İyi okumalar. 💎
Telefonumu kapatıp, üzerimi giyip aşağı indim herkez kendi halinde takılıyordu. Kahvaltıyı beklemeden hemen kendimi dışarı attım ve okulun yolunu tuttum sanırım kantinde birşeyler yiyebilirdim. İnstagramda'ki çocuğu düşünüyordum. Çok sik kafalı belliydi ama, bu kadar kısa sürede ona alışmayı beklemiyorum. Açıkcası konuşması, benimle ilgilenmesi hoşuma gitmişti..
Düşüne düşüne sonunda okula vardığımda boynuma öküz gibi atlayan arkadaşım neun beni karşıladı. Sanırım fazla arkadaşım yoktu.. Yani bir elin parmağını geçmezdi. Bir grubumuz vardı wp samimi arkadaşlarımla, onlardan biride en yakınım neun.
Neun: ahh bu çocuk yine taş gibi neden?
Kimden bahsettiğini anlayıp hemen onun baktığı yöne baktığımda, Süper ultra yakışıklı, havalı, kaslı ve sexy jeon karşıladı bakışlarımı.
Neun:yoongiyi ölüyorum anlasanaa..
Neun'a döndüğümde salak salak sırıtıp jeon ve çetesine bakıyordu. Evet okulun en havalı çetesi hani vardır ya klasik anladınız işte.
"Salaksın neun."
yürümeye başladım. Imm tabi yürümeden önce salyalarımı sildim çünkü jeona bakarken akmışlar da haberim yokmuş.
Neun:ya bu çocuk nasıl bi insan soo bin? Bana açıkla bu piç nasıl bu kadar dikkat çekici olur. Ah sanırım nefes alamıyorum..
"Bebeğim istediğin kadar kudur nede olsa gözleri bizi görmüyo. Hayır ne anlıyolar şöyle kıçını başını açan ve yalakalık yapan kızlardan anlamıyorum."
Anlıyodum. Çünkü hepsi okulun en sexy kızlarını kesiyordu. İstedikleri anda altlarına alabilirlerdi tabikide. Ama ilk adımı hep kızlardan bekleyip egolarını tatmin ediyorlardı. Ama haklılar taşak gibi adamlar bende öyle olsaydım bende fena piç olmazdım hani.
Böyle konuştuğuma bakmayın sadece iç sesim bu kadar cesur. Jeonun karşısına geçince elim ayağıma dolanıyordu. Yada fazla irtibat kurmadıgım için bu durumdaydım. Birgün kantine inip kendime kahve almıştım, meğerse arkamdan jungkook geliyormuş. Tabiki yine klasik birden arkamı dönünce kahve üzerini boyladı. Gömleği full kahve olmuştu sonrada o gömleği bana 100 kez yıkatmıştı hatta yarı çıplak bir şekilde başımda dikilerek. İnanın kolay olmadı, hemde hiç.. Asla beni fark etmedi, sanırım etmeyecekte.
Evet ben aptal soo bin, jeon jungkook'dan hoşlanıyordum. Neden başka biri değilde jeon bilmiyorum beni fark bile etmiyordu. Yemin edebilirim ki, belki kız olduğumu bile bilmiyordur.
Tabiki paspal biriydim, elimden gelse sınıfa bile pijamamla gelirdim makyaj asla yapmam, zaten cilde zararlı. Dağınık ve üşengeç bir insanım. Okula gelirken saçımı tarama zahmetinde bile bulunmam. Imm tabi bu kadar üşengeç olmak kötü. Siz soo bin gibi olmayın.
Ne kadar çoğu kez 'bu sefer jeonun aklını alıcam kesinlikle benim için yanıp tutuşacak' desemde üşengeçliğim yüzünden hep erteledim. Aslında asıl sebebi bu değil. Beni bedenim için değilde ben olduğum için alışkanlıklarım için sevsin istiyordum. Yani altında yatmak mağfiret değildi benim için, duygusuz sex'lere karşıyımdır.
İnsanların duygularıyla hareket etmeli yoksa saçma bi şekilde ot gibi bir hayat yaşarsınız. Hisler.. Güzel şeyler mutluda olsak mutsuzda olsa eğlensek de sıkılsak da hepsi hayatımızda lazım olan hisler. Bi insan her zaman mutlu olamaz veya eğlenceli olamaz. Hayatın tuzu biberi gibidir mutsuzluk durgunluk. Eğerki mutsuzluk sıkıntılı olma gibi kötü hisler olmasaydı güzel hislerin kıymetini bilemezdik.. Anlayacağınız her duyguyu yaşamalı insan anca hayattan ders çıkartıp bu hayatı anlayabilir.
.....
Sonunda okul bitmişti tabiki okul boyunca jeonu dikizlemekten ders dinleyememiştim. Ama sorun değil derslerim iyi sayılırdı. Eve geldiğimde mutfaktan mükemmel kokular geliyordu. Gidip baktığımda mükemmel yemekler görüyorum ahh yemek yemek benim için hobi gibi bişeydir. Üzüldüğümde yerim, mutluyken yerim eğlenirken yerim, film izlerken telefonla konuşurken dışardayken yani ağzım boş kalmaz. Eee benim suçum mu bu tabiki hayır sadece, yaralıtış tarzım.
Ah tabiki yiyip yiyip kilo almayan taraftım ve bu çok avantajdı benim için hiç degilse güzel bi vücudum vardı.
Yemeğimi yiyip hemen odama çıktım, baş belası gelmeden biraz sosyal medyada takılıp jeon'u stalklamam lazım..
Umarım beğenerek okursunuz. Saçma bir hikaye ile karşınızdayım yine. Yorum ve vote vermeyi unutmayınız çiçeklerimm💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...