,,chtěli bysme zahrát naší úplně první složenou písničku a tím poděkovat lidem, na kterých nám záleží" ozval se sálem Lukův hlas a pak všechny jejich pohledy zabloudili k našemu stolu. Všichni jsme se zvedli a šli k pódiu. ,,to je i na tebe" přiběhla ke mně Amanda. ,,kam jsi zmizela?" ignorovala jsem její poznámku. ,,celou dobu jsem byla s Hanzem. Dneska nebudu spát u nás. Půjdu k němu" zaradovala se, ale pak přesunula pohled na pódium, když kluci začali hrát.
,,jsme prostě dobří" přišli k nám kluci. ,,jste" zasmála jsem se. Harry zatahal Ashe za rukáv košile, kterou měl na sobě a on se k němu sehnul. Bylo úžasné, jak krásný vztah spolu měli. ,,já už jsem unavený" oznámil mu. ,,Harry" dřepla si před něj An. ,,už půjdeme na hotel, dobře?" usmála se. ,,ale já ještě nechci" založila si ruce na hrudi Lauren. ,,Lau musíme. Jak by ses asi dostala do hotelu?" zamračila se na ni. ,,tak ji tu klidně nechte. Dneska v noci mám volnou druhou postel. Spolubydlící spí jinde" pohladila jsem Lauren po vlasech. ,,ale to nejde" protestovala An. ,,ale jde. Já s Ashem se o ní postaráme" přesvědčovala jsem ji. ,,mami prosím. Ještě si chci normálně zatancovat s Ashtonem" prosila ji Lauren a Ash zvedl obočí nad její poslední větou. ,,jo mami. Postaráme se o ní" objal ji kolem ramen opilý Michael. ,,tak dobře" souhlasila nakonec a Lauren ji objala.
Nakonec odešli všichni kromě Bena a Jacka. Hladina alkoholu stoupala, ale já s Ashem jsme museli zůstat aspoň trochu při smyslech, kvůli Lau. ,,ať tě to ani nenapadne" vzal ji skleničku s alkoholem z ruky. ,,ale notak!" založila si ruce na hrudi. ,,zlato tohle nesmíš" zasmála jsem se a sedla si vedle ní. ,,ale proč vy můžete a já ne?" zamračila se. ,,protože my jsme dospělí" pohladila jsem ji po tváři. ,,slibuji, že až budeš plnoletá, tak se spolu opijeme" zasmála jsem se. ,,Lili!" okřikl mě Ash. ,,beru" zazubila se. ,,nejsi už unavená?" pohladila jsem ji po vlasech. ,,ani ne. Půjdeme tancovat?" zakmitala obočím. Zasmála jsem se a kývla. Zatáhla jsem na parket i ostatní kluky.
,,ne" smála jsem se, když mě chtěl Jack přinutit si s ním dát nějaký alkohol. Nebo to byl Luke. Vážně jsem je v tu chvíli od sebe nedokázala rozeznat! ,,Lili notak" postavil to přede mě a usmál se. Neměl ty ďolíčky typické pro Luka, takže to musel být Jack. ,,tak fajn, ale tohle bude poslední" souhlasila jsem nakonec. Jack se ďábelsky usmál a oba jsme to vypili.
,,Ashton se s někým prý popral" přiběhl k nám Connor. Nikdy nepil, takže byl střízlivý. S Lauren jsme se na sebe podívaly a následovaly Connora ven, kde jsme viděly Ashtona a Austina. Lauren se rozbrečela a běžela za Ashem, kterého objala kolem pasu. ,,co to sakra děláte?" zavrčela jsem a na oba se podívala. ,,Lili" vydechl Austin. ,,ty na mě vůbec nemluv!" křikla jsem na něj. ,,myslím, že je čas jít" rozhodl Luke a já přikývla. ,,půjdu najít Michaela" podívala jsem se Ashovi do očí.
,,už se s nikým prosím neper" povzdechla jsem si, když jsme šli do mého pokoje. Ashton nesl spící Lauren a já měla pořád strach. Strach o něj a o to, že to příště dopadne hůř, protože jsem věděla, že si Ashton nedá říct. ,,tak nehorázně mě štve. Prostě jsem se neudržel" položil Lauren do postele Amandy. ,,děkuju, že ji tu necháš. Uvidíme se ráno" políbil mě na tvář a odešel. Hrozně z něj táhl alkohol, ale to ze mě taky. Zamkla jsem dveře a lehla si do své postele.
Vzbudil mě zvonící telefon. ,,ano?" zachraptěla jsem. ,,promiň, že tě budím, ale máma chce, abysme šli na oběd. I s tebou" oznámil mi Ashton. ,,za jak dlouho?" zvedla jsem se z postele. Lauren ještě spala, takže jsem zašla do koupelny. ,,za půl hodiny vás vyzvednu" zamyslel se. ,,tak fajn" ukončila jsem hovor a zašla do sprchy.
,,děkuji, že jsi jí pohlídala" dala mi ruku na rameno An. ,,až budeš mít děti tak vím, že budeš úžasná máma" ošila jsem se a rozpačitě se na ní usmála. ,,co se děje?" zašeptal mi Ashton do ucha, když si všimnul mého výrazu. ,,někdy ti to řeknu, ale ne teď" povzdechla jsem si. On nejistě přikývl a oba jsme se posadili ke stolu. ,,omlouvám se" zvedla jsem se po chvíli od stolu a vzala hovor od mamky. Musela jsem jít ven, aby to neslyšeli. ,,Ahoj Lili, přijedeš do New Yorku?" zeptala se hned. ,,no kam jinam bych měla jet?" nadzvedla jsem obočí, i když mě nemohla vidět. ,,aha... No..." zněla nejistě. ,,co se děje?" zamračila jsem se. ,,já a Terner jedeme do Thajska a..." ,,děláš si srandu? Jediná chvíle, kdy přijedu domů a ty budeš někde s tím... Člověkem?" skočila jsem ji do řeči. ,,no... Ano" potvrdila mi. ,,aha tak super. Užijte si to" pronesla jsem ironicky a položila to. Byla jsem strašně naštvaná a přitom smutná. Tohle nemůže být možné...
,,co se stalo?" zeptal se mě Ash, když jsem si sedla vedle něj. Nějakou dobu jsem musela zůstat venku, abych se aspoň trochu uklidnila. ,,moje mamka jede s jejím úžasným přítelem do Thajska, takže se nejspíš ani neuvidíme" opřela jsem se o opěrku. ,,a co bude s Vánoci?" zeptala se Lauren, která seděla vedle mě. Ostatní se bavili o něčem jiném,takže nás neslyšeli. ,,zlato já a moje mamka Vánoce neslavíme" pousmála jsem se na ní. ,,taky nemáš tátu, jako my?" Ashton sebou cukl a podíval se na ní. ,,nemám" pousmála jsem se. ,,Lauren buď ticho" sykl na ní Ash. Drkla jsem do něj loktem a zavrtěla hlavou.
,,ne" vydechl otráveně Ash s Lukem. ,,ale ano" založila si ruce na hrudi An, stejně jako Liz s Karen. ,,prosím ne" prosil je Michael a já se tomu jen smála. ,,ale ano a nepřemluvíte nás" zamračila se Karen. ,,ale copak nejste rádi, že budete na blízku svým rodinám?" chytla jsem se se smíchem za srdce, načež jsem si vysloužila nemilé pohledy kluků. Calum s Mali odletěli do Sydney za jejich mamkou. ,,prostě tu budeme celý týden a tečka" zvedla bradu Liz a kluci začali nadávat. Byli vážně velmi nadšení, když jim to řekli. Smrdí z toho ironie.
ČTEŠ
Kdo? //CZ FF ✔
FanfictionPředstavovali jste si někdy, že byste mohli mít aspoň na jeden den život někoho jiného? Já ano a doufala jsem, že se mi to jednou povede, protože uťáplý život šedé myši ze střední školy jsem nechtěla. Chtěla jsem být něčím výjimečná a to se mi nikdy...