Bol bol yorum istiyorum. 💋
İyi okumalar 💎
Telefonu elimden bırakır bırakmaz yüzümdeki salak gülümsemeyle dolabıma ilerledim. Yat zıbar yemeğimi yiyip hemen uyumam lazımdı, başımın ebesini ağlattı yürüyen estetik.
Kızı hatırladıkça aklıma kötü şeyler geliyordu, o yüzden en iyisi yemek yiyip uyumak. Tişörtümün eteklerinden tutup çıkaracağım sırada kapıdan içeri biri girdi.
Sojin:sabahdan beri seni arıyorum.
"Aynı eviniz içindeyiz anne."
Sojin:bir yerinde durduğun mu var?
"Ne vardı bebeğim?"
Sojin:sana sormak lazım, ne bu enerji dolu haller?
Cin gibi kadın valla bağ demeden bağcıları anlıyor.
"Ihm, normal halim işte ne var?"
Koluma vurup yatağa sürükledi bedenimi. Yatağa oturduğunda heycanlı heyecanlı bana bakıyordu. Bu onun lugatın'da 'hemen anlat çatlayacağım yoksa' demekti.
"İnanamayacaksın anne!"
Heyecanla ellerimi alkış yapıp tamamen anneme çevirdim bedenimi, yatakta bağdaş kurdum. Anlatma moduma geçiş yaptım, huh.
Sojin:çatlatma da anlat.
"Jeon'la sevgili olduk!"
İlk şaşırıp sonra seviçle çığlık atmıştı, annecim ne yapıyorsun? Omuzlarımdan tutup beni kendine çekip sarıldı. Bende kollarımı anneme dolayıp sevinçle çığlık atmaya başladım. Ben çığlık atınca annemde bana katılmıştı.
Shik hyun:ne bu gürültü?
Biz ne ara ayağa kalkmış bir birimize sarılırken çığlık ata ata zıplamaya başladık? Anne bana ne yapyorsun böyle? Babam başını kapıdan hafif çıkarmış garip garip bize bakıyordu.
Sojin:hiç, hiç birşey yok.
Shik hyun:neden deli gibi bağırıyorsunuz o halde?
Sojin:hayatım sen aşağı in ben geliyorum. Anlatacağım sana.
Babam odadan çıktıktan sonra şokla anneme baktım.
"Sakın anne."
Sojin:saçmalama, tabiki anlatmayacağım. Ama bir şey demesem burada kalacaktı.
"Akıllı kadın seni!"
Hala birbirimeşze gülerek bakarken annemin sırıtışı bir garipleşmişti. Kesin bir şey sor-
Sojin:peki, aranızda bir şey oldu mu?
Tükürüm boğazıma kaçmıştı, sen ne dediğinin farkında mısın anne? Öksürmeye devam ederken annem sırtıma hafif hafif vurmaya başladı. Doğrulup kendine geldiğimde hala sırıtarak bana bakıyordu. Ben ise düz ifademle başka tarafla bakıyordum. Omzunu omzuma vurup gülünce çüş artık dedim.
"Bir şey olmadı anne."
Yatağımdaki kitaplarımı toplamaya başladım.
Sojin:neden olmadı?
Ya sen ne biçim annesin? Milletin annesi kendini elletme der, benim annem nasıl olmadı diyor. Tanrım.
"Öhh anne."
Sojin:ay ne kadar sıkıcısın so bin.
"Sende ne kadar fıkır fıkırsın anne."
Sojin:neyse ilerki zamanlara bakarız artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fire ° jjk
Fanfictamamlamdı Soo Bin, sahte hesabından Jungkook'un postuna sürekli yorum yapar ve Jungkook'un ilgisini çeker. Jungkook sahte bir hesap açarak kendisine yorum atan kıza mesaj atar, kim olduğunu öğrendiğinde ise şoka uğrar. Başlangıç tarihi:25.12.2018 ...