Tak jo bude to Rose

1K 36 0
                                    

Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat holky mi vyhrožovaly že půjdou napustit kýbl studené vody a vylejou ho na mě.

To už sem začala pomalu vstávat.

Vyšli sme ven před chatku kde bylo krásně.

Pomalu sme šli na nástup.

"Tak děcka dneska dopoledne bude jedna menší hra a odpoledne si můžeme něco zahrát na hřišti. A rozcvičku bude mít dnes Ethan."

Všichni se otočili na Ethana, který nevypadal moc nadšeně.

Ethan vyběhl a my za ním. Běžel k hřišti kde jsme pak běhali pár koleček.

Potom sme všichni běželi zpátky do hlavní budovy na snídani.

" Tak co Ethan? "zeptala jsem se Amy, která se nad ním přímo rozplývala.

" Nic nového "řekla a usmála se.

Já se Zoe sme rychle dosnidali tak sem toho využila a rozhodla se že až půjdeme odnést jídlo tak ji řeknu že mě Chris pozval k tanci.

Přece je mi jenom nejblíže.

Pokládali sme jídlo na volné místo.

" Víš Zoe musím ti něco říct "řekla jsem.

"Copak?" zeptala se.

"No prostě včera sem byla s Chrisem a on vzpomněl jak už mě 2x zachránil no a jakože já sem se zeptala co za to chce a on že tanec. Takže s ním dneska budu tančit" vychrlila jsem ze sebe takovou rychlostí že se divím že mi rozuměla.

Ta na mě hleděla s otevřenou pusou.

"No to si děláš srandu?" zeptala se najednou.

Jenom jsem zakroutila hlavou do nesouhlasu.

Začala se usmívat.

"Takže ty a Chris Joo?" začala se ptát tím nejotravnějším tónem, jaký asi existuje.

"Ne... já nevím on se chová někdy jako totální kreten a podruhé je fajn"řeknu bez emoce.

"Neboj teprve tábor začal se poznáte pořádně a bude to fajn" řekla mi povzbudivě a pohladila mě po rameni.

"Ale já nevím jestli ho chci poznat.." řekla jsem nakonec.

Zoe chtěla něco říct ale v tom nás přerušil Denny který chtěl vysvětlit další hru.

"Tak děcka první hra se jmenuje štíty.
Asi se ptáte proč. Jde o to že všichni budete v plavkách vyberete si nejlépe nejmenší osobu v týmu a utvořite kruh. Tak nejmenší osobu bude oprostřed kruhu. Vy co jí děláte štíty tak můžete být mokří ale ten uprostřed nesmí být jinak ste prohráli. Let vodu na vás budou z kelímku různí vedoucí musíte si je hlídat. No a vyhrál ten kdo bude mít jako poslední suchého u prostřed. Jak ste asi pochopili teď máte 10 minut aby ste se převlékli do plavek. Pak si v týmu domluvíte chráněnou osobu a zbytek jsou štíty. Doufám že je vám to jasné a za 10 minut na nástupu!"

Všichni se rychle rozutekli do svých chatek jde se začali preslekat.

Už sme byli převlečene měla jsem na sobě obyčejne černé plavky bez ramínek.

Zoe měla bílé plavky.

Amy červené a Bianca tmavě modré.

Já jsem si ještě přes sebe hodila bílé oversize triko.

Nechtěla jsem aby mi šli vidět všechny tetování.

Když jsem si přes sebe přehodila triko zrovna svolavali na nástup.

Rychle sme tam běželi.

Dobehli sme a už sme se měli stavět do týmu.

"Teď máte 5 minut na strategii!" zařvala Lucy.

Slova se hned ujal Chris.

"Tak jo kdo je tu nejmenší? " zeptal se a projížděl si každého pohledem.

Když upřel svůj zrak na mě skodolibě se usmál.

A já věděla že mě vybere.

"Tak jo bude to Rose"

Všichni se na mě podívali a vydali sme se na naše místo kde se to mělo všechno odehrávat.

Stoupla jsem si doprostřed a ostatní utvořili kruh kolem mě.

Stoupla jsem si čelem k Andy.

Za mnou stál Chris.

Než sme začali tak samozřejmě Melanie měla rypávé poznámky.

"A proč máš to triko? A jo vlastně ty si až moc tlustá, ale zlato tím trikem to nezakryješ" řekla hnusně.

"Drž hubu ty pytle silikonu. Těším se až budou padat hroudy paštiky z tvého ksichtu když tě někdo poleje vodou!" zařvala jsem na ní.

Všichni se pridušeně smali. Ona se jenom urazila a už si mě nevšimála.

Zapiskala píšťalka a všichni se připravili.

Já se snažila co nejvíce pokrčit aby se mohli víc namáčknout.

Pár vodních útoku už na nás bylo ale zatím sem se všem vyhla nebo to vyleli na někoho jiného.

U dvou týmu byli už oba mokří uprostřed.

Zrovna někdo vylel vodu na Melanii a ta začala křičet a odstoupila z kruhu.

Toho si všiml vedoucí a běžel k nám s vodou.

Už se napřahoval za ti vodu na mě vyleje.

Skrcila jsem se a zavřela jsem oči.

Čekala jsem na tu studenou vodu.

Ale ono nic.

Místo toho jsem cítila jak mě dvě silné ruce které mě k sobě přimáčkli ale žádnou vodu.

Otevřela jsem oči a viděla jsem Chrise jak je celý mokrý a drží mě pořád u sebe.

Všichni na nás koukali.

Pořád mě ale nepouštěl díval se mi upřeně do očí.

Pak ale někdo z vedoucích zakřičel.

"A máme tu vítěze!" zvolal Mark

"Je to tým vlčí smečka!"

Všichni sme se začali radovat a Chris mě konečně pustil z jeho sevření.

Ale když jsem se radovala tak pak jsem cítila jenom studenou vodu.

Někdo na mě vylél celou vodu studené vody.

Zjistila jsem že to byl vedoucí denny.

Který se smál tak, že nemohl popadnout ani dech.

"Víš to aby ti to nebylo líto" řekl když se uklidnil.

Já jsem nad tím jenom protočila očima.

Ale všimla jsem si že na mě kouká víc oči.

A ještě lepší že to byli sami kluci.

A teď sem si uvědomila že to tričko když se namočilo tak se na mě nalepilo a nehorázně prosvítalo.

Rychle jsem vzala holky a šly jsme tím nejrychlejším tempem do chatky se přesléct

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat