,,Austine" vyjekla jsem, zvedla se z postele a přitom si omotávala kolem těla jednu z dek. ,,co je?" zachraptěl a zvedl se do sedu. Jeho svaly na břiše se zatnuly při každém jeho pohybu. ,,jak se to jako stalo?" šílela jsem. ,,co tak vyvádíš? Panna jsi rozhodně nebyla" protáhl se. ,,ty jsi takový debil! Tak moc tě nesnáším!" zakřičela jsem na něj, vzala si ze země svoje oblečení a zavřela se v koupelně, kde jsem se rozbrečela. Aspoň svoje poprvé s klukem jsem si chtěla pamatovat. A teď se probudím vedle kluka, kterého nesnáším s tím, že jsme spolu spali.
,,to jsi z toho vážně tolik na větvi?" zašklebil se Austin a dal si ruce za hlavu. ,,trhni si" odešla jsem z pokoje, ve kterém jsem se probudila. Byla jsem tak naštvaná a přitom smutná. Tohle se prostě nemělo stát... ,,Lili co tu ještě děláš?" zívl si Michael, který vstával z gauče. Hned vedle, na křesle, spal Ash. ,,usnula jsem v jednom z pokojů" zalhala jsem mu a začala se smát, když drbnul do Ashe a ten spadl na zem.
Na intr jsme došli společně. ,,mějte se" pousmála jsem se a odešla ke svému pokoji hned po tom, co mě oba objali. Zaskočilo mě to, ale nedělala jsem si s tím starosti. Měla jsem na práci přemýšlet nad něčím jiným... ,,kde jsi pro Boha spala?" zeptala se mě Amanda hned, jak jsem zavřela dveře pokoje. ,,omylem jsem se vyspala s Austinem" otočila jsem se k ní. ,,jako s tím Austinem? Jaký byl?" rozzářila se. ,,jo, s tím. Já nevím. Vůbec nic si nepamatuji. Když bych byla při smyslech, tak bych to zarazila" dala jsem si obličej do dlaní, když jsem dosedla na postel. ,,notak Lili. Bude to v pohodě. O nic přece nejde" dala mi ruku na rameno, když si sedla vedle mě. Opak byl ale pravdou. Šlo o hodně.
,,budeš mě ignorovat pořád?" opřel se o skříňky Austin. Byl čtvrtek a já na něj od soboty nepromluvila. ,,pokud vím, tak ses nebránila, tak nevím, co tě žere" zkoušel to dál. ,,doufám, že jsi spokojený a máš kompletní seznam!" zlostně jsem zabouchla skříňku a odešla. Byla jsem na něj naštvaná víc, než v sobotu. Blbeček.
,,Lili! Tobě to vůbec nejde" povzdechla si učitelka tance. ,,já vím. Balet mi nikdy nešel" sundala jsem si piškoty. Bolely mě z nich neskutečně nohy. ,,budeš muset víc trénovat, nebo maturitou neprojdeš" odešla z prázdné učebny. ,,to vím taky" vzala jsem si všechny věci a šla ke skříňce. ,,sakra" hodila jsem tašku do skříňky společně s piškoty. ,,co se děje?" zasmál se Michael. ,,ten podělaný balet mi vůbec nejde! Když nedám balet, nedám maturitu" skříňku jsem zase zavřela a vzala si tašku s věcmi. Musela jsem na zkoušku divadla, takže jsem se nestihla ani převléknout. ,,ty to zvládneš, já ti věřím" povzbudivě se na mě usmál. ,,děkuju, ale musím běžet. Uvidíme se potom" políbila jsem ho na tvář a šla na druhou stranu školy.
,,ve středu je to pečení cukroví, přijdeš?" zeptala se mě Lee, když jsem přišla do domova. ,,mám přednášku, takže přijdu později" zvedla jsem do náruče malou Terezku, když mě objala. ,,děti už se na to těší" vlídně se usmála. ,,půjdeme ven?" zeptala se a všichni začali křičet souhlasnou odpověď. Pomohla jsem jim do oblečení a společně jsme vyšli na velkou zahradu, kde se k nám připojila Elen. ,,takže ty jsi mě pozvala na tvoje maturitní plesy jo?" dojatě se usmála. ,,samozřejmě. Ty a Lee jste pro mě jako mamky" políbila jsem ji na tvář. ,,jak to vůbec zvládáš? Maturovat z dvou oborů není žádná sranda" starostlivě se zamračila a já ji začala povídat o tom, že se to zvládnout dá, když vám lidé vychází vstříc.
,,sakra" zaklela jsem potichu, když už jsem po několikáté málem spadla při piruetě. Bylo sedm ráno a já už asi hodinu cvičila balet, který mi pořád nešel. ,,koukám, že ti to fakt jde" ozval se tichem Ashtonův vysmátý hlas. ,,díky za podporu" chtěla jsem si sundat piškoty, ale Ashtonovy ruce mě zastavily. ,,počkej. Zkus to znovu, pomůžu ti. Moje sestra, když byla malá, tak se učila" narovnala jsem se a pochybovačně se na něj podívala. ,,věř mi trochu" zasmál se a dal mi ruce na pas. Na mých rukách se objevila husina a já nejistě přikývla. Udělala jsem znovu piruetu a vnímala jen Ashtonovy ruce. ,,dokázala jsi to" zazubil se Ashton a odstoupil ode mě, když jsem znovu došlápla na nohy. ,,díky tobě" vydechla jsem a vděčně se na něj podívala. ,,Michael mi o tom říkal. Zvládneš obě maturity, jsem si tím jistý" pohladil mě klouby na prstech po tváři. Začervenala jsem se a aby to neviděl, tak jsem sklonila hlavu. ,,budu muset jít, s klukama chceme ještě něco zkusit. Jdeš se mnou?" kývl ke dveřím. ,,asi jo. Dneska už toho víc nezvládnu" povzdechla jsem si a sundala si piškoty. Vzala jsem si je do ruky, pobrala si zbytek věcí a následovala ho.
Celý den jsem musela myslet na to, jak jsou kluci sakra dobří. Byli sehraní a šlo jim to. Nevěděla jsem, že jediný Ashton umí hrát na bicí. ,,co tu sakra děláš?" vyjekla jsem, když jsem uviděla stát Austina před učebnou herectví. ,,čekám na hodinu?" zvedl obočí. ,,ty nechodíš na herectví" konstatovala jsem a založila si ruce na hrudi. On ke mně přistoupil a sehnul se k mému uchu. Cítila jsem jeho horký dech na krku. ,,teď už jo" zašeptal a o kousek se odtáhl. Projela mnou vlna elektřiny. ,,dneska je u nás párty. Myslím, že se to můžeme zopakovat" namotal si pramínek mých vlasů na prst. Krev ve mně vřela a já se neudržela. Vrazila jsem mu facku tak silnou, že mě brněla ruka. ,,ještě jednou a neskončí to jenom u facky" zavrčela jsem na něj a zašla do učebny, kde byli jen dva kluci. Vždycky jsem si říkala, že není možné, aby kluci chodili na herectví, ale teď se divím, jak dobří jsou. Se zlostí jsem se posadila na jednu ze židlí a snažila se nevnímat fakt, že si Austin sedl za mě. ,,abys věděla, tak kompletní seznam ještě nemám" zašeptal mi do ucha. Zatnula jsem pěsti, zvedla se a sedla si na druhou stranu učebny.
ČTEŠ
Kdo? //CZ FF ✔
FanfikcePředstavovali jste si někdy, že byste mohli mít aspoň na jeden den život někoho jiného? Já ano a doufala jsem, že se mi to jednou povede, protože uťáplý život šedé myši ze střední školy jsem nechtěla. Chtěla jsem být něčím výjimečná a to se mi nikdy...