7.

332 18 0
                                    

V domově bylo na dnešek naplánované zdobení perníčky a podobně. Děti si kluky hodně oblíbily a když je viděly, tak se k nim hned nahrnuly. ,,Lili už máš šaty?" zeptala se mě Elen. ,,už jsem se na nějaké byla podívat, ale žádné se mi nelíbily" trochu jsem se zamračila nad vzpomínkou na ty hrůzy, co mi prodavačky ukázaly. ,,jaké máte barvy?" zeptala se pro změnu Lee. ,,na herectví máme černou a bílou. Na tanec růžovou a červenou" zakroutila jsem hlavou. Výběr barev na tanec se mi vůbec nelíbil... ,,víte o tom, se přesně za měsíc a tři dny jsou Vánoce?" zamyslel se Ronny. ,,kde vůbec budeš trávit Vánoce?" otočil se ke mně Michael, když všichni šli ke stolům, kde byly nachystané táci s cukrovím. ,,já Vánoce neslavím už pár let" pousmála jsem se. ,,cože? Děláš si srandu?" otevřel nevěřícně pusu. ,,nedělám. Hned, jak jsme se odstěhovaly s mamkou z Floridy do New Yorku, tak jsme je slavit přestaly. Tohle budou čtvrté" zamyslela jsem se. ,,to nemůže být pravda. Všichni slaví Vánoce" zamračil se. ,,jak vidíš, tak všichni ne" políbila jsem ho na tvář a šla za ostatními.

,,Tohle jsme my, děti. Tohle je Lee a Elen. Tohle jsou kluci" ukázala na tři perníčky a pak na kluky. ,,a tohle je Lili" ukázala Terezka na poslední. Ten, který měl velké srdíčko. ,,to jsem dělala já" vykřikla Kate. Děti udělaly všechny, kdo patřili do rodiny. ,,je to úžasné" usmála jsem se. Bylo neuvěřitelné, jak rychle a moc si kluky oblíbily. ,,tak to někam vystavíme" vzala to do ruky Lee a dala to na poličku, kde to všichni viděli. ,,Lili budeš tu na Vánoce?" sedla si na můj klín Žofka. ,,nebudu zlatíčko. Musím letět do New Yorku" pohladila jsem ji po tváři. ,,a kluci?" otočil se k nim Samík. ,,my letíme do Sydney" pousmál se Luke. ,,vždyť to je... Šestnáct tisíc kilometrů vzdušnou čarou" zamyslel se Ronny. Vždycky miloval všechny země a ještě víc letadla. ,,jo... Budeme od sebe šestnáct tisíc kilometrů" vydechla jsem. Je to dálka. Podívala jsem se na kluky a taky vypadali, že jim to došlo až teď. ,,tak nesmutněte a pojďte si užívat, dokud jsme všichni spolu" vykřikla Lee a pustila rádio, ze kterého začaly hrát vánoční písničky.

,,doufám, že půjdete na oba moje plesy" prohodila jsem, když jsme šli k autu. ,,to je přece jasný, ne?" objal mě kolem ramen vysmátý Luke. ,,ale ty musíš na ten náš" mrkl na mě Ashton. ,,uvidíme" zazubila jsem se a oni po mně střelili pohledem.

,,napadlo mě, že bys jela s námi do Sydney" prohodil Luke u oběda. ,,jako kdy?" ožila jsem a zamračila se. Celý den jsem byla hrozně unavená. ,,na Vánoce" objasnil mi Ashton. ,,ani náhodou. Poletím do New Yorku" pokroutila jsem hlavou. ,,Lili" založil si ruce na hrudi Michael. ,,je to úžasná nabídka, protože jsem se do Sydney chtěla vždycky podívat, ale fakt ne" usmála jsem se. ,,můžete mě všichni poslouchat?" vyskočil na jeden ze stolů Austin. Všichni ztichli a věnovali mu pozornost, ale já se dál vrtala v jídle. Neměla jsem ani chuť se na něj podívat. ,,všichni čtvrťáci budou mít svůj maturák, stejně jako já a já bych na něj chtěl pozvat jednu výjimečnou holku" mluvil dál. Atmosféra byla napjatá, všichni čekali, koho to vlastně pozve, ale mně to bylo úplně jedno. Všechny holky si špitaly a přály si, aby to byla zrovna ona, ta výjimečná slečna, ale já byla jiná, jako vždy. ,,Lili" ozvalo se jídelnou a já k němu zvedla hlavu. Jeho pohled mi propaloval díru do hlavy. ,,půjdeš se mnou?" pousmál se. Zvedla jsem se od stolu a držela si kamenný výraz. Všichni mě sledovali a čekali, co řeknu. Jediné pohledy, které mi vadily, byly mých přátel. ,,už několikrát jsem ti řekla, co si o tobě myslím. Uvolním místo jiné, která o tebe stojí. Takže ne, nepůjdu" zavrtěla jsem hlavou a odešla z jídelny, kde se mi ulevilo. Všechny pohledy ze mě spadly a já mohla v klidu dýchat. Austina jsem nenáviděla a za žádnou cenu bych s ním nešla na ples. Bylo mi jedno, jak se cítil, když jsem ho odmítla

,,ty jsi odmítla Austina?" vletěla do pokoje Amanda. ,,odmítla" přikývla jsem. ,,jak... Cože?" sedla si na postel. ,,já ho nechci, Am. Nestojím o něj a o jeho blbé kecy" povzdechla jsem si. ,,tak fajn, jsi divná. Ale teď jde o náš ples. Je za týden a my nemáme šaty!" vyhrkla, aby zamluvila její první větu. ,,zítra se jde nakupovat" rozhodla.

,,kluci?" oslovila jsem čtyři kluky v obchodě s obleky a šaty. Všichni čtyři se na mě otočili. Chtěli něco říct, ale sjeli pohledem na šaty, které jsem měla na sobě. Stejná reakce jako u Am. Měla jsem šaty v bílé barvě, které byly nadýchané a vypadaly nádherně. ,,sakra" zašeptal Michael a já zrudla. ,,co tady děláte?" zkusila jsem upoutat jejich pozornost. ,,obleky" vydechl Ashton. ,,že je to kočka?" objevila se vedle mě Am. ,,jdu se převléct" odešla jsem zpátky do kabinky, kde jsem si šaty sundala a oblékla se do normálního oblečení. Oboje šaty už jsem měla vybrané a měla jsem i jedny, kratší, na ples kluků. ,,beru tyhle" podala jsem svoje šaty paní, která mě obskakovala. Ona přikývla a šla s nimi k pokladně. ,,vážně ti slušely" usmál se Luke. ,,děkuju" sklonila jsem hlavu, aby neviděl mé červené tváře.

Celý další týden jsme chystali výzdobu plesu a podobně. Měli jsme pronajatou celou budovu, kde jsme mohli být. ,,Lili bojím se" přišla ke mně Am. Každou chvíli bysme měli mít nástup. Nikoho známého, jako kluky nebo Lee s Elen, jsem nikde neviděla, tak jsem doufala, že tu jsou. ,,já taky, ale zvládneme to, vážně" ruce se mi třásly a myslela jsem, že každou chvíli zkolabuji. Sálem se rozezněla hudba a my si stoupli do dvou řad, jak jsme to nacvičovali. Vždycky šel jeden pár, holka a kluk, a na konci holka udělá otočku s pomocí kluka, s následným stoupnutím do řad. Já byla s Connorem. ,,buď v klidu" zašeptal směrem ke mně. ,,jak můžu být v klidu?" pomalu jsem křičela. ,,prostě se uvolni. Bude to tak lepší" stiskl mi rameno a já přikývla. Na chvíli jsem zavřela oči, které jsem musela hned otevřít, protože jsme šli. Bála jsem se, že se něco stane. Že třeba zakopnu a spadnu, nebo podobně...

Kdo? //CZ FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat