Bol bol yorum istiyooğrüüm. 💜💋
İyi okumlar. 💎
Young jae:Ne diyorsun be sen?
Kaşlarını çattıp hesap sorar bir şekilde konuştuğunda sinirlenmiştim. Far fırçasını sadece gözüne değil kulağında soktu heralde?
"Kusura bakma sadece insanlarla anlaşabiliyorum. Beni anlamakta zorluk çekmen çok normal."
Gözlerini devirip merdivenlerden indi, gelip jeon'un boş olan yanına oturduğunda subliminal mesajını almıştım. Yani aslında 'kalk benim saçımı başımı yol' diyor.
Young jae:ama daha yeni geldim buraya böyle mi ilgi görüyorum?
Malesef dünya dışı varlıklara ilgi göstermiyoruz. Birde sırnaşıyor, sikerim böyle işi. Jeon'un kolundan tutup kaldırmaya çalıştım fakat kalktığım gibi tekrar oturmuştum. Hulk gibi çocuk amına koyayım.
"Kalksana!"
Bağırdığımda kaşlarını havalandırıp yavaşça kalkmıştı, sanırım şaşırdı. Ama bu kız onun yanındayken hiç şaşırmasın, sahiplenici bir kızım ben. Benim olan benimdir senin olan senin. İki elimle kolunu tutup mutfağa sürükledim. Sikeyim iyice çocuklar duymasına döndü ortalık. Jeon mutfak!
Jungkook:ne oldu so bin?
"O kızı gezdirirsen seni öldürürüm."
Dediklerim karşısında gülerek kaşlarını havalandırdı, kahkaha atacaktı halime evet az kaldı.
Jungkook:kıskandığında çok cazgır oluyorsun cidden.
Kahkaha atarak söylediği şeye kaşlarımı çattım, komik mi? Hayır.
"Ben gülmüyorum."
Hala kaşlarım çatık karşımda karnını tuta tuta kahkaha atan jeon'a bakıyordum. Nasıl da eğleniyor.
Jungkook:ah, tamam. İyiyim, ama şey. Young jae'ye söz verdim.
"Umrumda değil."
Ellerimi göğsümde birleştirip ayağımı ritimle yere vurmaya başladım. Tek kaşımı havada hala jeon'a bakıyordum. Halime gülümseyip kısaca etrafa göz gezdirip yine bana baktı.
Jungkook:min joe tamamen sana çekmiş.
Hayretle başını aşağı yukarı salladı. Halime baktığımda cidden sinirlenince min joe'nin yaptığı hareketin aynısını yapmıştım. Kendime geldip, üzerimi sirkeleyerek düzenlendim. Saçlarımı arkaya atıp konuşmaya başladım.
"Konu bu değil."
Dudak içimi ısırıp sinirle nefes verdim, o kıza aşırı sinir oldum. İşin gerçeği çakma sarışından daha yakın olacaktı jeon'a nede olsa kuzeni ve burada kalacak. Belki jeon duştan çıktıntan sonra onu dikizleyip çıplak bedeninden akan suları görecekti, kaslarını omuzlarını, her yerini her yerini!
Belki banyoda young jae duş alırken jeon içerde olmadığını sanarak(!) içeri girecek sonra kızın havlusu aniden kayıp herşeyini göz önüne serecekti ve jeon'a baka kalacaktı. Zaten koca koca..
Belki gecenin bir yarısı korkuyorum ayağına jeon'un yanına yatıp sarılacaktı. Ah tanrım! Olamaz! Kafamı sallayıp bu tür salak düşünceleri aklımdan atmaya çalıştım.
Jungkook:konumuz benim senden hoşlanıyor olmam ve senden başkasına kör olmam. Haklısın.
Kafamı kaldırdığımda jeon tam dibimde duruyordu. Gülümseyerek suratımın her bir yerinde bakışlarını gezdiriyordu. Bende gülümseyip suratını ellerim arasına alıp yanağını okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...