Bakınız oy ve yorum gelince yazar sizden bölüm esirgemiyor. Oy ve yorumlarınız benim için motivasyon kaynağı aşklarım. 💜 ne kadar oy ve yorum o kadar hızlı bölüm. Bu arada bugün 3 bölüm attım kıymetinizi bilin. 😘
İyi okumalar. 💎
"Kızlar bara gidelim mi?
Teklif ettiğim şeyle kızların hepsi şaşkınca bana bakmıştı.
Hana:hayırdır? Sen hiç teklif etmezdin bar'a gitmeyi?
Haklıydı sevmezdim, leş gibi sigara kokuyordu ve her yerde sevişen insanlar vardı. Ama bugünlük olgun olmayı deneyecektim, en ağırlarında içki içmekle başlayacağım.
"Olgun olmaya karar verdim."
Dediğim şeyle hepsi birlikte gülmeye başladılar. Ne çok mu komik? Dantelli giyen kadınlar ağır içkiler içiyordu.
Neun:aşkım içki içmekle olgun mu olunuyor?
"Karışmayın işte hadi gidelim?"
Ayağa kalkıp kızlarla olan evimdeki odama gidip üzerime birşeyler bakmaya başladım. Madem ağır içkiler içecektim kıyafetimde olgun olmalıydı?
Duş alıp üzerimi giyindim, saçlarıma fön çekip hafif makyaj yaptım. Aşağı indiğimde kızların hepsi ıslık çalarak beni baştan aşağı süzdüler.
Bir tur podyum yürüyüşümü sergiledikten sonra durdum.
"Nasılım?"
Neun:bir yıldız kaydı sanki?
Hana-sara:OMG!
Hyuna:kız so bin sen neymişsin?
"Ah beğenmenize sevindim bebeklerim."
Saçlarımı hafif arkaya atıp koltuklardan birine oturdum. Aslında korkuyordum, gitmek istemiyordum. Bir yandanda denemekten zarar gelmezdi diye düşünüyordum. Kızlar hazırlanmaya çıkmıştı, bende salak salak oturuyordum koltukta. Gitmeden önce günlük dozumu almak adına açıp biraz çizgifilm izledim.
Sara:bu mu olgun kız? Çizgifilm izliyor.
Merdivenden inerken alayla güldü sara, kendini yanıma attı, arada sinirimi bozabiliyordu ama sara'yı severdim.
"Bu gece olgun olacak, becerirse yarın devam edecek. Ama şuan aynı so bin hattımızda."
Açıkladığımda gülümseyerek kafasını salladı. Tekrar önümde oynayan johnny bravo'yu izlemeye koyuldum. Aslında johnny jeon'a benziyordu. Her gördüğü güzel kızı düşürmeye çalışıyordu ama bir tek farkları var. Jungkook düşürüyor, johnny düşüremiyordu. Zavallı johnny..
Neun:biz hazırıızzz.
Kızlara baktığımda hepsi taş gibi hatunlar olmuştu. Gerçi onlar her zaman öyleydi, dikkat etmeyen bir bendim. Eminim metabolizmam hızlı çalışmasaydın şişmancık bir kızda olurdum. Sana minnettarım metabolizmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictiontamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...