Bahenní Koupel

1.2K 36 0
                                    

Všichni sedíme po týmech u stolů. Každý tu máme položenou látku na vlajku a papíry na náčrty.

Zahlédla jsem holky ani jedna nebyla moc nadšená že nejsme spolu v týmu.

Začali jsme pomalu vymýšlet názvy. "Co takhle rudí draci?"vykrikla Laura.

Ostatní ji to odmítli takhle šlo několik návrhů.

" A co třeba vlčí smečka? "řekla jsme po chvíli. Všichni začali přikyvovat a s nadšením říkat naš název. Jenom Chris ten bez zájmu seděl.

Andy se ujala kreslení vlajky ale kecali jsme ji do toho všichni.

Nakonec z toho byli všichni nadšení musím říct že se to Andy povedlo.
I Chris projevil trochu zájmu.

Ostatní už to měli taky hotové vedoucí zvolily v týmech zástupce. U nás to byl Chris. Zástupci jim donesli vlajky a řekli název týmu.

Vedoucí to začali vyhlašovat.

"Jako první tu máme tým ohnivý draci se zástupcem  Ethanem"

"
Jako druhý tým tu máme Zrzavé lišky se zástupcem Fredem"

"Další tým jsou lesní monstra se zástupcem Lucasem"

"A jako poslední tu máme Vlčí smečku se zástupcem Chrisem"

Všichni jsme začali tleskat.

Pak nám dali do konce dne volno. Ať si to tady projdeme a všichni se uvidíme až na obědě.

S holkama jsme šli do chatky. Hned jak jsem zavřela dveře holky si začali stěžovat.

"Jako úžasné každá máme v týmu jednoho z těch idiotu a k tomu 3 z nás jednu holku z barbie" řekla naštvaně Bianca.

"Kdo jsou Barbie?" zeptala jsem se.

"To jsou ty nejvíc přemalovane a umělé holky z celýho tábora. Melanie, Ellie a Karol. Jako bonus jsou to obdivovatelky tady našich" Bad boyu" furt se na ně lepí no děs" řekla s ironickým nadšením Zoe.

"Holky podívejte se z okna kdo má vedle nás chatku" řekla s hrůzou Amy.

"No to nemyslíte vážně" řekla jsem.

"Jo máme tu naše bad boye" řekla s ironií Bianca.

Achjo no to zase bude.

Holky se mi rozhodli ukázat tady areál a já souhlasila.

Bylo to tu moc hezké dokud sme nenarazily na mše barbie.

"Uhni mi z cesty! " řekla arogantně Melanie.

"Ty mi uhni ty pytle plný silikonu!" řekla jsem ji arogantně na zpátek.

"Moc si se mnou nezahrávej můžu ti udělat ze života peklo! " řekla naštvaně Melanie a přiblížila se ke mně.

"Ale prosím tě aby sis náhodou nezlomila nehtíky" řekla jsem ji s ironií.

"Ty nech toho!" řekla dost naštvaně.

Aniž bychom si toho všimly tak se kolem nás shromáždil skoro celý tábor a k tomu i naši bad boys.

"Bacha aby ti nevypadli z tílka ty silikony" řekla jsem ji s úsměvem.

"Nedovoluj si na mě ty fialová nádhero !" zařvala na mě.

Na to jsem ji nic neodpověděla a žduchla ji do bahna co bylo vedle nás.

"Uži si bahenní koupel a hlavně si to dej na svůj ksicht abych se na tebe už nemusela čumět!"
zařvala jsem na ní a vítězně jsem odkráčela s holkama pryč.

Ale ještě než jsem odešla tak na mě Melanie zařvala
"Počkej ty mrcho!"

Všichni totálně umírali smíchy a baribie zvedli svoji bahenní královnu z bahna a vedli ke sprchám.

" Holka tak tohle se  nikomu dlouho nepodařilo "řekla mi se smíchem Zoe.

Pak mi holky dál ukazovali areál.

Ale po chvíli se rozhodli jít zpátky do chatky. Já jsem jim řekla že tady ještě budu a trochu si to tu prozkoumám.

First Kde žijí příběhy. Začni objevovat