neye yapışmış?

7.1K 487 189
                                    

Bol bol yorum istiyorum. 💋

İyi okumalar. 💎

Sonunda okul bitmişti, şu bayan lee'nin saçını başını yolmak serbest mi acaba? Lütfen bir kere ya, şırfıntı karı bana takmıştı. Sinirle yeni küfürlerimi üretirken telefonuma gelen mesajla düşüncelerim yarıda kesilmişti.

Anne:so bin, min joe eun kyu'nun yanına gitti onuda gelirken alırsın bebeğim?

So bin:tamam alırım bebek.

Bir saniye minicik kız oraya nasıl gitti tek başına? Tanrım, birde bu çıktı başımıza aşık olmasa bari. Ihm, çoktan olmuşsa ne yapacağız? Min joe'yle elti olmak tam bir ölüm. Ne diyoru-

Jungkook:so bin?

Jungkook'un sesiyle düşüncelerime ara verip başımda dikilen sevgilime baktım. Ama boynum tutulabilirdi her an. Ayrıca neden sürekli birileri beni düşüncelerimi bölüyor? Ben ne yapyordum en son? He evet kitaplarımı toparlıyordum. Tekrar eski işime dönüp jeon'a cevap verdim.

"Efendim?"

Jungkook:burada yatıya kalmayı planlamıyorsun değil mi?

"Çantamı toparlıyorum jeon, bu arada min joe sizdeymiş."

Jungkook:hm, napsın yakışıklı-abisine çekmiş-kardeşimden uzak kalamıyor. Kız da haklı yani.

Gülerek göz devirdim.

"Taşımak zor olmuyor mu? Baya ağırdır şimdi."

Jungkook:neyi?

"Egonu bebeğim egonu."

Ayağa kalkıp çantamı sırtıma taktım, jungkok elimi tutup yürümeye başladı.

Jungkook:seni özledim.

"Aynı sınıftaydık jungkook."

Jungkook:olabilir, ben ön sıralardayım sen arkada. Arkaya bakmaktan öğretmenden azar yedim.

Omuz silkip gülümsedim. Okuldan çıkmış eve doğru ilerliyorduk.

Jungkook:benim yanımda mı otursan acaba?

"Ihm, ama eun woo'nun yanında oturuyorum. Hem seninle birlikteyiz şimdi bak."

Ellerimizi havaya kaldırıp gülümsedim. Ama jungkook hala suratı asık asık bana bakıyordu.

"Bana trip mi atıyorsun sen?"

Kafasını sola çevirip sağda kalan ben'den mahrum bırakmıştı hayran olduğum yüzünü.

Jungkook:öpersen belki atmam.

"Ah cidden, kafayı yiyeceğim."

...

Evlerine geldiğimizde dış kapıdan girip ana kapıya ulaştık.

"Sen çağırsan min joe'yi ben hiç girmesem?"

Jungkook:ayrılmak istemiyorum, bizde kalsan?

"Tabiki canım, babama da mervelere gidiyorum derim."

Jungkook:ya so bin, ben seninle birlikte uyumak istiyorum belki?

"O zaman 40 fırın ekmek yemen lazım."

Jungkook:neden? Ben onca ekmeği nasıl yiyeyim? Hem yersem şişmanlarım beni beğenmezsin."

"Saçmalama, ben senin her halini seviyorum. Bu şerefsiz halini sevdiysem şişman halin hiç birşey. Hemde ben o lafı çok çabalaman lazım mahiyetinde söyledim sevgilim."

fire ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin