İyi okumalar. 💎
"Oh, jeon. Dur dur!" diyip arabanın camına koydum ellerimi
Jungkook: ne oldu sevgilim?
"Ya kedi, kedi var." diyip duran arabadan inip arkaya doğru koşmaya başladım.
Yerde yaralı bir kedi yatıyordu, tanrım! Sanırım acı çekiyor.
"Veterinere götürelim jeon, lütfen." diyip bana bakan sevgilime baktım üzgünce, tanrım. Hiç mi biri görmüyor burada, iyiki bizim gözümüze çarptı.
Jungkook: çekim vardı ama bebeğim?
Ben onu tamamen unuttum kediyi görünce, ama şuan çekim falan umrumda değildi.
"Boşver çekimi sevgilim, baksana yaralı canı acıyor." diyip ayağını gösterdim yaralı kedinin. Ardından dikkatlice kucağıma alıp arabaya doğru yürümeye başladım.
Jungkook: biliyor musun? Biri seni fark edecek diye çok korkuyorum. Kimse sana benim baktığım gibi bakmasın.
Dediklerine düşerken, elimdeki kedinin acı dolu miyavlamalarıyla kendime gelip karşımdaki güzel adama baktım.
"Zaten kimse senin gibi güzel bakamaz bana sevgilim. Ama minik dostumuzun canı acıyor. Biraz acele mi etsek?" diyip arabaya bindiğimde oda kendi yerine geçip arabayı çalıştırmıştı.
~~~
"Merak etmeyin, yarayı güzelce pansuman ettik. Bir gün burada kaldıktan sonra gelip alabilirsiniz." diyip gülümseyerek önümüzde eğildi doktor, ardından diğer hayvanlarla ilgilenmek için yanımızdan ayrılmıştı.
"Jeon, bu kedi bizim olsa ya?" dedim şirince sevgilime bakarak.
Jungkook: sahibi olmasın güzelim?
"Ya yoktur, hem biz almazsak barınağa gidecek. Alalım?" diyip yavru köpek bakışlarımı jeon'a yolladım.
Jungkook: bir öpücük alırsam, olur.
Gülümseyip etrafıma bakındım, ardından jeon'un dudağına kısa bir öpücük kondurdu geri çekildim.
Jungkook: neden bu kadar güzel bir insan olmak zorundasın?
Ondan duydugum her iltifat beni hem utandırıp hemde sevindiriyordu, insanın sevdiği kişiden güzel cümleler duymak anlatılmaz bir histi.
"Çünkü senin sevgilininim. Güzel insanlara, güzel insanlar yakışır." diyip öpücük attım doktorun yanına ilerlerken.
"Pardon, biz yarın kaçta gelelim?" diyip doktora baktığımda gülümseyip bana çivirdi bedenini.
"Akşama doğru gelebilirsiniz." diyip tekrar gülümsediğinde bende gülümseyip baş selamı verdim.
"Peki, iyi günler." dediğimde oda bana iyi günler dileklerini sunmuştu.
Jungkook: doktorda ne güler yüzlü.
Suratını asıp kendi kendine mırıldandığında kıkırdamıştım.
"Neden bu kadar tatlı kıskanıyorsun ki beni?" dediğimde bana bakıp göz devirmişti.
Jungkook: seninde hoşuna gidiyor, ben burda sinirden kudurayım.
"Ya aşkım sakin ol, senden başka bir erkek ilgimi çekmiyor." dediğimde dudak büzüp başını başka tarafa çevirmişti.
Jungkook: bunu kanıtlamalısın o zaman.
Yolun ortasında durup jeon'u durdurdum. Parmak uçlarıma yükselip dudaklarımı sıcak ve tadına doyamadığım dudaklara kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...