Bölüm cinsellik içerir, rahatsız olanlar bu bölümü atlasınlar lütfen.
İyi okumalar. 💎
"Saçmalama istersen, annem işte. Koymuş saçma sapan şeyler. Hayır ne yapmak istiyor anlamıyorum ki." diyip yerimde doğrulup bağdaş kurdum.
Jungkook:bence ne yapmak istediği ortada.
Göz devirip bakışlarımı kaçırdım, jeon ise sırıtıyordu.
Jungkook:utandın.
Her boku da anla zaten.
"Hayır, neden utanayım?" diyip dil çıkardım.
Jungkook:sinirlendiğinde, veya utandığında dudak içini ısırırsın hep.
Gözlerimi şokla açıp jeon'a baktığımda gülerek bana bakıyordu.
"Hiçte bile." diyip yalandan gülmeye çalıştığımda kafasını sallayıp, 'hm, bende inandım tamam' bakışlarını atmıştı. Beni iyi tanıması, iyi hissettiriyordu.
Jungkook:onu boşver, diyorum ki gecelikler orda tozlanmasa. Giysen, üzerinde görsem falan?
"Ya sen ciddi misin?" diyip suratına baktığımda şakası olmadığını anlamıştım.
Jungkook:hadi ama sevgilim, sadece üzerinde nasıl durduğuna bakacağım.
"Tabi, bende çağtay ulusoy." diyip göz devirdim. Halime gülüp ellerini belime sarıp bana sokulduğunda boynundan kollarımı geçirip saçlarıyla oynamaya başladım.
Jungkook:sen istemeden sana dokunmam.
Evet, dün gerçekten dokunmamıştı. Hatta istemiştim bile, ama yinede sarhoşum diye dokunmamıştı. Açıkcası bu beni şaşırttı, çünkü bilirsiniz işte. Önüne gelenle öpüşen sevişen biri kendini bu anlarda böyle tutması. Taktir edilesi bir durum, sanırım ona olan sevgim birazcık da arttı.
"Peki." diyip kafamı sallayıp ayağı kalktım, dokunmayacağına emindim. Ama zor durumda kalacaktı, erkekler işte.
Annem de ne diye koyduysa onları, eh hadi onları koydun a be kadın. İnsan kıyafet koyardı birde. Hep gecelik ya, sanırım her dakika sevişin mesajını veriyordu.
Jungkook:ciddi misin?
Şaşkınca ayakta dikilip bana baktığında kafamı sallayıp merdivenlere ilerledim. Oda peşimden geliyordu.
"Evet, ama hemen çıkartacağım." diyip omuz silktim, bu saçma şeyi neden yapıyordum bilmiyorum. Ama uymuştum birkez jungkook'a işte, ve bir de anneme.
Jungkook:tamam.
Heycanla yatağa oturup valizime ilerleyen bana baktı, ardından yanıma hızla gelip eğildi. Ne yaptığını anladığımda göz devirip ayağı kalktım.
Benim için içlerinden bir tane seçecekti akllı çocuk. Eh, madem bir kere görüyorum. Tam göreyim diyor sanırım, oda haklıydı aslında bir yandan ama işte biriyle bir olmak kolay birşey değildi.
"Tamam, bekle burada."
Jungkook:tam burada bekliyorum sevgilim.
Yerinde dikilip dudaklarını ısırdığında gülerek bonyoya ilerledim.
Jungkook:burda da giyinebilirdin ama, neyse.
"Şansını zorlama istersen jeon." dedim kapıyı kilitlerken. Seçtiği geceliğe bakıp yavaş yavaş heyecandan titremeye başlayan elimdeki geceliği kenarı koyup üzerimdekileri çıkarttım. Geceliği giyip aynaya baktığımda bu salak heycanımın içimden gitmesi için kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...