Tak proto to všechno...

828 26 2
                                    

Právě jsem v Chrisově náručí a společně ležíme na lůžku v osamocené ošetřovně.

Tohle krásné  ticho mezi námi už narušuji jen hodiny.

Které visí na stěně nedaleko od nás.

Ale teď vážně...

Kdyby ste mi řekli před nějakým týdnem že budu ležet s Chrisem na jedné posteli.

Tak se vám výsměji do obličeje.

A popřípadně kdybych měla v ústech vodu tak už by tam nebyla a byla by na vás, co jste mi to řekli.

Už nějakou dobu si prohlížím chrisovu ruku.

Kterou pokrývá mnoho tetování.

Celkově má skoro na každé části těla tetování.

Všechny jsou černé.

Hodně mě zaujalo tetování hada, které má na předloktí.

Malého hada mám taky vytetovaného, ale menšího o hodně a je u kotníku.

Pak tu vidím znak jing  jang.

Které zaujímá místo na jeho předloktí.

Ovšem není to jediná věc, která mě zaujala.

Od zápěstí až skoro po půlku předloktí má několik po sobě jdoucích jizev.

Přejela jsem po nich prstami.

Vypadaly už starší.

"Co to je?" zeptala jsem se přitom když jsem projížděla řadu jizev sem a tam.

Chris se podíval a pak si povzdechl.

Zvedla jsem hlavu z jeho hrudi a posadila se před něj na postel.

"Co je to?" zeptala jsem se znovu a chytla jeho ruku.

"Nic" snažil se mě odbýt Chris.

"Chrisi" podívala jsem se na něj rázně.

Převrátil oči vsloup.

Pak si sedl taky do sedu přesně jak jsem byla já.

"Víš když jsem byl malý tak jsem si hodně rozumněl s mým tátou. Byl pro mě vším mohl jsem se mu úplně se vším svěřovat a vždy mi pomohl. Podnikali jsme společně každý víkend různé akce. Postavil mi na stromě bunkr a byl to ten nejlepší táta pod sluncem, jakého si můžeš jenom představit. I s mamkou sme chodívali na hřiště a byli jsme taková ta ideální rodinka z každého amerického filmu..... "odmlčel se chvíli Chris a při všech těch vzpomínkach se i pousmál.

" Ale pak jednou jsme se s mým tátou vydali na výlet . Jeli jsem autem po dálnici. Já jsem seděl v zadu a táta normálně řídil. Jenomže proti nám se rozjel nějaký ožralí řidič a napálil to rovnou do nás. Mě se nic moc nestalo, ale můj taťka byl na to hodně špatně.
Naráz ho vymrštil ven z auta. Já jsem hned za ním běžel a řval o pomoc. Byl celý od krve a já jsem ho vzal do náručí. Někdo zavolal záchranku. Ale než přijeli bylo už pozdě.......... Bylo mi 9 když mi můj otec umřel přímo v náručí.... "řekl a znovu se odmlčel.

" Pak to se mnou šlo z kopce. Matka se zhroutila a se mnou to nebylo o moc lepší. Tak jsem si našel utěšeni v tomhle." řekl a ukázal na své jizvy.

" Takhle to všechno trvalo cca rok dokud pro mě moje mamka nenašla odbornou pomoc. Začal jsem se dávat do kupy, ale už jsem nebyl nikdy takový jako před tím. Moje mamka si mezitím našla nového chlapa a vzala se s ním. Jakoby chtěla zapomenout na tátu. Na muže kterého jsme tak milovali. Ale já ne něj nikdy nezapomenu.... "řekl Chris a zadíval se mi do očí.

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat