6.

348 15 0
                                    

Nejsem na tohle připravená. Trauma z minulosti mi to neumožňovaly... Odstrčila jsem ho od sebe tak prudce, že zavrávoral a málem spadl. ,,tohle už nikdy nedělej, rozumíš? Nestojím o tvoje hloupé řeči, které říkáš těm naivním holkám, které s tebou spí. Na tohle mě nedostaneš" odešla jsem od něj. ,,neudělal jsem to jen tak! Budu to zkoušet dál" zakřičel za mnou, ale já dělala, že to neslyším.

Lehla jsem si na zem v učebně tance. Bylo ráno a já zase zkoušela balet. Od piškot jsem měla otlačené a bolavé nohy tak, že jsem myslela, že už si na ně nešlápnu. ,,já to nedám" dala jsem si dlaně na obličej a vydechla. ,,ale dáš" ozval se nade mnou hlas Connora. Sundala jsem si ruce z obličeje a přijala jeho nastavenou dlaň, kterou mi nabízel. Zvedl mě ze země a o krok odstoupil. ,,já jsem kluk a zvládám to, takže nebudeš výjimkou. Já ti věřím. Zkusíme spolu to, co jsme dělali na hodině, dobře?" opatrně jsem přikývla a upřímně se bála, že mu ublížím.

Díky Connorovi jsem si víc věřila. Hned po přednášce mě vyzvedli kluci a společně jsme jeli do domova. Pořád jsem byla zabraná do myšlenek, co to mělo znamenat s Austinem. Nešlo mi do hlavy, proč to udělal a ani jsem to vědět nechtěla. ,,kde máte Caluma?" otočila jsem se na Ashe a Luka, co seděli vzadu. Michael řídil a bral to docela na lehkou váhu. ,,je někde s novou známostí. Docela nás zanedbává" zasmál se Ashton. Neuměla jsem si představit Caluma s nějakou slečnou, vážně ne, i když bych mu to přála s kýmkoliv. ,,tady zastav" ukázala jsem na levou stranu, kde byl dětský domov. Všichni jsme vystoupili a šli dovnitř. ,,ahoj Lee" objala jsem ji. ,,dobrý den" pozdravili slušně kluci. ,,ahoj děti. Vy jste spolužáci Lili? Herectví, nebo tanec?" zajímala se hned Lee. Kluci se na sebe podívali a snažili se udržet smích. ,,Lee, tohle je Ashton, Luke a Michael. Studují hudbu. Kluci, tohle je Lee. Vychovatelka dětí" představila jsem je a kluci si s ní podali ruce. ,,to je škoda. Byli byste krásní baleťáci" hraně se smutně usmála. ,,no nesmějte se. Představte si třeba Michaela v růžové sukni" ukázala Lee na Luka a všichni se rozesmáli. ,,Lee. Za prvé, tohle je Luke a za druhé kluci nemají sukně a růžovou barvu, ale nejčastěji černou" políbila jsem ji na tvář. ,,promiňte. Radši pojďte, děti už se těší" pobídla nás Lee. ,,jak to ty kluci můžou udělat? Já bych jim to udělat nedokázal" zašeptal Michael. Otočila jsem se na něj přes rameno a držel se za rozkrok. ,,blbečku" dala jsem mu pohlavek.

,,Lili" vykřikly děti a běžely ke mně. ,,konečně jsi tady. Už se nemůžeme dočkat" jásala Wendy a přesunula pohled za mě. ,,kdo je to?" zašeptal Oliver. Zvedla jsem se z dřepu a stoupla si vedle kluků. ,,děti, tohle jsou moji kamarádi. Luke, Ashton a Michael. Vy se do jmen dostanete až časem" zasmála jsem se. Nejmladší, Deniska, si stoupla k Michaelovi a zatahala ho za lem trička. On si k ní dřepnul a cukl sebou, když ho pohladila po vlasech. ,,proč je máš červené?" zeptala se a ruku stáhla podél těla. ,,nechal jsem se obarvit" pousmál se a znovu se zvedl. ,,tak pojďte. Je to nachystané. Ahoj Lili" objala mě Elen. Děti se rozběhly ke stolům, kde byly různé věci na dělání těsta a já představila kluky Elen.

,,Lili?" stoupla si na židli Žofka. Zrovna jsem se bavila s Ashem o té písničce, kterou jsem našla. Držela něco za zády a když jsem ji pobídla, tak zvedla ruku nad naše hlavy. Zvedla jsem pohled k její dlani, ve které držela jmelí. ,,Žofi" zasmála jsem se. ,,nevykroutíš se z toho. Lee říkala, že je to tradice" zabloudila jsem pohledem k Lee a ona se sladce usmála. Vrátila jsem pohled zpátky na Ashe. ,,tradice je tradice" pokrčil nesměle rameny, dal mi ruku na krk a políbil mě. Bylo to jiné, než s Austinem. Vrátily se mi všechny vzpomínky. Vzpomínky na bolest. Rychle jsem od Ashe odstoupila a oči se mi zalily slzami. ,,promiň, ale já nemůžu" odešla jsem ze třídy, ve které jsme byli a vyšla ven, kde jsem se posadila na lavičku. Bylo mi jedno, že je venku zima. Potřebovala jsem být sama. ,,Lili co se děje?" sedl si vedle mě Ash. ,,nechci o tom mluvit, promiň. Vážně mě to mrzí" odvrátila jsem od něj hlavu, aby neviděl mé slzy. ,,nebudu tě do toho nutit, ale pojď dovnitř, je tu zima" otočil mi hlavu k němu a palci mi setřel slzy. ,,pojď sem" povzdechl si a objal mě. ,,promiň" zašeptala jsem a zavrtala nos do jeho hrudi. ,,neomlouvej se" odtáhl se ode mě a zvedl se.

Zpátky na intr jsme se vrátili až za tmy. ,,půjdeme zítra znovu ne?" objal mě kolem ramen Michael, když jsme vystoupili z auta. ,,zítra odpoledne mám zkoušku s Connorem, ale pak můžeme hned jet" zívla jsem si. Byla jsem neskutečně unavená. ,,tak jo. Vyspi se na to, vypadáš unaveně" objal mě, stejně jako Luke s Ashtonem a pak jsme šli každý do své části intru.

,,prosím přestaň" smála jsem se, když mě Connor začal lechtat. ,,až to řekneš" nepřestával. ,,fajn, fajn. Jsi úžasný tanečník" začala jsem zhluboka dýchat, když přestal a lehl si vedle mě. ,,tak první část už umíme. Teď ty další" povzdechl si. ,,jak pokračuješ s baletem?" zeptal se a já se zvedla do sedu. ,,je to lepší, jenom díky tobě. Promiň, ale budu muset jít" zvedla jsem se na nohy a vzala si věci, které jsem tu měla. ,,já už taky. Zatím" políbil mě na tvář a zmizel z učebny. Místo něj do ní vešel Austin. ,,ani to nezkoušej" zadržela jsem ho, když chtěl něco říct a šla ke dveřím, kde mě chytl za zápěstí. ,,to upnuté tílko ti sluší. Měla bys něco takového nosit častěji" pustil mi zápěstí a já zatnula pěsti. ,,prase" ulevila jsem si a odešla. Zase ve mně vřela krev. Vzala jsem si věci ze skříňky a zamířila na parkoviště, kde u Michaelova auta stála sestava, jako včera. Všechny jsem objala a pak jsme nasedli do auta. Přišlo mi to jako moc lehké získání přátel. Nikdy mi to nešlo tak hladce, jako s nimi, ale asi to je na povaze...

Kdo? //CZ FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat