mutlu sonsuzluk

8.2K 435 201
                                    

İyi okumalar. 💎

1 yıl sonra..

Jeongguk18

En değerli varlıklarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En değerli varlıklarım. ❤🌿 Can eşim ve minik bebeğimiz. ❤ @Soo_bin

Soo_bin1 ve diğer 5.701 kişi beğendi.

830 yorumun tümünü gör..

~~

Jungkook: her an doğum olabilir yani?

Doktor: evet bay jeon, bebeğinizin biraz haylaz gibi. Gece doğum olabilir diye şüpheleniyorum.

Jungkook: peki, biz hazırız her saat için. Önceden tatbikat yaptık.

Sevgilime gülümseyip doktora çevirdim başımı.

"Bebeğimizin sağlık durumu iyi değil mi?"

Doktor: önceki kontroller de bir sorun yoktu, bir ultrason çekelim kontrol edelim yeniden.

Başımı sallayıp sedyeye uzandım, göbeğimi açıp soğuk jelin göbeğime yayılmasını izledim. Doktorumu bilerek kadın seçmişti jeon.

Malum o ve onun kıskançlığı asla sona ermemişti.

Doktor: gayet sağlıklı bebeğiniz, görmek ister misiniz?

Hala ilk günkü gibi heyecanlanıyordum. Başımı sallayıp gülümseyerek doktora baktığımda ekranı biraz çevirip görüş alanıma girmesini sağlamıştı.

Jungkook: tanrım! Kalbinin sesine bak sevgilim. Oh, Minnacık bir bebek.

Jungkook sevgiyle makinaya bakarken haline gülmüştüm, bebeğimiz olacağını öğrendiğinde havalara uçmuştu. Ciddi manada havada uçtu yani.

Hayatım jeon'la sevgili olduktan sonra-kavgaları saymazsak-çok iyi ilerlemişti.

Bana bakmayacağını düşündüğüm adamla evlenmiştim resmen, ve bebeğimiz oluyordu.

Doktor: en ufak bir sancıda hastaneye gelin.

Göbeğimdeki jeli silerken konuştu doktor, kafamı sallayıp üzerimi düzelttim ve sedyeden sevgilimin yardımıyla kalktım.

Hamilelik zordu, her yerim şişmişti. Ve çirkin gözüküyordum sanki.

~~

fire ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin