İyi okumalar. 💎
"Bu son jeon, bugün dersi bitiriyoruz."
Jungkook:beynini kullanıp yardımcı olursan neden olmasın?
"Ciddi misin sen?"
Dudaklarını aşağı sarkıtıp kaşlarını indirip kaldırdı, gerizekalı ne kadar tatlı olduğundan haberin var mı?
"Peki, beni sinir etmene izin vermeyeceğim. Başlayalım."
Önümde duran laptop'ın kapağını açıp, açılmasını bekledim. Gerçekten jeon'u anlamak çok zor, ne yapıyor neden yapıyor. Bunları düşünürken kuruyup kalacağım.
"Konuyu söylüyorum, aşk. Başka konu kabul etmiyorum eğer beğenmiyorsan kapı orada."
Kapıyı gösterip anlık gülüp ciddileştim.
Jungkook:çok ve boş konuşuyorsun. Başka konu bulalım, aşk olmaz değişik birşey olmalı. Sınıftakikerin yarısı aşk konulu yapmıştır zaten ödevi.
Woah normal konuştu, inanamıyorum hemen deve kesmeliyim. Bir saniye demin çok mantıklı konuştu ben, ben inanamıyorum gerçekten.
"Peki jeon çok bilmiş jungkook, ne yapacağız?"
Dediğime göz devirip anlatmaya koyuldu.
Jungkook:diyorum ki yardımla alakalı bir hikaye olsun, aşk kısa bir hikayeyle anlatılıcak kadar sıradan birşey değil.
Senin ağzın ne diyor duyuyormusun jeon, ama ne güzel diyor bir görsen kendini. Şuan sana düşüyorum, gerçi ben sana her zaman düşüyorum.
Jungkook:hey, yine nerelere gittin?
"Uhm. Senden böyle bir konuşma beklememiştim, dalmışım."
Hafif tebessüm edip başını önüne eğdi, tanrım sanırım sana geliyorum. Bu gülüş benim ölümüm olabilir, ama sıkıntı yok ben razıyım.
Jungkook:boş konuşan sensin ben değil.
"Seninle dalaşamayacağım, senin dediğin olsun ve artık yapalım şu dersi. 3 gün sonra ödevler teslim edilecek."
Jungkook:evet başlayabiliriz artık.
Kafamı salladım, ve işe koyulduk.
....
"Yani aslında güzel hikaye ama.."
Jungkook:ama ne?
"Belki biraz daha detay ekleyebiliriz."
Jungkook:şimdilik bu kadar yeterli, yoruldum.
Kafamı sallayıp önümüzde duran ders eşyalarını kaldırdım. 2 saattir ders çalışıyorduk, hikayeyi biz oluşturacaktır hayal gücümüzle, eh zor olmamıştı. Bir hikayede yazdık ama düzenlenmesi gereken yerler vardı, açıkcası jeon'un böyle bir şey yazması beni şaşırtmıştı.
Soo jin:napıyorsunuz bebeklerim. Dersiniz bitti mi?
Kapıdan elinde tepsiyle giren anneme çevirdim bakışlarımı.
"Bitmedi ama bir kısmını sonunda(!) yaptık anne."
Soo jin:Aferin size, şimdi yorulmuşsunuzdur bakın size kurabiye ve portakal suyu getirdim. Soo bin senin kurabiye sevdiğini söyleyin-
Olduğum yerde anneme kaş göz hatta el kol yapıyordum, jeon'un diline bir kez daha düşmek istemiyordum. Sonunda annemin sözünü kesebilmiştim ama ne fayda? Söylemişti bile, cidden çıldıracağım.
Annemde jeon'a olan sevgimi biliyordu, geçende kurabiye için sevinçle bağırdığını annemede bahsetmiştim. Laptop'ı bırakıp jeon'un yanına gittim.
Soo jin:siz şimdi bunu yiyin, zaten akşam oldu jungkook'ta akşam yemeğine bizimle kalır.
Huhuğ mükemmel annecim, beni öldürdün bide üstüme toprak atıyorsun. O değil de babamın yanında jeon'la nasıl otururum bilmiyorum, heycandan ölmesem iyidir. Tanrım çıldırabilirim, fangirl'ler gibi yatakta tepinip çığlık atmamak için zor tutuyorum kendimi.
Jungkook:ben sizi rahatsız etmeyeyim efendim.
Aman aman ne kadar nazik oğlumuz, tanımasam inanacağım. Keşke kalsa, yada kalmasa. Bilmiyorum, kalsa bir dert kalmasa bir dert.
Soo jin:ne rahatsızlığı çocuğum olur mu öyle şey, hep beraber yeriz işte. Ben size haber veririm yemek hazır olunca.
Resmen emri vaki yaptın be anne, helal olsun sana. Söyleyeceğini söyleyip kapıdan çıktı ve gitti. İşte bu kadardı, şimdi ben ne yapacağım jeon'la?
Jungkook:demek annene benim kurabiye sevdiğimi söyledin?
Söylediği şeyle mal gibi kalmıştım, hipnoz olmuş gibi karşımdaki kapıya bakıyordum. Bakma jeon'a soo bin dönme, demek kolay tabi gelde bakma. Ne diyecektim şimdi?
"Im, sen o gün öyle sevinince şey yaptım. Yani hani min joe'de çok sever, annemde yapmıştı kurabiye min joe öyle sevinince arada lafın geçti öyle yani."
Salak saçma konuşmama küfürler ediyordum içimden. Tanrım lütfen şu durumdan kurtulayım, lütfen. Kapının açılmasıyla dualarım kabul olduğunu anlamıştım. Tüh be başka birşey isteseydim keşke.
Min joe:ben deydimm, annem deyşin bittini şöyledi.
"Gel bebeğim gel iyiki geldin."
Kollarımı hafif iki yana açıp bekledim, ama o ne yaptı? Jeon'a gitti, diyorum ya çocuk işini biliyor. Bende olsam jeon'un kucağına giderdim, uhm yanı jeon'u seçerdim.
Jungkook:min joe bebeğim, kurabiye sever misin?
Çüş! Bu kadarını beklemiyordum. Bir yalan söyledim ağzıma gözüme bulaştı ya. Ne diye sordu şimdi?
Min joe:şeverim, ama en çok çilekli şüt şeveyiim. Bu kadar şeveyimm.
Eliyle bu kadar yaparken minik kollarını olabildiğince açmaya çalıştı, haline gülmeden edemedim. Aslında pek sevmez min joe kurabiyeyi, kuru olduğu için. Ama ne olursa olsun kurtardı beni. Jeon min joe'yle gerçekten çok iyi anlaşıyordu, arada diyorum ki acaba sadece bana mı garezi var?
Onu neden sevdiğimi düşünürken aklıma birşey gelmemişti, ben onu sebepsizce seviyordum yada onu tanımıyordum? Evet sadece şerefsiz biri olduğunu biliyordum. Fakat onu değiştirebileceğime inanıyordum, sevgi herşeyi değiştirirdi. Sıkıntı şu ki beni sevmiyordu.
Çocuk haklı aslında, aşık olunacak bir tarafım yoktu. Diger kızlar gibi değildim, suratımda ve vücudumda estetik yoktu. Sonra eve gelince direk pijamalara sarılırdım, çizgifilm izlerdim. Kakaolu süt içerdim, nerede olursa olsun. Dışarda olmamı umursamadan çocukça hareketler edebilirdim. Ağır içkiler içmezdim, her önüme gelen erkeklerle konuşmazdım.
Diğer kızlar süslü giyinir, gece yatarken dantelli gecelikler giyerler. Göğüsleri ve popoları estedikliydi. Dışarda americano içerler, asil davranırlardı. Herkesle gayet rahat konuşurlar, olgun hareket ederlerdi. Ama ben öyle olabilir miyim bilmiyorum. Aslında benliğimi kaybetmek istemiyordum, yani soo bin böyle biri, çocuk gibi.
Olgun davranamazdım, davranırsam zaten o ben olmazdım. Her insanın bir kişiliği var, benim karakterimde böyleydi. Jungkook'un beğendiği tipde bir kız olsam kalıba sokulmuş gibi olurum, yani ben olmayan başkasının taklidi bir kalıp. Ne kötü ama değil mi? Gerçekten düşündükçe işin içinden çıkamıyordum, acaba diğerleri gibi olsaydım bana bakar mıydı? Aşık olur muydu?
Oy ve yorum atmayı ihmal etmeyin bebeklerim. 😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...