Bol bol yorum istiyorum. 💋
İyi okumalar. 💎
Erkeğim:
Nerdesin so bin? Seni almamı ister misin?So bin:
Hayır ben geliyorum yakışıklı.Telefonu kapatıp karşımda bakmaya doyamadığım görüntüye çevirdim bakışlarımı.
"Hadi jeon, eun woo beni bekliyor."
Jungkook:biraz daha beklese birşey olmaz.
Umursamazca konuştuğunda haline güldüm, biraz da sen sinir ol uyuz.
"Sen burda min joe'yle oyna, ben eun woo'ya söyleyeyim beni almaya gelsin?"
Dediğim şeyle min joe'nin yanağına öpe öpe yanıma gelmeye başladı. Kıskandım, evet kıskandım.
Jungkook:öyle birşeyi kabul etmeyeceğimi biliyorsun.
"Acele et o zaman."
Yanından geçip kapıya ilerledim, ayakabılarımı giydim. Annem sırıtarak bir jeon'a bir bana bakıyordu. Ah cidden bu kadın.
"Hadi ben gidiyorum bebeklerim."
Elimle hepsine öpücük atıp kapıdan çıktım, sıkıyosa şimdi gelmesin.
Jungkook:so bin bekle.
Yürüyerek ayakabısını giymeye çalışırken konuşmuştu, haline gülüp olduğum yerde beklemeye başladım. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu, sonunda ayakabısını giyip yanıma yürümeye başladı.
Jungkook:sen bekleme sevgilini, git eun woo'ya bekleme beni tamam.
Sürekli kafasını sallayıp hayret eden yüz ifadesiyle çok gülünesi duruyordu ki, gülmüştümde.
Jungkook:gülme.
"Ah, çok komik duruyorsun ama."
Jungkook:hadi gidelim.
Elimi tutup arabasını park ettiği yere adımlamaya başladık. Birleşik olan ellerimize bakıp gülümsüyordum. Çok güzel bir histi, jeon hayatıma dahil olunca herşeyim tastamammış gibi hissediyordum ki öyleydi. Benim eksik parçam jeon'du.
Jungkook:biz ne zaman yalnız kalacağız acaba?
Kendi kendine söylendiği şeye gülmüştüm.
"Kuzenin ne zaman giderse o zaman."
Kız aklıma gelince yine fıttırmıştım, tanrım. O saçını daha güzel çekebilmek istiyordum.
Jungkook:bugün benimle dursaydın yanlız kalacaktık aslında.
"Eun woo'ya söz verdim bebeğim malesef."
Dalgayla söylediğim şeye tek kaşını kaldırarak bana bakıyordu. Bak bebeğim bak, ben her daim açığım senin bakışlarına. Arabaya gelmiştik bile, açtığı arabaya bindim. Kendiside sürücü koltuğuna bindiğinde arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...