Badgirl evet harika! Ağzımı sikeyim.
Badbunny ben yaparım 👅👌
Badgirl iğrençsin!
Badbunny soo bin.. Senin olman aklım almıyor. Vücudun mükemmel.
Badgirl bak bugüne kadar konuştuk. Lütfen kimseye söyleme olur mu?
Badbunny ımm tabiki söylemem.
Badgirl ciddimisin?
Badbunny evet.
Badgirl karşılığında birşey istemeden hemde?
Badbunny hayır ama.. Çok istiyorsan sevişebiliriz 👅
Badgirl ah lütfen ne olur yapma bunu bana.
Badbunny peki peki. Sadece söylemem kimseye.
Badgirl jeon'u sevdiğimi..
Badbunny onuda söylemem merak etme.
Badgirl peki sen kimsin?
Badbunny bunuda söyleyemem, zamanı var..
Badgirl ama ben sana söyledim! Haksızlık bu 😶
Badbunny fazla ısrar etme. Ayrıca sen söylemedin ben buldum.
Badgirl ımm peki haklısın lanet. 😌
Badbunny sevişelim *-*
Badgirl teşekkür ederim ve.. Siktir git.
Badbunny tamam *-*
Aslına bakarsak sevinmiştim, kimseye söylemeyecekti ve bişey istemiyordu benden. Ve onun kim olduğunu bilmemek iyi oldu. Yine istediğim gibi konuşabilirdim, nede olsa tanımıyordum.
08******:bana gel.
Mesaj kutuma düşen mesaja tıkladığımda şaşırmıştım, neydi bu bir tür sapık.
Kimsiniz?
08*******:benim jungkook.
Omo! Omo buda ne jungkook mu? Bana mesaj attı ama numaram?
Nunaramı nereden buldun?
Minik tatlı tavşan:gevezeliği kes ve hemen bana gel. Konum ******
Neden?
Minik tatlı tavşan:ödev var unuttun mu so bong?
Adım soo bin. Sooo biiiin, sen nasıl bu aklınla liseye kadar geldin anlamış değilim. Yarım akıllı!
Minik tatlı tavşan:sen gel, gelince neyin tam neyin yarım olduğunu sana göstereceğim so bong.
Sıçtık şimdi sıçtık, nasıl böyle cesaretle konuşursun bok beyinli.. Hemen telefonun ekranını kapatıp giyinmek için ayaklandım. Dolabımın karşısına geçip aylak aylak dikilmeye başladım. Ne giymeliyim, ne giymeliyim..
Fazla özen göstermeden günlük kıyafetler giydim. Ne yani düğüne gider gibi gitmemi beklemediniz değil mi? Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım uğraşmadan.
"Bebeklerim ben çıkıyorum."
Soo jin:nereye prensesim?
"Annecim koskoca kız oldum hala prenses diyosun."
Soo jin:ne kadar büyürseniz büyüyün siz benim prenseslerimsiniz.
"Peki sultanım peki. Ben geçen ders çalıştığım çocuk varya onun yanına gidiyorum."
Min joe:bende bendee. Abya benide götüy lüffeen.
"Ama bebeğim abi istermi ki?" sözümü bitirir bitirmez telefonuma mesaj gelmişti.
Minik tatlı tavşan:min joe'yide getir.
Sanırım eve kamera yerleştirdi, zira ona sormuşum gibi dakikasında mesaj atması değişikti..
"Gel bakalım hazırlanalım, abi senin gelmenide istedi."
Min joe:geyçekten mi!!
Kucağımda ve kulağımın dibinde heycanla bağırması ne kadar kulağımı sağır etsede, haline gülümsemeden edemedim.
Soo_bin1 biz hazırızz. 🎉💎
231 beğeni 38 yorum.Hyuna_nana yerin ben onu yer. Nasıl tatlı pislik. 👅💕🌈
Neun_ah oo bu güzeller nereye gitmeye hazırlandı bakalım. 💜💕💎
Saraandsara oha taşlara bak, yalar yutarım. 👅💜💎
Hana_dull ya sizi yerim ben, nasıl güzelsiniz.. 💕💕
Jeongguk18 ben sizi bekliyorum, sen gereksiz burada fotograf paylaşıyorsun.
Eunwoo nasıl yani soo bin?
Diğer yorumlar..
Minik tatlı tavşan:ben seni bekliyorum sen instagramda fotoğraf atıyorsun so bong?
ismim soo bin. Ve ayrıca 2 dakikamı almadı fotoğraf paylaşmak. Geliyorum.
Mesaja cevap verir vermez önümde duran miniğe baktım."Hadi bebeğim gidelim."
Min joe:tamam abya ama beni kucağına aysana.
Karşımda tatlılık yapan miniği nasıl kırabilirdim. Min joe'yi kucağıma alıp dışarı çıktım ve bir taksi çevirdim. Hala dönüyorㅋㅋ tamam iğrençti.
Taksiye bindiğimde min joe'yi tembihliyordum.
"Bak bebeğim uslu dur orda abi bize kızar yoksa, tamam mı?"
Yanağına minik bir öpücük kondurdum, suratına baktığımda gülümseyip kafasını salladı. Beni yeterince üzüyordu, kardeşimi üzmesini istemiyordum ki zaten minicik çocuktu, hemen kırılıyordu.
Yorum ve oy atmayı ihmal etmeyin aşklarıoım. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...