Lavinia

11K 627 232
                                    

Lavinia, muhteşem zarif bir çiçektir, nam-ı diğer ölüm çiçeğidir. Bir diğer anlamı da "Hayalimdeki muhteşem sevgili"dir. 

İyi okumalar. 💎

Olanlara inanamıyordum, eğer bu bir rüyaysa ve uyanırsam cidden depresyona girerdim. Tanrım! Gülünce ortaya çıkan tavşan dişlerine ömrümü verebilirdim, sen nasıl bir şeysin?

Aslında onu anlıyordum, bende ona içimden geldiği gibi davranamıyordum.

"Peki, eun soo?"

En merak ettiğim soruyu sonunda sormuştum. Sinirle konuştuğumda etrafına bakınmaya başladı, ne yaptığını anlamamıştım.

"Ne yapıyorsun jeon?"

Jungkook:etrafta meyve suyu varmı ona bakıyordum.

Dediği şeye gözlerimi kocaman açmıştım.

"Yani sen, nasıl anladın?"

Jungkook:gözüm hep sendeydi so bin.

"İyide gayet sessiz konuştum ben?"

Dudak büzüp düşündüm, yani cidden sessiz demiştim, anlaması çok garip. Yoksa üzerimde çip mi var?

Jungkook:hm bu arada, seni sevmem için olgun olmana kendinden taviz etmene gerek yok. Ben seni jetgiller izlerkende seviyorum, tavşanlı pijamalarınlada. Ihm, ama saçımı çekmezsen daha çok severim.

Dediği şeyle anlık şok oldum, iyide ben ne ara onun saçını çektim ki?

Jungkook:hala hatırlamıyor musun?

Kafamı sağa sola salladım.

Jungkook:bar'dan seni aldığımda açılman için sahile getirdim, işte o zaman eun soo'dan bahsedip benim saçımı çekmiştin.

Ellerimle yüzümü kapattım, çocuğuna güzelim saçlarını nasıl çekersin sen so bin? Tanrı bilir daha neler yaptın salak so bin. Cidden yerin dibine girmeliyim hemen. Jeon ellerini ellerimin üzerine koyup suratımı gün yüzüne çıkarmıştı. Neden? Daha yerin dibine girecektim.

Jungkook:utanman için söylemedin, gerçekten çok tatlıydın. Eun soo'ya gelirsek o benim sevgilim değil, sadece benim yanımdan hiç ayrılmıyor. Aramızda birşey yok.

"Bugün baya sarılıyodunuz ama?"

Jungkook:seni sinirlendirmek hoşuma gidiyordu, bende kullanıyordum. Ayrıca ben ona sarılmıyordum o bana sarılıyordu. Kıskanınca çok şirin ve cazgır olabiliyorsun. Ama biliyor musun bu hallerini çok seviyorum.

Bankta düz oturup derin bir nefes aldım.

"Eğer rüyadaysam,uyanınca daha yaratıcı küfürler edeceğim." sesim fısıltıdan farksız çıkmıştı. Mükemmel ötesi kıkırtısı kulağıma dolduğunda anlamıştım jeon'un beni duyduğunu.

Beni kendine çekip sarıldığında artık can veriyorum sandım gerçekten, ama onun boynu bana en güzel mezardı. Sen nasıl bu kadar güzel kokabilirsin? Aklımı yitiriyorum sanırım. Saçlarıma bir öpücük kondurup daha sıkı sarıldı. Ardından bedenlerimizi ayırıp gözlerime bakmaya başladı. Evet banka erimeye başlıyorum şimdi. Belediye çalışanları gelip beni süpürebilir mi?

Jungkook:ne kadar istemesemde eve girmek zorundasın, hasta olmanı istemem. Daha sonra devam ederiz.

Ya sen beni mi düşünüyosun minik tavşan. Yerim ben seni, ah cidden ne güzel bir şey bu duygu. Resmen uçuyorum, ayaklarım yere basmasına rağmen uçuyorum.

fire ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin