancu a pak taky vám nechci dělat Křena." řekla jsem.
Amy jenom kývla na pochopení.
"Tak se Teda měj" řekly než odešly.
"Spíš vy si to užijte!" řekla jsem.
Zavřely za sebou dveře.
Ja jsem se skla hned podívat na Biancu.
Nevypadala o moc líp.
Zkusím ji vzbudit.
Začala jsem ji pomalu budit, až se Teda vzbudila.
"Co se děje?" zeptala se.
"To jsem já Rose, chtěla jsem se jenom zeptat jestli je to už lepší nebo jestli nepůjdeme spíše na ošetřovnu tam si odpoledne odpočineš a večer by ti mělo být už dobře, navíc ti tam dají léky a nebudeme tě neustále rušit s holkama." řekla jsem.
"Asi ano" řekla a začala se pomalu zvedat.
"Jo mimochodem se po tobě ptal Fred" řekla jsem tónem který zněl jako jen tak "náhodou" jsem si vzpomněla.
"Fakt?!" vypadala vtipně.
Rychle se zvedla ale to dělat asi neměla protože se jí zatočila hlava a málem by spadla kdybych ji nechytla.
"Tak jo ted už žádné prudké pohyby jo?" řekla jsem, když jsem jí pomohla zpátky stabilně na nohy.
"Dobře" řekla a pomalu se za moji pomoci rezešla ven z chatky.
Vyšli jsem před chatkou.
Chvíli sme šly bez problému a bez zastávky.
Ale pak naproti nás šel Fred.
To se samozřejmě Bianca hezky narovnala a začala se hezky i tvářit.
A to mě donutilo k úsměvu.
"Ahoj holky, už je ti líp Bibi?" zeptal se.
Kývla jsem na souhlas.
"Ahoj no už je to lepší" řekla Bianca a přitom se přiblbě usmívala.
"No vlastně teď jdeme na ošetřovnu a tam si Bianca pořádně odpočine." řekla jsem.
"Aha a nechcete pomoct?" zeptal se a usmál se na Biancu.
"Ne dobrý to zvládneme" řekla jsem a vydaly sme se s Binacou rovnou na ošetřovnu.
Přitom Bianca nestihla nic říct.
"Já si tě pak najdu!" ještě jsme slyšely jak na nás volá Fred.
"Achjo to nemohl jít s námi?" zeptala se Bianca, která už znovu vypadala jako na pokoji.
"Ještě mi poděkuješ" řekla jsem.
Blížily jsme se k ošetřovně.
Otevřela jsem dveře a posadila Biancu na lehátko.
"Ahoj vedu tady Biancu už od rána ji není dobré trochu i zvracela, tak sem ji radši dovedla sem" řekla jsem Lucy, která tu zrovna byla.
"Udělala si dobře Rose že si ji vzala jsem, dám jí nějaké léky a ona se z toho do večera dostane. Teď už můžeš jít" řekla a usmála se.