Bol bol yorum istiyorum. 💜
İyi okumalar. 💎
"Mükemmel, işte bu!"
Aynaya doğru ilerlediğinde durdurmaya çalıştım ama hemen yanında olduğu için dönmesiyle kendisini görmesi bir oldu.
Young jae:rahibe kıyafeti mi?
"Oh hayır, bu özel bir tasarım. Çok hoş durdu üzerinde."
Kandırmaya çalıştım ama yememişti, tüh be halbuki salak birine benziyordu.
Young jae:ben bunu giymem.
Giysen şaşarım zaten, salak. Şimdi neler giyer tanrı bilir. Uf neden benim çileli başıma geliyor bütün bunlar neden?
Jungkook:yemedi, artık başka maçlara bakacağız.
"Sen geç dalganı, kafan bedeninden ayrılıncada böyle konuşabilecek misin acaba?"
Gerçekten çok sinirliydim, şimdi giyecekleri iyice sinirimi bozacaktı biliyordum.
Jungkook:huh? Beni tehtid mi ediyorsun sevgilim?
Kafamı hafif yana çevirip yüzüne baktım, şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
"Sadece bir uyarı."
Sevimlice gülüp tekrar önüme çevirdim başımı, kıkırtı sesleri kulağıma dolarken. Dinlemeye doyamadığım tek şey gülüşüydü sanırım. Gerçi ben jeon'un hiç bir şeyine doyamıyordum ki.
Young jae:bunlar oldu bence, sen ne dersin jungkook oppa?
{Young jae'nin giydikleri.}
Şöyle mıy mıy konuşunca cidden tatlı olduğunu mu sanıyor? Şeytan diyor geri geril bi tane geçir ağzına, bende şeytana uymak isterdim fakat şuan olmaz.
"İğrenç."
Göz devirip askılardaki giyisilere göz gezdirmeye başladım. Ne zaman defolup giderdi acaba bu kız, o bir an önce gitmezse ben böyle sinirden diğer tarafa göçeceğim.
Yanıma baktığımda jeon'la yürüyen hamsi kasaya ilerliyordu, umarım düşündüğüm şeyi yapmaz. Eğer yaparsa cidden bakmaya kıyamadığım o saçlarını çekerim. Şakam yok yapardım. Hızla kasaya gidip jeon'un kolundan tutup kenara çektim.
"Sakın bana onun kıyafetlerini alacağını söyleme."
Jungkook:tamam söylemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...