çocukluk albümü

9.2K 577 329
                                    

Bol bol yorum istiyorum. 💋

İyi okumalar. 💎

Min joe:şen rahatmışın eun kyu?

Şevkatle karşısındaki çocuğa bakan miniğime baktığımda gülmeden edemedim, yahu ben bu çocuğu yerim. Nasılda düşünüyor pek sevgili arkadaşını(!)

Eun kyu masumca başını sallayıp min joe'ye gülümsedi. Mutfakta olan olaydan sonra yaklaşık 15 dakika halime gülmüştü jeon. Şuan ise hepimiz salonda oturmuş jeon'un annesini bekliyorduk.

Jeon ne kadar istemesede küçüklük fotoğraflarına bakmamızı, ben çok merak ediyordum. Zor da olsa onu susturmuştum.

Sağ tarafımda jeon duruyordu sol tarafım boştu jeon'un annesinin oturması için. Eun kyu ve min joe karşı koltukta oturuyordu. Yandaki koltukta da yürüyen estetik oturuyordu. Onu fazla takmamaya çalışıyordum ama kuzeni olmasından istifa edip jeon'a yaklaşıyordu. Gelde saçını başını yolma.

Mi-hi:evet, getirdim işte.

Gülerek salona giren mi-hi teyzeyi görünce gülmeden edememiştim. Hemen gelip yanıma oturdu, elinde 3 tane koca boy albüm vardı. Tanrım! Çok eğlenceli olacak.

Ellerimi sıvazlayıp gülümsediğimde yanımdaki jeon'a baktım annesinin elindeki albümlere bakıyordu. Cidden çok eğlenecektim. Bakışları beni bulduğunda gülümseyip omuzlarımı ve kaşlarımı anlık kaldırıp indirdim. Önüme döndüğümde mi-hi teyze çoktan albümü açmıştı. Jeon'un bebeklik hallerini gördüğümde hayran hayran bakmaya başladım. Tanrım! Bebekken bile çok şirinmiş, yerim.

"Ya, çok tatlı."

Kelimler ağzımdan istemsizce çıkıyordu, çünkü fotograflardaki jeon çok şekerdi. Ve anlaşıldığı üzre çocukları severdim.

Mi-hi:birde bize sor, o zaman istediği arabayı alamadığımız için bize kızmıştı. Kaşlarına baksana, nasıl da çatmış.

Annesi açıkladığında otuz iki diş gülmeden edemedim, sinirli olmasına rağmen çok şirin gözüküyordu.

Bir arka sayfayı çevirdiğinde uyurken bir fotoğrafı vardı, çok.. Çok masum duruyordu. Hayranlıkla önümdeki fotografa bakıyordum.

Mi-hi:bu gün de kaybolmuştu. Tatildeyik ve oralar çok kalabalık yerlerdi. Bian elini bıraktığımda ortadan kaybolmuştu. Şükürler olsun ki küçük bi kasabaydı hemen bumuştuk. Çok ağladığı içinde uykusu gelmiş hemen uyumuştu.

Açıkladığında açıkcası üzülmüştüm, küçüçük çocuktu ve kötü birşey gelebilirdi başına. Nasıl masum uyuyorsun sen öyle papucumun badboy'u.

...

Yarım saattir önümüzdeki albüme bakıyorduk ve çok komik hallerini görmüştüm. Açıkcası çocukluğu baya hareketli geçmişti jeon'un. Gülmekten karnıma ağrılar girmişti, siz düşünün. Baya yaramaz bir çocukmuş anlaşıldığı üzre.

Çikolataya alerjisi varken gizlice çikolatayı yiyip yanaklarına bulaştırdığı halimi dersiniz, düşüp çamura battığı halimi dersiniz her halini görmüştüm. Bu beni çok mutlu etmişti, onun çocukluğunu bilmek gerçekten güzeldi. Onu daha çok tanımak istiyordum, biliyorum nankörüm istedikçe istiyordum ama ne yapayım konu jeon olunca böyleyim.

Sayfayı çevirdiğinde çıkan fotografa baktığımda gözlerimi pörtletmiştim sanırım 5 yada 4 yaşındaki haliydi ama çılak olduğunu değiştirmiyordu bu. Herşeyi ortadaydı resmen, gülmemek için dudağımı ısırıyordum ama olmuyordu. Kendimi sıkmaktan gözümden yaş gelmişti.

fire ° jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin