İyi okumalar. 💎
Jungkook: kalabilir burada.
Açıkcası şaşırmıştım. Min joe'yi sevmişti anlaşılan. Masada olan telefonuma baktığımda badbunny den mesaj gelmişti. Ama şuan müsait olmadığım için bakmadım açıkcası. Telefonun ekranını kapatıp leptopda araştırmaya başladım.
_____
Yaklaşık beş saat sonra elle tutulur hiç bir bok yoktu ödev namına. Bu beş saat içerisinde jungkook sürekli bana laf sokmuş ve min joe ile oynamıştı.
"Evet ödev yapamadığına göre buraya min joe'yle oynamaya gelmişsin anlaşılan ha?"
Kafamı laptopdan kaldırmadan konuştum.
Jungkook: ne o kıskandın mı? Ben yapmadım sen yapsaydın madem..
"Afedersinde ödev sadece benim ödevim degil jeon. Saçmalamayı kes."
Cesurca konuşmalarım beni bile şaşırtırken nasıl böyle konuşabiliyorum hala anlamıyorum. İstemsizce konuşuyordum. Ne kadar yumuşak konuşmak aşkımı ilan istesemde konuşamıyordum. Açıkcası aşık olduğumu belli etmemek iyi oluyordu.
Kapının kapanma sesiyle min joe'nin gittiğini anladım.
Jungkook: sana baya cesaret gelmiş bakıyorum da soo bong..
Kulağımın dibinde sıcak nefes hissetmemle reflex olarak başımı o tara döndürdüm ki, döndürmez olaydım. Siktir.. Çok yakındık.
Konuşamıyordum gözlerim bir gözlerinde, bir dudaklarındaydı.Jungkook: nerde o cesaretli soo bong? Demin konuşuyorsun gelişi güzel ha?
Kendime gelip ne kadar geri çekilmek istemesende geri çekildim ve başımı laptop'a dönüp konuşmaya başladım.
"Adım soo bong değil. Soo bin neden ısrar ediyorsun?"
Jungkook: her neyse işte. Seninle takım olduğuma inanamıyorum cidden.
"Madem istemiyorsun gelme o zaman. Ben ödevin kendime kalan tarafı yaparım sende evinde yap birleştirip veririz öğretmen."
Hiç aklımdan geçenler değildi bunlar istemiyordum ondan ayrı kalmak. Değil gün, değil saat, dakika ayrı kalmak istemiyordum.
Jungkook: olur mu öyle şey soo bong. Seninle uğraşmak çok hoşuma gidiyor.
"Soo bin. Soooooo biiiiin so-bin."
Jungkook: so bong ne var elimizde şimdi?
"Yok. Ama ben diyorum ki aşk üzerine bir hikaye olsun. Aslında dersimiz oldukça kolay bir günde bile bitirebiliriz."
Jungkook: aşk mı? Sıkıcı. Sex hakkında olsa.
Alayla güldüğünde sinirlerim bozulmuştu.
"Biliyorum ilgi alanın değil. Aşk ve jeon. Buluşmaz ikili.. Ama öyle bir konu hakkında hikaye kurgulayamam kusura bakma. Kurgulasak bile öğretmene veremeyiz. Daha doğrusu öğretmene verecek yüzün olur mu cidden? Ah ama sen jeon jungkook sex adamı tabiki utanmazsın.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...