İyi okumalar. 💎
Atılan konuma geldiğimizde koca bir ev bizi karşılamıştı. Zaten ne beklenirki, siktiredip evin dış kapısından içeri girdim. Kapıya tıklatıp beklediğimde kapıyı minik bir çocuk açmıştı. Aigoo çok şekerdi.
Eun kyu:hoş deldiniz.
Sıcak gülümsemesiyle bizi karşılaması cidden, çok şekerdi. İyide jeon'un kardeşi mi vardı, olabilir miydi? Küçük çocuğa hayranlıkla bakarken, kapı ardına kadar açılmıştı. Kafamı kaldırdığımda jeon bana bakıyordu. Bakışlarımı tekrar minik çocuga çevirdim.
"Hoş bulduk küçük adam."
Elimle yanağını okşayıp, minik bir öpücük kondurdum. Doğrulup jeon'a baktığımda konuştu sonunda.
Jungkook:kapıda dikilmeyi planlamıyosun umarım?
"Huh? Tamam gel bakalım küçük hanım."
Min joe elimi tutunca diğer miniğide elimi uzattım oda elimi tutunca evin içine girdim.
Mi hi:oh hoş geldin güzel kızım.
Başımı sesin geldiği yere çevirdim. Karşımda oldukça güzel bir kadın vardı.
"Huh? Hoşbulduk efendim."
İlk önce şaşırsamda karşısında gülümseyerek saygıyla eğildim. Min joe'de beni taklit ederek eğilmişti, haline gülmeden edemedim.
Jungkook:odam yukarda.
Eliyle merdivenleri işaret etmişti. Dejavu?
Mi hi:siz güzelce çalışın ben size birşeyler hazırlayacağım tamamı güzellerim.
Kadın mutfağa girerken gerçekten dejavu yaşamıştım. Bekletmeden hemen merdivenlere yönelip çıkmaya başladım jeon'da arkamdan geliyordu. Odasına girdim, gayet güzel dizayn edilmişti. Zevki her zaman güzeldi jeon'un..
Kapının kapanma sesini duyduğumda arkama dönüp mükemmel başyapıt, jeon jungkook'a bakmıştım.
"Min joe nerede?"
Aklımdaki şeyler tamamen farklıyken ağzımdan çıkanlar nasıl bunlar olur?
Jungkook:eun kyu ile odada oynamaya gittiler sanırım.
Kafamı sallayıp anladığımı belirten mırıltılar çıkardım ve üzerimdeki kot ceketi çıkarıp yatağın kenarına koydum.
"Evet başlayalım."
Üzerime yavaş yavaş gelmeye başlayınca gerilmeye başladım. Tam dibimde durduğu sırada geri adım attımak için yeltendim fakat, diz kapağımın arkası yatağın kenarına çarpmasıyla yatağa oturur vaziyette düşmüşmeme sebep olmuştu.
Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda sırıtıyordu."Ne yapıyorsun jeon?"
Eğilip yüzlerimizi hizaladı, yavaş yavaş yaklaşmaya başlayınca içimden neler saydırıyordum neler.
Jungkook:sadece.. Laptop'ı alacaktım.
Arkamda olan laptop'ı alıp yerde duran masaya koydu. Tabiki anın verdiği heyecanla nefeslerim birbirine karışmış ve kendime gelmeye çalışıyordum.
Jungkook:daha ne kadar orada oturacaksın?
Gülerek söylediği şeyle kendime gelmiştim. Yatakta biraz zıplayıp konuşmaya başladım.
"Sadece.. Rahatmış."
Yataktan kalkıp jeon'un yanına oturdum. Ama hala götümde atan kalbime engel olamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...