bar

12K 624 117
                                    

İyi okumalar. 💎

"Evvet kızlarım şimdi hazırlanıp geliyorum."

Bi hışımla odama çıkıp hemen yiyeceklerini ayarlayıp giyinmeye başladım. Birde makyaj yaptım. Açıkcası üşenirim yapmaya demiştim ama çok iyi makyaj yaparım. Nsfw hesabım için bir çok çekildim fakat artık atamam çünkü bir casusum var ㅋㅋ

Hazırlandım ve aşağı kızların yanına gitmeye koyuldum.

"Hellööğ evvet karşınızda yeni soo bin."

saçlarım da açık ve dalgalıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

saçlarım da açık ve dalgalıydı. Makyajım da;

Sanırım yetenekliydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanırım yetenekliydim. Diyorum ya sadece aşkta kaybeden tarafım ㅋㅋ

Sara: tanrım soo biin. Harikasın bebeğim inana benim bile beceresim geldi.

Hyuna: Yuh bu kadarını bende beklemiyordum. Sikerim yerim seni 👅

Neun: ya kız senin götünü yerim bu nasıl güzellik. Eskiden de güzeldin şimdide.

Hana: kız yelloz neden güzel oldun?

Bayık gözlerle bana bakan hana mırıldandı. Sonra ardıdan büyük bi kahkaha patlattık hepimiz. Çok seviyordum onları..

"O zaman lets gooo."

Hana-sara-hyuna-naeun: yeeeyy!  Lets goo.

_____

Bar'a adım attığım sırada yüzüme çarpan sigara ve alkol kokusu migdemi bulandırsada yoluma azimle devam ettim barmen'in olduğu tarafa doğru ilerleyip ordaki malasalara oturduk acayip heyecanlıydım, halbuki daha jeon'u göremedim bile.

"Nerde bu çocuk?"

Neun: ah be zalim yoongi, yaktın be beni.

Sesinden anladığım kadarıyla bulmuştu onları. Hemen baktığı tarafa bakarak jeon'u aramaya başladım fakat hepsi ordaydı ama jeon hariç neden? Biraz daha bakındıktan sonra kızlara döndüm.

"Bu çocuk nerde ya?"

Sara: ımm..  Belki işi derindir bilemeyiz.

Kaşlarıyla işaret ettiği yere baktığımda bir kızla öpüşüyordu. Pıt-pıt değilde pat-küt oldu bu sefer kalbim. Gözlerimin dolduğunu görüntümün bulanıklaşmasıyla anladım. Ve hemen olduğum yerden kalkıp hava almaya çıktım. Kızların hepsi kendi halinde içeride otururken ben dışarıda nefes almak için çaba harcıyorum fakat nefes alamamak hava kirliliğinden değildi bunu biliyordum.

Gözlerim bulanık gördüğü için yürüdüğüm yeri pek seçemesemde yürüyordum işte. Neden bu kadar üzüldüğümü de anlamoş değilim ne zaman bu kadar aşık olmuştum ona bilmiyorum. Tek bildigim şuan yerin dibinde olmak, tek olmak ve tonlarca yemek yemek.

Jackson: a oww bir kedicik yolunu şaşırmış olmalı yardım edelim beyler.

Sayısını sayamadığım adamlar üzerime doğru gelmeye başlayınca arka arka gitmeye başladım. Ayağım taşa takılıp yere düşmeseydim kurtulabilirsin bence.

"Ne istiyosunuz? Kimsiziniz siz? Rahat bırakın beni."

Jackson: noow olmaz seni nasıl bırakırız bulmuşuz bir afeti. Grup mu yoksa tek tek mi?

"Ne!  Neden bahsediyorsunuz siz lütfen defolup gidin yoksa.."

Jackson: yoksa..... Ne o bize karşı gelebileceğini mi sanıyprsun?

Adam haklıydı. Ben bu adamların birak hepsini,  bir adamın yasını bile dövemem anlaşıldı. Sikicekler.

"İstemiyorum. Bence bu yeterli bir sebep beni bırakmanız için."

Jackson: ama benim için yeterli degil. Buraya geldiysen illa birine oruspuluk yapmaya gelmişsindir. Neden o biz olmayalım ha?

"Saçmalamayı- imdaaat yardım edin!!  Adam öldürüyolar imdaatt."

Koşmak ve bağırmak ikisi bir arada inanın hiç kolay değil. Bir ümit biri beni kurtarır sanıyordum ama tabiki dizilerdeki gibi olmadı. Beni kurtaran prens çıkmadı. Çıkmaz sokağa gelmiştim. Sonum böyle olsun istemezdim. Anne-baba-min joe sizi çok seviyorum. Çıkacak yerim kalmamıştı kapana kısıldım, hemde kendi ellerimle..

Adam bana yaklaşmaya çalıltıkca yumruk atarak uzaklaştırmaya çalışıyordum.

Jackson: bu kada oyun yeter bence bebeğim ha? Tutun.

İki adamın beni tutmasıyla tamamen etkisiz eleman olmuştum. Sanki ellerim serbestlen çok etkiliydi..

Ümitsizce bağırıyordum beni kurtarmaları için. Ama ne gelen vardı ne giden..

Jackson:noldu bebeğim sustun. Anladın değil mi? Kimse seni benim elimden alamaz. İşimizi halledelim ha?

Konuşmamaya yemin etmiş gibiydim aalak salak yüzüne bakıyordum sanırım dilim içime kaçtı.

Jungkook: a oww bakın burda kim var?

Birden tanıdık gelen sesle karşıya baktım. Tam karşımda, şuan tam karşımda jeon vardı. Ama o kızla yiyişiyordu daha demin inanın bi ara kurtulamayacağım sanmıştım. Şükürler olsun..

Jackson: vay vay jeon görüşmeyeli uzun zaman oldu.

fire ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin