Došly jako vždy na nástup.
Je to jeden z našich posledních nástupů.
A už teď si tu začínám uvědomovat jak mi všechno bude chybět.
Kolik věci jsem tu prožila.
Bylo toho tolik a já se bojím že časem zapomenu.
Že zapomenu jako všichni ostatní.
A zítřejší dnem to všechno skončí...
A my už se nikdy neuvidíme.
Nahrnulo mi to slzy do očí.
Snažila jsem se je vší silou potlačit.
Stoupla jsem si k našemu týmu, ale nebyl úplný.
Nejenom že chyběl Chris, ale i Max a Tom.
Stoupla jsem si za Andy a Camem.
"Ahoj" řekli sme si vzájemně.
Naší pozornost ale pochvilce upoutal Mark, který začal mluvit.
"Tak drazí milí tábornici,jak jistě všichni víte tohle je jeden z z našich posledních nástupů a hlavě je to celý poslední den kdy tu budeme. Chci vám poděkovat za včerejší diskotéku, kterou jsme si jistě vsichni užili a jen tak na ni nezapomeneme. Ale jelikož sme tu byli celé 2 týdny tak by bylo fajn kdybychom tu něco opravil, či uklidili. Proto mám pro vás nějaké úkoly, které by se měli splnit. Jak ste si mohli všimnout, tak někteří už tu ani nejsou a to z toho důvodu že už mají zadané práce a dělají na tom.Vas bych chtěl teď poprosit aby jste se se skupinku jakkoli do skupině po 4. "řekl Mark a čekal až to všichni udělají.
A jelikož nechyběl jenom Chris ale i Ethan, Lucas a Fred, tak jsem šla za Biancou, Amy a Zoe.
Stouply jsme si k sobě usmaly se a podívaly se Markovym směrem.
Chvílí ještě čekal, aby byli všichni rozdělení do skupin po 4 lidech a nakonec začal mluvit.
"Tak já za vámi přijdu a řeknu co máte dělat, ale teď vás poprosím aby jste se snažili být co nejvíce potichu, abych vás nemusel překřikovat." řekl a začali pomalu chodit ke všem skupinkám
My sme byly asi 3. takže netrvalo dlouho a byl u nás taky s úkolem.
" Tak holky vas bych poprosil, aby jste uklidily kompletně celou kuchyň včetně umytí nádobí a taky jestli by ste utřely stoly. "řekl a šel k další skupince.
Hnědé co odešel směrem se s holkama bez jakýchkoliv slov odebraly do kuchyně.
Byla jsem ráda, že nám dala něco uvnitř, protože byli dovezla pod mrakem a ani moc teplo nebylo.
Možná bude i pršet...
Otevřely sme dveře od jídelny a šly rovnou do kuchyně.
Každopádně jsem si vybrala nějakou práci a začal jsme ji plnit.
Ja jsem si vzala umývání nádobí.
A to bychom nebyly holky, kdybychom si u toho i nepovidaly.
Rychle sme přišly na nějaké témata a o nich sme si povídaly.
Strašně jsme se nasmaly.
Když holky měly zrovna úplný záchvat smíchu, tak jsem toho využila a začala na ně házet pěnu a stříkat vodu.
Ony začaly pištět a začaly mi to oplácet.
"Už stačíi!" zakřičela celá mokrá Zoe a smala se.
Nechala sme toho a nachvily si sedly.
Po padáky sme dech.
"Budete mi chybět" řekla z ničeho nic Zoe.
"Vy mě taky" řekl a jsem skleskle a sklopila hlavu.
"Ale no tak holky určitě se uvidíme a budeme se pravidelně návštěvovat" řekla Bianca a šla nás všechny hromadně obejmout.
Ja jsem ji objetí opětovala.
Po chvilce sme se všechny pustily.
"Měly bychom to tu uklidit" řekla Amy, když se podívala na tu spošť co jsme tu po sobě zanechaly.
Každá jsme se opět chytily něčeho a začaly opět uklízet.
Do tohoto jsme si tentokrát ale zpívaly různé písničky.
Po chvíli jsme i přidaly nějaké ty taneční kreace a zpívaly dal a dál.
Zpívali jsme úplně všechno možné.
Dokonce sme zpívaly a tančili choreografii Single Ladies od Beyoncé.
U toho jsme se snad nejvíce nasmály.
Ani nevím jak ale nějak u toho všeho jsme stihly i všechno uklidit a dát zpět na svoje místo.
Už nám zbývalo utřít stoly.
Každá jsme si vzaly jednu hadru a šli utírat stoly.
Měli sme skoro všechny a najednou se otevřeli dveře a do nich vešel Mark.
"Tak holky už to tady dokončete už se sem kde dělat večeře a zachvili dojdou i ostatní skupinky. Děkuju za pomoc a byly by jste hodné, kdyby jste šly pomoct i s tou kuchyni." řekl a znovuotevření odešel.
Jenom jméno přikývly a šly zpátky pomocí do kuchyně.
...
Ani ne za 5 minut se to tu začalo plnit všemi skupinkami.Ja jsem vzala košíky s pečivem a začala je pokládat na stůl.
Holky tam potom začaly nosit různé pomazánky.
Když už bylo všechno na stolech posadili sme se k našemu stolu kde už seděl kluci.
Jenom Chris tam nebyl.
Kde může být...
Sedla jsem si.
"Kde je Chris?" zeptala jsem se jich.
"No on říkal že nemá hlad..." řekl Ethan a odmlčel se.
"Jo, ale máme ti vyřídit, že máš jít na nějaké místo jak dojíš a že už budeš vědět kam máš jít" řekl a začal se věnovat Amy.
Dovezla jsem se zarazila, nevěděla jsem jestli se mám bát a nebo těšit.
Kousla jsem si párkrát do svého rohlíku s pomazánka.
A pak už sem neměla vůbec chuť k jídlu.
Musela jsem pořád přemýšlet nad tím co bude následovat až přijdu.
Vzala jsem rohlík, který jsem následně vyhodila do zbytku.
Podívala jsem jsem se na holky, které se na mě povzbudivě podívaly.
Otočila jsem se...
A vydala se uplne zmatená.
Na naše místo.